19 kwietnia 2022

Stylizacje dnia: elegancja na co dzień

Stylizacje na 7 dni tygodnia

Hejka!

Zapraszam Cię na świeżutkie Stylizacje dnia.

 

Czemu Wielkanoc trwa tak krótko? Przydałby mi się jeszcze choć jeden dzień wolnego. Tak na regenerację sił. Pocieszam się faktem, że za niedługo majówka i wreszcie się wyśpię (bo na śniadanie wielkanocne trzeba było wstawać wcześnie :D). Przechodząc do tematu dzisiejszego wpisu, przygotowałam zestawienie 7 Stylizacji dnia z ostatniego okresu.

 

 

Koszula w kropeczki

Różowa koszula w kropki Cropp, granatowe jeansy C&A, czarny pasek ze złotą klamrą Sinsay, fioletowo-różowe sneackersy Cropp, złota bransoletka Sinsay

Różową koszulę w czarne kropki zwykle wiążę w talii, tym razem jednak tego nie zrobiłam. Schowałam ją do granatowych jeansów, a talię zaznaczyłam czarnym paskiem ze złotą klamrą w kształcie kółek. Na stopy powędrowały fioletowo-różowe sneackersy. Ostatnim elementem jest złota, minimalistyczna bransoletka.

 

 

Elegancja z kolorem

Biało-zielona bluzka Sinsay, granatowe jegginsy F&F, czarny pasek ze złotą klamrą Sinsay, jasnofioletowe buty na grubszej podeszwie Cropp, czarna bransoletka z gwiazdą Sinsay, czarna torebka na złotym łańcuszku House


Białą bluzkę z zielonymi rękawami połączyłam z granatowymi jegginsami. Aby nadać całości charakteru, pokusiłam się o czarny pasek ze złota klamrą. Dodatki stanowią czarna torebka na złotym łańcuszku, czarna bransoletka ze złotą gwiazdą oraz jasnofioletowe buty na grubszej podeszwie, które wnoszą odrobinę świeżości i optymizmu do stonowanej stylówki.

 

 

Bluzka z kołnierzykiem

Biała bluzka z czarnym kołnierzykiem i motywem serc Sinsay, czarne jegginsy F&F, czarne botki CCC, czarna bransoletka ze złotym ptaszkiem, czarny pasek ze złotą klamrą Sinsay

Białą bluzkę z czarnym kołnierzykiem i motywem serduszek zestawiłam z czarnymi jegginsami. Duet ten uzupełniłam czarnym paskiem ze złotą klamrą w kształcie kółek oraz czarnymi botkami. Ostatnim elementem jest czarna bransoletka ze złotym ptaszkiem, którą upolowałam na jarmarku wielkanocnym w tym roku. Gdy patrzę na tę stylizację od razu przypomina mi się piosenka zepołu Kombi, pt. Black and white: Twój normalny dzień zawsze black and white (...)/ Twe kolory to zawsze black and white.

 

 

Moc pomarańczu

Granatowa bluza Marvel Biedronka, granatowe jegginsy F&F, jasnopomarańczowe buty na grubszej podeszwie Cropp, czarna bransoletka ze złotym ptaszkiem

W tej stylizacji zależało mi na tym, żeby stworzyć granatową bazę i ożywić ją wyróżniającym się kolorem. Granatową bluzę z logiem Marvela zestawiłam z granatowymi jegginsami. Dodałam do tego czarną bransoletkę ze złotym ptaszkiem oraz jasnopomarańczowe buty na grubszej podeszwie, które stanowią mocny akcent kolorystyczny.

 

 

Serca, szmaragdowy płaszczyk i kokardka

Szmaragdowy płaszcz Troll. różowa koszula w serca Cropp, granatowe jeansy C&A, trójkolorowa torebka F&F, białe trampki Diverse, czarna bransoletka ze złotym ptaszkiem

Bardzo lubię moją różową koszulę w czarne serca. Elementem, który ją wyróżnia, jest czarna wstążka, którą zawsze wiążę na kokardkę. Dobrałam do niej granatowe jeansy i białe trampki. Jeśli chodzi o dodatki, postawiłam na czarną bransoletkę z ptaszkiem oraz trójkolorową torebkę (na zdjęciu widać tylko jej szare elementy). Wisienką na torcie jest szmaragdowy płaszczyk, który bardzo mi się podoba, ale rzadko go noszę (raz jest za zimno, innym razem już za ciepło). W końcu jednak udało mi się wstrzelić w optymalną temperaturę.

 

 

Pastelowa Wielkanoc

Różowa bluzka z baskinką New Yorker, beżowe jeansy House, białe trampki Diverse, czarna bransoletka ze złotym ptaszkiem

Jasnoróżową koronkową bluzkę z baskinką wybieram zawsze na jakieś specjalne okazje, gdy trzeba ubrać się bardziej elegancko. Zestawiłam ją z beżowymi jeansami i białymi trampkami (chciałam nimi wprowadzić trochę luzu do stylizacji). Do tego czarna bransoletka ze złotym ptaszkiem (noszę ją na okrągło) i stylówka wielkanocna gotowa.

