23 października 2023

Stylizacje dnia: początek jesieni

Hejka!

Zapraszam Cię na modowe inspiracje na 7 dni tygodnia.

 

Jesień zaczęła się wyjątkowo ciepło. Nawet dziś, mimo iż rano się na to nie zapowiadało, zrobiło się tak ciepło i słonecznie, że można było chodzić bez kurtki. Tak powinna wyglądać prawdziwa, polska jesień. Mam nadzieję, że piękna pogoda utrzyma się jeszcze jakiś czas. Tymczasem zapraszam Cię na Stylizacje dnia.


Jeans& brzoskwinia


Postawiłam na brzoskwiniowy T-shirt z rysunkiem palm i napisem California. Dobrałam do niego jegginsy i brzoskwiniowe tenisówki (co za piękny kolorek!). Na górę włożyłam jeansową, oversize'ową kurtkę z fioletowymi minkami. Jeśli chodzi o dodatki, są to złota bransoletka z blaszką z diamencikami oraz różowa spinka do włosów kwiatek.
 
 
 

Niebieski&musztardowy

 
Niebieski T-shirt z napisem Bestseller 1996 połączyłam z musztardowymi jegginsami i jasnymi tenisówkami w kwiaty. Outfit dopełniłam granatową bransoletką ze złotą książką i serduszkiem.
 
 
 

Płaszczyk Mary Jane

 
Szmaragdowy płaszczyk, czarne jeansy i czarne buty typu Mary Jane z różowymi serduszkami i outfit gotowy.
 
 

 Zdjęcie proszę!


 
Ponownie brzoskwiniowy T-shirt z palmami i napisem California oraz jeansowa, oversize'owa kurtka z fioletowymi minkami. Tym razem jednak w towarzystwie granatowych jeansów o długości 7/8, białych tenisówek, torebki w kształcie aparatu, złotej bransoletki z blaszką i diamencikami oraz granatowej spinki kokardki.
 
 
 

Warstwowy outfit



Wybrałam biały T-shirt z napisem I 💗 cats. Pod spód założyłam beżowy top. Dobrałam granatowe jegginsy oraz brzoskwiniowe tenisówki. Ostatnim elementem stylówki jest granatowa bransoletka ze złotą książką i serduszkiem.
 
 
 

 Klasyczna jesień

 
Rudo-brązową bluzkę z długim rękawem i rysunkiem wilka zestawiłam z czarnymi jeansami. Talię podkreśliłam czarnym paskiem z klamrą w kształcie złotych kółek. Na stopy powędrowały czarne botki. Do całości dobrałam też złotą, minimalistyczną bransoletkę.
 
 
 

Pozdrowienia z Wielkiej Brytanii

 
Brzoskwiniowa bluzka z motywem ust pokrytych wzorem flagi Wielkiej Brytanii i napisem London wyróżnia się też tym, że ma u dołu baskinkę. Dobrałam do niej granatowe jegginsy oraz brzoskwiniowe tenisówki. Na górę wybrałam granatową bomberkę. Stylizację dopełnia złota, minimalistyczna bransoletka.
 
***
 
Co wolisz: płaszcz, czy kurtkę? 
 
Która ze stylizacji przypadła Ci najbardziej do gustu?

2 komentarze:

  1. U mnie zdecydowanie króluje kurtka - jest praktyczniejsza :)
    Ze wszystkich stylizacji najbardziej podobają mi się te z kurtką jeansowa :)

    OdpowiedzUsuń