30 grudnia 2016

Sylewstrowa stylizacja: świecące buty




Buty z podeszwą LED




Hejka!

Sylwester już jutro, a Ty nie masz jeszcze pomysłu na stylizację? Zapraszam. 😃




Stylizacja na Sylwestra


Moja propozycja jest dość prosta. Wystarczą zwykłe jeansy, bluzka z nadrukiem, kilka bransoletek oraz choker na szyję. Całość dopełniają świecące buty.


sylwestrowy look

Świecące buty to obecnie hit. Można je dostać w przeważnie Internecie, np. na Allegro. Ja swoje upolowałam stacjonarnie. 


Buty LED



Są one srebrne (mają srebrne drobinki-brokat) z przezroczystą podeszwą z wbudowanymi w nią światełkami LED. Mają 11 wariantów świecenia: czerwone, zielone, niebieskie, żółte, jasnoniebieskie, fioletowe, białe, białe migające, łagodne przechodzenie kolorów, szybsze zmienianie się kolorów, łagodne i szybkie zmienianie się kolorów.

 
Aksamitka na szyję
  

Buty wyposażone są w przyciski do zmiany kolorów z portami USB ukrytymi wewnątrz (służą one do ładowania, kable-dołączone w zestawie). Świecą ok. 8-10 godzin, natomiast czas ładowania wynosi ok. 3 godziny.


biżuteria

Buty najbardziej efektownie wyglądają, gdy jest ciemno. Doskonale sprawdzą się na imprezie jak i podczas wieczornego spaceru. Nikt nie przejdzie koło nich obojętnie. 


buty LED



Nie wskazane jest chodzenie w nich podczas deszczu i śniegu.



świecące buty

Jestem z nich bardzo zadowolona. 
Moja ocena to 10/10.



Oto jak buty prezentują się w ciemności:







Co myślicie o takich butach?

Jakie macie plany na Sylwestra?


2 komentarze: