31 stycznia 2018

Strefa Kinomaniaczki: druhna honorowa, dziecko, niegrzeczne uczynki


Strefa Kinomaniaczki

Hejka!

 Zapraszam Was na dawkę dobrego humoru.

 

Ostatni wpis z tej serii pojawił się bardzo dawno temu, bo aż w listopadzie. Przyszedł czas, by nadrobić zaległości. Jeśli jeszcze nie widzieliście, to zapraszam Was do poprzednich części: 
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.


Dzisiejsze zestawienie, to filmy, które polecam Wam, by się zrelaksować i trochę pośmiać. 

 

Moja dziewczyna wychodzi za mąż

"Made of honor"


Casanova Tom i dobrze ułożona Hannah znają się od czasu studiów. Mężczyzna wie, że zawsze może polegać na dziewczynie, którą traktuje jak najlepszą przyjaciółkę. Gdy Hannah wyjeżdża na 6 tygodni do Szkocji, Tom uświadamia sobie, że nie może bez niej żyć i zamierza poprosić ją o rękę. Jednak jego plan doskonały legnie w gruzach, gdy dziewczyna oświadcza, że zaręczyła się z bogatym Szkotem. Gdyby tego było mało, prosi Toma, by został jej honorową druhną. Zdesperowany mężczyzna zrobi wszystko, by odzyskać Hannę.


""Moja dziewczyna wychodzi za mąż"

  
Ogromna dawka humoru gwarantowana.
 Motyw psa odegrał ważną rolę.


"Moja dziewczyna wychodzi za mąż"

W filmie nie zabrakło rywalizacji o rękę panny młodej. 😀




Och, życie

"Life as we know it"


Pierwsza randka Holly i Erica, delikatnie rzecz ujmując, nie wypadła najlepiej. Odtąd nie pałają do siebie miłością. Pewnego dnia ich wspólni znajomi giną w wypadku samochodowym zostawiając im pod opieką roczną córkę. Od tej pory nic już nie będzie takie, jak kiedyś.


"Och, życie"


Oglądając ten film nie da się nie zaśmiać, można się też wzruszyć.


"Och, życie"

Życie dwójki singli staje na głowie, muszą pokonać wzajemną niechęć, by wypełnić wolę przyjaciół i stworzyć małej prawdziwy dom.




Niecne uczynki

"Dirty deeds"


Niecne uczynki to lista 10 ekstremalnie trudnych zadań, na których wykonanie śmiałek ma 12 godzin (od zmierzchu do świtu). Ten, kto im podoła zdobywa sławę i szacunek. Gnębiony przez szkolną gwiazdę uczeń młodszej klasy podejmuje wyzwanie. Jego starsza siostra, w której podkochuje się Zach nie jest z tego powodu zadowolona, więc chłopak zgłasza się na ochotnika zamiast niego.



"Niecne uczynki"


Ten, kto wymyślał uczynki miał niezłą wyobraźnię. 😉


"Niecne uczynki"

Oglądałam ten film dawno temu, ostatnio miałam okazję sobie go odświeżyć. 


*
 31 stycznia to Międzynarodowy Dzień Przytulania. Przytuliliście dzisiaj kogoś? 🤗

Na koniec chciałam przypomnieć o konkursie, który trwa do 2 lutego. 


***

Oglądaliście któryś z filmów?

Lubicie Strefę Kinomaniaczki?

57 komentarzy:

  1. Oglądałam dwa pierwsze filmy i były naprawdę fajne :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze to pierwszy raz słyszę o tych filmach ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnego z tych filmów, ale wydają się fajne na rozluźnienie. Lubię sobie czasem obejrzeć coś w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jeśli jesteś zmęczona obowiązkami/ życiem, to są filmy dobre, żeby sobie przy nich odpocząć. :) Ja też lubię, dobrze się odstresować i pośmiać. :)

      Usuń
  4. Nie kojarzę tego ostatniego. Chyba muszę się nim zainteresować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwa pierwsze filmy widziałam i mi się podobały :D Trzeciego kompletnie nie kojarzę, nawet o nim nie słyszałam, ale z chęcią go obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam ten pierwszy :) Fajny ale tak poważnie to szkoda, że w taki sposób jest pokazany temat. Jakby dawano nam prawo do wtrącania się nagle w czyjeś życie i rozwalanie komuś tak na prawdę związku bo chyba nagle ją kocham :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja początkowo myślałam, że Hannah udaje, żeby wzbudzić zazdrość w Tomie. :D Racja, trzeba było myśleć zawczasu, a nie czekać tyle lat. Chociaż nie zawsze zdajemy sobie sprawę, że miłość/ szczęście jest na wyciągnięcie ręki. :) Do dobrego szybko przywykamy, a dopiero jakieś odstępstwa od tego uświadamiają nam niektóre sprawy.

