27 stycznia 2017

Łączone materiały? Poproszę!

During a test


Hejka!


Ostatnio w wolnej chwili wybrałam się na wyprzedaże i udało mi się upolować coś, co już dawno wpadło mi w oko. Chcesz wiedzieć, co to? Zapraszam. 





Bluzka z łączonych materiałów, bordowe jeansy, botki na obcasie, biżuteria


Granatowa bluzka z rękawem 3/4 z łączonych materiałów. Wygląda to tak, jakbym miała na sobie koszulę, a na nią nałożyła bluzkę. 



House


Bluzka wzbogacona jest o zabawny napis-wierszyk doskonale oddający realia podczas pisania wszelkiego rodzaju testów/sprawdzianów/egzaminów, które tak nawiasem mówiąc już wkrótce mnie czekają.  


Bluzka z łączonych materiałów



Do mojej zdobyczy dobrałam bordowe jeansy oraz sznurowane botki. 



Sznurowane buty na obcasie



Całość uzupełniłam naszyjnikiem z koniczynką oraz bransoletką z listkami. 




***

Podobają się Wam bluzki z łączonych materiałów?









1 komentarz:

  1. Powodzenia na egzaminach:) miejmy nadzieję,że bluzka przyniesie szczęście!

    OdpowiedzUsuń