29 września 2024

Stylizacje dnia: wakacyjne wojaże


Hejka!

Zapraszam Cię na wakacyjne modowe inspiracje.

 

Jutro ostatni dzień września, a tym samym Dzień Chłopaka. Z tej okazji życzę męskiej części moich Czytelników wszystkiego, co najlepsze, abyście miło spędzili ten dzień!

 

Obecny miesiąc pożegnam Stylizacjami dnia utrzymanymi jeszcze w letnim klimacie. Zebrało się ich sporo, na te jesienne jeszcze nie mam weny. Jest to bardzo przyjemny wpis, gdyż dziś przyszedł czas na stylizacje z wakacyjnych wojaży. Miło wrócić wspomnieniami do tych pięknych chwil i miejsc, które udało mi się odwiedzić. Z każdej stylówki jestem zadowolona, ciężko było mi się zdecydować, które mają pojawić się na zdjęciu zapowiadającym post. To kwintesencja stylu, który bardzo lubię - delikatny, dziewczęcy, utrzymany w jasnych, radosnych barwach. 

 

 

Kukurydziara

Latem trafiają się też nieco chłodniejsze dni i na takie okazje jest ta stylizacja. Wybrałam brzoskwiniową bluzkę z krótkim rękawem, motywem ust i napisem London. Tym, co ją wyróżnia jest też baskinka. Dobrałam do niej jegginsy oraz jasnoróżowe espadryle. Stylówkę dopełniłam plecioną torebką koszykiem, dwoma bransoletkami z koralików oraz różową gumką do włosów ze wstążką, którą zawiązałam na kokardę. Outfit udało mi się uwiecznić na tle mojej ulubionej, kukurydzianej scenerii.



Niebieska dama

Stylizacja, którą miałam na sobie podczas zwiedzania Legnicy. Jasnoniebieska sukienka z krótkim rękawem w malutkie, białe serduszka, chabrowe japonki (początkowo miałam beżowe sandały, ale ze względów wygody zmieniłam je na japonki), słomkowy kapelusz z czarną wstążką wokół ronda oraz niezawodny duet bransoletek: złota z sercem oraz z jasnoróżowych koralików.


W pałacowym stylu

Niebieską bluzkę z rękawami w formie falbanek połączyłam z brzoskwiniową, tiulową spódniczką. Dobrałam do tego duetu beżowe sandałki z mieniącymi się kryształkami. Nie mogło zabraknąć moich niezawodnych bransoletek. O tej wycieczce wspomnę wkrótce. Dodam tylko, iż celem mojej podróży nie było miejsce widoczne za mną. To zwiedziłam w zeszłym roku.




Księżniczka na wieży

Stylizacja w nietypowym miejscu, bo na... wieży widokowej. Miałam się udać w zupełnie inne miejsce, ale pod wpływem okoliczności zewnętrznych trzeba było zweryfikować plany. Postawiłam na jasnoróżową bluzkę z rękawami w formie falbanek, jasnoróżową, tiulową spódniczkę, białe sandały z kryształkami, a także różową oraz złotą bransoletkę z serduszkiem. 




Brzoskwinia & niebieski

Outfit z kolejnego, wspaniałego miejsca, które odwiedziłam. Wybrałam niebieską bluzkę z krótkim rękawem i nadrukiem dziewczyny na pustyni. Do tego brzoskwiniowa, tiulowa spódniczka, białe sandały z kryształkami, mój ulubiony duet bransoletek oraz różowa kokarda z gwiezdnym motywem.




W duecie

W kolejnej stylizacji dominują dwa kolory. Postawiłam na brzoskwiniowy T-shirt, zielonkawe, luźniejsze spodnie z motywem złotych ananasów, jasnoróżowe sandały, które zlewają się z moim stopami, przez co wyglądam, jakbym szła boso przez świat, he, he, niezawodne bransoletki oraz różową spinkę w kształcie kwiatu.




Idę na plażę


Ostatni z wakacyjnych outfitów na dziś składa się z brzoskwiniowej bluzki z rękawami w formie falbanek i napisem Stardust utworzonym z kryształków, jasnoróżowych, luźniejszych krótkich spodenek, chabrowych japonek, plecionej torebki - koszyka oraz dwóch bransoletek z muszelkami. Można ruszać na plażę!



***

Który outfit wpadł Ci w oko?

4 komentarze:

  1. Świetne stylizacje ;) "W duecie" najbardziej wpadła mi w oko, chyba za sprawą tych spodni, cudowne mają te złote akcenty. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta sukienka w serduszka! Ja już żałuję, że sezon na sukienki się (dla mnie) zakończył :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie bardzo podoba się niebieska dama i księżniczka na wieży 😀

    OdpowiedzUsuń