      Usuń
  7. "moja dziewczyna wychodzi za mąż" oglądałam kilka razy :) lubię tego typu filmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy mnie zaciekawił, musi być zabawny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądałam żadnego z tych filmów...muszę to koniecznie nadrobić!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz miała wolną chwilę, to polecam. :)
      Również przesyłam pozdrowienia! :)

      Usuń
  10. Uwielbiam Sferę Kinomaniaczki <3 Wiesz, że jestem wielką fanką filmów i u ciebie zawsze czymś się zainspiruję :) Wspaniale, że dodałaś ten wpis! W zasadzie z tych trzech pozycji widziałam tylko jedną, pierwszą. Nie tak dawno film emitowany był na polsacie (swoją drogą dzisiaj leci Diabeł ubiera się u prady na polsacie i Ona na paramount channel, nie mogę się zdecydować co wybrać :( ) Świetny jest ten film, bardzo zabawny ale i wzruszający. Bardzo podobają mi się lokalizacje w filmie, ta Szkocja przecież ukazana była przepięknie! Zakochać się można było w tych widokach :) Czekam na kolejny wpis z tej serii <3 i przesyłam przytulenia :D
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ta seria Ci się podoba. :) Tak, ja właśnie w telewizji oglądałam wszystkie z wymienionych filmów. :D O, lubię film "Diabeł ubiera się u Prady", akurat jego tematyka dobrze pasuje do głównego tematu mojego bloga. :D Tego drugiego filmu nie znam. Faktycznie masz dylemat. Niestety nie wiem co Ci polecić. Oj tak, szkockie krajobrazy zachwycają. <3 Również przesyłam Ci gorące pozdrowienia! :*

      Usuń
  11. Oglądalam ten pierwszy film :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny film na pewno któryś obejrzę <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/kurtka-khaki-mix-stylow.html

    OdpowiedzUsuń
  13. z chęcią obejrzałabym "Oh, życie" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie oglądałam tych filmów ;) może podczas weekendu wrzucę któryś z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś oglądałam wszystkie te filmy ;) Jednak w sumie część z nich przypominam sobie jedynie tak urywkami, pewnie mogłabym jeszcze raz je obejrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, w końcu znalazła się ktoś, kto widział wszystkie. :D

      Usuń
  16. Uwielbiam te filmy, i czasem do nich wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie oglądałam Niecnych uczynków, ale już wiem jaki seans na wieczór sobie zapuszczę :D
    Och życie i Moja dziewczyna wychodzi za mąż to filmy do których zawsze chętnie wracam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. "Och życie" uwielbiam, genialny film:D Dirty Deeds nie oglądałam ale chętnie zobaczę:):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ten film też Ci się spodobał. :D Miłego seansu. :*

      Usuń
  19. Świetne propozycje by się odpręzyć.

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  20. Dwa widziałam, Niecne uczynki nie. Fajne filmy na rozluźnienie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście, uczciłam dzień 31.01-przytuliłam bliską memu sercu osobę.<3.Obejrzałam wszystkie zaproponowane przez Ciebie filmy-były super.Strefa kinomaniaczki strzał w dziesiątkę.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To genialnie, że był przytulasek. <3 Bardzo się cieszę, że Tobie również filmy się spodobały. Dziękuję i przesyłam pozdrowienia! :)

      Usuń
  22. ostatnio w tv leciało och, życie i oglądałam :P Naprawdę fajny film :) Ten pierwszy też kojarzę ;P

    NAHTURAL :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie oglądałam tych filmów!
    Ale te propozycje wyglądają całkiem zachęcająco :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że tak uważasz. Dziękuję za odwiedziny i również pozdrawiam! :)

      Usuń
  24. Widziałem tylko pierwszy film i masz rację - dobry humor gwarantowany :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że potwierdzasz. ;)
      Również przesyłam Ci pozdrowienia! <3

      Usuń
  25. niecnych uczynków nieoglądałam. Pozostałe naprawdę bawią :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie czytam opisów, aby nie wiedzieć z góry o co chodzi w tych filmach. Po prostu Ci zaufam i je obejrzę, zrobiłam zdjęcia telefonem aby nie zapomnieć tytułów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię sobie przeczytam o czym tak mniej więcej będzie film, ale rozumiem, że chcesz mieć niespodziankę. Starałam się nie spojlerować w opisach. :p Super, cieszę się. Daj znać jak już obejrzysz. :)

      Usuń
  27. 2 pierwsze filmy mega mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niestety tych filmów nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nawet lepiej, jeśli będziesz miała czas i ochotę, to obejrzyj. :)

      Usuń