 

 

Wielkanocne świętowanie

Biała bluzka z asymetryczną falbanką Sinsay, beżowe jeansy House, białe trampki Diverse, złota bransoletka Sinsay

Na Poniedziałek Wielkanocny wybrałam ponownie tę samą bazę - beżowe jeansy i białe trampki. Zmieniłam z to bluzkę na białą z asymetryczną falbanką. Mam jeszcze taką tylko w odcieniu brudnego różu. Stylizację dopełniłam złotą, minimalistyczną bransoletką.

 

***

Co sądzisz o moich stylizacjach?

Jak minęły Ci święta wielkanocne?

28 komentarzy:

  1. Stylizacja z płaszczem chyba najbardziej mi wpadła w oko - mega oryginalna! :) Bardzo podoba mi się także koszula z pierwszej w połączeniu z paskiem i buty z drugiej. :D Wielkanoc minęła mi niestety mało rodzinnie, bo jestem za granicą, ale równie miło. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za docenienie. Cieszę się, że stylizacja z płaszczem wpadła Ci w oko. <3 Koszulę i buty kupiłam kiedyś w Croppie. ;)

      Fajnie, że mimo iż z dala od rodziny, Wielkanoc spędziłaś miło. ;)

      Usuń
  2. Ja właśnie też tak myślałam, że ekstra dzień wolny byłby super i rano dostałam gorączki, więc plus i minus. Co do stylizacji to wszystkie wyglądają pięknie! Chyba najbardziej spodobała mi się bluzka z drugiej stylizacja. Wygląda naprawdę przepięknie!

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, ale się porobiło. :/

      Cieszę się, że stylizacje Ci się spodobały. <3 Bluzkę kupiłam kilka lat temu w Sinsayu. ;)

      Dziękuję i ślę wiosenne pozdrowienia! ;)

      Usuń
  3. Mi też przydałby się jeden dzień wolnego, dodatkowo- a tu niestety, trzeba było iść dziś do pracy :(
    Po Wielkanocy i przed Majówką, zawsze mam dużo pracy, więc tak jak Ty, czekam na majowy, długi weekend ;)
    Wszystkie stylizacje są przepiękne, ale ta pierwsza mi się podoba najbardziej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię swoją pracę, ale wolnym bym nie pogardziła. :D Ale w perspektywie czeka majówka. :D
      Dziękuję. <3

      Buziaki! ;*

      Usuń
  4. Każda stylizacja jest mega ładna. Ale kolor tego szmaragdowego płaszcza mnie zachwycił 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na studiach mam wolne od Wielkiego Czwartku do dzisiaj (do środy), wraz jednak czuję się zmęczona bardziej niż przed nim. Chyba nie potrafię odpoczywać. Ja odpoczywam, spacerując, czy coś robiąc na zewnątrz, kiedy jest ciepło, słonecznie a w chwili obecnej jest tak zimno i pochmurnie, że ho ho :D Ostatnia stylizacja dla mnie jest przefantastyczna, bardzo lubię taką klasykę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym wolnym bywa tak, że rozleniwia i potem ciężko wrócić do codziennego trybu. Ale odpoczynek jest niezwykle potrzebny. :D
      U mnie też niestety się ochłodziło, jest deszczowo. Czekam na cieplejsze dni. ;)

      Dziękuję. <3

      Usuń
  6. Najbardziej podoba mi się stylizacja z płaszczykiem! Nosiłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć Moniczko ❤️

    I jest znów wpis z serii którą uwielbiam ❤️ I znów Kochana przeszłaś sama siebie i stworzyłaś cudne stylizacje. I wszystkie mi się bardzo podobają ❤️ Każda jest urocza, ładniutka i wszystkie widziałabym na sobie :)

    Mi święta wielkanocne minęły też szybko, ale pocieszam się faktem, że wielkanocne niedzielę będą trwać aż do końca maja :)

    Pięknie się ubrałaś na Wielkanoc i na Poniedziałek Wielkanocny ❤️

    Uroczego wieczoru życzę i słońca i wiosennego ciepła bo u mnie zimno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! <3

      Mega mi miło, że taką sympatią darzysz moją serię ze stylizacjami dnia. <3 Bardzo Ci dziękuję za komplementy. ;*

      A teraz mamy Oktawę Wielkanocy. :D

      Dziękuję za docenienie. <3

      U mnie też się ochłodziło, deszcz popada. Także mam nadzieję, że życzenia się spełnią i zarówno u Ciebie, jak i u mnie wróci ciepełko i słonko. ;*

      Usuń
  8. ciężko wybrać jedną, wszystkie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten zielony płaszcz jest wspaniały :) i jaka figura :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten płaszczyk ma przepiękny kolor ♥ Marvel, jak najbardziej moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń