14 listopada 2016

Pielęgnacja ust: (nie) ulubieńcy





hity i kity

Cześć!


Przychodzę do Was z ulubieńcami i nie ulubieńcami do pielęgnacji ust. 
Zapraszam. :-)



Perfecta Lip Balm Softlips

Balsam do ust 5w1


 Już od dłuższego czasu chciałam przetestować ten produkt i kiedy nadarzyła się okazja- promocja w Rossmanie- stałam się jego posiadaczką.

 

 

   Plusy:

  • zapach: granat i jagoda- cudowny

  • wygodne opakowanie


   Minusy:

  • wcale nie nawilża- wręcz przesusza usta

  • zbyt słodki smak, który dosłownie wżera się w suta i trudno się go pozbyć

  • nie regeneruje ust

  • słaba wydajność

    Moja ocena: KIT

     

     Body Club Lip balm

    Raspberry kiss


    raspberry kiss

     

    Kolejny balsam do ust, który chciałam przetestować.


    raspberry kiss


        Plusy:

    • dobrze nawilża

    • piękny zapach: malinowy

    • brak smaku- ogromny plus

    • dobrze rozprowadza się na ustach

    • ciekawe i wytrzymałe opakowanie

     

       Minusy: brak

       Moja ocena: HIT

     

     

    Laura Conti Eco Soft Nawilżający balsam do ust 

    Spearmint & Lime + Aloe Vera

    Spearmint & Lime + Aloe Vera

     Wybierając zapach mięta z limonką liczyłam na brak słodkiego smaku...

     

    Spearmint & Lime + Aloe Vera

     

    Plusy:

    • ciekawe opakowanie

    Minusy:

    • chemiczny, plastikowy zapach

    • zbyt słodki smak- nie dałam rady go testować, ponieważ odrzucił mnie ten smak

      Moja ocena: KIT

       

       

      Laura Conti Vital Lip Balm 

      Balsam regenerujący przesuszone i spękane usta 


      Balsam regenerujący przesuszone i spękane usta

       

      Kolejna propozycja od Laury Conti. Tym razem jest to miłe zaskoczenie.

       

      Balsam regenerujący przesuszone i spękane usta


      Plusy:

      • cudowny zapach: winogronowy

      • ciekawe opakowanie i forma balsamu

      • dobrze nawilża

      • brak smaku- ogromny plus


      Minusy:

      • trochę trudno rozprowadza się na ustach

        Moja ocena: HIT

         

         

        Wibo Juicy Color Lipstick

        Pomadka i balsam do ust 2w1 


        Pomadka i balsam do ust 2w1

         

        Do mojej pomadki z Wibo o kolorze 01 dołączyła kolejna- 02.

         

        Pomadka i balsam do ust 2w1


        Plusy:

        • delikatny zapach

        • piękny kolor

        • wykończenie pomadki

        Minusy:

        • przesusza usta 

        • podkreśla suche skórki- zanim się ją nałoży trzeba posmarować usta balsamem nawilżającym

        Moja ocena: HIT

         

        Używałyście któregoś z tych produktów? 

        Jakie są wasze opinie? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz