23 maja 2018

Na tle wiosennych kwiatów

Hejka!

Szarość, róż i trochę granatu. 
Zapraszam.


Pogoda ostatnio się pogorszyła, zrobiło się chłodniej, ale na szczęście wszystko wraca już do normy i znów możemy cieszyć się wiosną. Oprócz zajmowania się sprawami związanymi z uczelnią, znalazłam w weekend czas, by spędzić go w przyjemny sposób. Więcej zdradzę Wam w podsumowaniu maja, na które już niedługo przyjdzie kolej. Nie przedłużając przejdźmy do stylizacji.

Znów pokusiłam się o mój ulubiony duet kolorystyczny, czyli pastelowy róż i szarość. Wiem, były już podobne stylizacje, ale ta tak mi się spodobała, że postanowiłam ją uwiecznić, czego początkowo nie planowałam. Ubrałam szarą bomberkę, bo ranki są raczej chłodne, a przynajmniej były w kwietniu, bo właśnie wtedy zostały zrobione zdjęcia.


 Pod spód założyłam jasnoróżową bluzkę z baskinką, która premierę blogową miała w sesji przy kominku, wtedy tez dokładniej ją pokazałam.


 Z racji tego, że bluzka jest w jednolitym kolorze, bez żadnych wzorków, dobrałam do niej naszyjnik z zawieszką w kształcie Wieży Eiffla z różą.


 Tak prezentuje się naszyjnik.


 Oprócz tego, założyłam niezastąpioną bransoletkę z moim imieniem.


 Jeśli chodzi o spodnie, to cóż innego mogłam wybrać, jeśli nie jegginsy? 😄


Aby nie było zbyt dużo różnych kolorów, ubrałam granatowe tenisówki.


 Ostatnim elementem stylizacji jest plecako- worek w biało-szare paski. Przydaje się, gdy muszę wziąć ze sobą więcej rzeczy, a nie mieszczą mi się w torebce.


Tak wyglądają przepiękne kwiaty znajdujące się w tle.  


 Włosy uczesałam w Wywijany.



 ***

Co sądzicie o stylizacji?

Macie w swojej szafie plecako-worek? 

43 komentarze:

  1. Całkiem fajnie wygląda ten plecak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie takie bluzeczki :)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja ;) Bardzo podoba mi się ta falbanka przy bluzce ;) I ogólnie połączenie pudrowego różu i szarości to mistrzostwo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć (czytać)! :) O, tak! Super, że podzielasz moje zafascynowanie tym połączeniem kolorystycznym. <3

      Usuń
  4. Przepiękna jest ta bluzka! Sama uwielbiam bluzki wykończone właśnie baskinią, i na dodatek ta ma wielki plus za kolor <3
    Pozdrawiam :)
    everything-is-a-choice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor, baskinka, i te "kokardki" na ramionach- tyle dobroci w jednym ciuchu! :D Dziękuję i również przesyłam pozdrowienia! :)

      Usuń
  5. Świetny plecak, przydałby mi się taki na rower ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Może uda Ci się znaleźć podobny. Swój kupiłam w Diverse, prawie 2 lata temu. :D

      Usuń
  6. Very nice outfit! I like your blouse!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne spodnie, dobrze dostosowane. Zapraszam na moją stronę i pozdrawiam wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jegginsy Ci się spodobały. :) Dziękuję za pozdrowienia i również je przesyłam! Odwiedzę Cię w wolnej chwili. :)

      Usuń
  8. Rzeczywiście pogoda przez chwilę troszkę się popsuła, ale na szczęście wróciła. A mnie niestety od wczoraj trzyma przez to katar i ból gardła :/
    W takim razie czekam na podsumowanie maja :)
    Takie duety to i ja lubię, bomberka pasuje :)
    Ta bluzka jest bardzo nietypowa, podoba mi się :) Naszyjnik super pasuje ;)
    A moją uwagę przykuły włosy, a nie worek :) Takie nietypowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, co za choróbsko! :/ W takim razie życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia, byś mogła się rozkoszować piękną pogodą. :) Podsumowanie już tuż, tuż, jak ten czas szybko leci. :D Super, cieszę się, że ten duet również i Tobie się spodobał. :) Dziękuję Ci za miłe słowa i pozdrawiam! <3

      Usuń
  9. Urocza stylizacja ja bardzo lubię takie zestawienia w twoim wykonaniu, zawsze idealnie trafiasz w dziesiątkę :) Stylizacja prezentuje się bardzo ładnie, ciepło, wakacyjnie, uroczo. Na tle kwiatów wszystko komponuje się idealnie! Ja w sumie nie mam takiego worka, od zawsze nosiłam ze sobą tylko torebki :D
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo Ci dziękuję! <3 O, tak! Kwiaty mają w sobie to coś i zawsze dodają uroku i piękna. :) Również Cię pozdrawiam! ;*

      Usuń
  10. Fajna ta bluzka z baskinką:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. zachwycam się tą bluzeczką z baskinką, jest prześliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy zestaw i przepiękna sceneria.Wszystko ze sobą pozostaje w harmonii i zachwyca.:) Plecako -worka nie posiadam, ale nie wykluczam takiej możliwości.Serdecznie pozdrawiam.:*)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesz, że stylizacja, a także sceneria Ci się spodobała. <3 Super, powodzenia w szukaniu fajnego plecako- worka! Dziękuję i też przesyłam pozdrowienia! :*

      Usuń
  13. Piękny zestaw i jeszcze w tle te kwiaty..

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzka jest ekstra, coś w typie baskinki/ falbanki, trochę przypominająca kolorystyką sklep ZOiO o którym pewnie już wspomniałam https://zoio.pl/odziez-damska/bluzki/krotki-rekaw/. Kwiaty w tle są prześliczne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dół bluzki to coś pomiędzy baskinką a falbanką. :D Tak, wspominałaś, dzięki. :) Buziaki! :*

      Usuń
  15. Idealny zestaw na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. plecaczek w stylu mojej siostry, bardzo by sie jej spodobał:)

    OdpowiedzUsuń