3 lutego 2017

Kic kic, czyli trampki Oh my Bunny

DeeZee

Hejka!

Buty z króliczymi uszami i ogonkiem?! To możliwe! Zapraszam. 






Stylizacja z szarymi trampkami Oh my Bunny


Jakiś czas temu w Internecie natknęłam się na zdjęcia prześlicznych trampek z króliczymi uszami i ogonkiem, jednak nie były one dostępne w Polsce. Parę dni temu odkryłam, że na stronie DeeZee można kupić identyczne. Tak oto stałam się szczęśliwą posiadaczką szarych trampek Oh my Bunny.


Oh my Bunny DeeZee


Trampki są szare z różowymi elementami- ogonkiem oraz wnętrzem króliczych uszu. 

Buty z króliczymi uszami i ogonkiem

Do wybory były jeszcze różowa i biała wersja kolorystyczna. 
Obecnie dostępne są tylko różowe trampki. 

Szare trampki Oh my Bunny

Przyczepiony z tyłu butów ogonek jest puszysty i niesamowicie przyjemny w dotyku. 

buty z uszami i ogonkiem któlika


Buty są wygodne, choć na razie miałam okazję chodzić w nich tylko po domu. Już nie mogę się doczekać, aż zrobi się ciepło i będę mogła wyruszyć w moich króliczkach na zewnątrz. 

Stylizacja z trampkami Oh my Bunny

Moją stylizację tworzą szara bluza ze srebrnym napisem z cekinów, jasnoróżowy top oraz granatowe jeansy. Całość uzupełniają królicze buty.


***

Co sądzicie o takich butach?
Też czekacie z utęsknieniem na wiosnę?





2 komentarze:

  1. Dla mnie już nie bardzo takie klapki, może po prostu zależy od wieku :D Ale bez tych pomponików już byłoby super. A zobaczcie na ofertę butów na https://butymodne.pl/sportowe-klapki-damskie-c19919.html nadchodzi lato i powoli trzeba się i w takie zaopatrywać. Wygodne, znanych marek i w obniżonych cenach do tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klapki to to nie są, tylko tenisówki. :D Mnie się te ogonki właśnie najbardziej podobają i są takie mięciutki w dotyku. Ale co kto woli. ;)

      Usuń