4 lipca 2017

Baskinka i Monikorogi


Stylizacja

Hejka!

Zapraszam na nową stylizację.



Bluzka z baskinką, jeansy 7/8, tenisówki, torebka-serce


Mam na sobie brzoskwiniową bluzkę z baskinką i nadrukiem z ustami w kolorze flagi Wielkiej Brytanii (zamiast niebieskiego koloru jest szary) oraz napisem London.


Bluzka z baskinką, jeansy 7/8, tenisówki, torebka-serce

Kolejnym elementem stylizacji są granatowe jeansy 7/8.


Bluzka z baskinką, jeansy 7/8, torebka-serce

Zdecydowałam się na minimalizm - biżuterię stanowi tylko złoty medalik.


Bluzka z baskinką, jeansy 7/8, tenisówki, torebka-serce, stylizacjowe selfie

Całość dopełniają turkusowe tenisówki.


Torebka serce

Beżowa torebka w kształcie serca jest jedną z moich ulubionych.  
Jej kolor jest uniwersalny i pasuje do większości ubrań.


Monikorogi/Monirogi

Nie lubię nudy na swojej głowie, więc często decyduję się na jakieś fryzury. 
Ta inspirowana była Sarsorogami (fryzurą Sarsy). Przedstawiam Wam Monikorogi. 😇

***

Co sądzicie o stylizacji?

Jak najczęściej czeszecie włosy?

52 komentarze:

  1. Zwykła, prosta i na luzie ;) Tak najczęściej właśnie chodzę ;) Podoba mi się ten nadruk na koszulce ;) No i torebeczka - super urocza ;) Piękny ma kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ja też lubię takie stylizacje, w których się dobrze czuję i które są wygodne. :)

      Usuń
    2. Takie są najlepsze ;) Chociaż czasami mam ochotę się odwalić, zrobić na bóstwo, to jednak przez większość czasu chodzę ubrana "na luzie" ;)

      Usuń
  2. Wow dear, post is great and photos are amazing, I'm in love :)
    I'm following you, how about to follow me back, I would be glad,and we can become good blog friends? <3

    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, dear! :*
      Thank you for following my blog. I'm also following yours. :)

      Usuń
  3. Takie koczki wielokrotnie już widziałam, no, i ładnie to wygląda. Tylko, że jak zrobię sobie takie, wyglądam jak myszka miki:D fajna i luźna stylizacja, jednak jak dla mnie takie spodnie to już nie na lato, zdecydowanie stawiam na szorty ! Widzę że często dodajesz teraz wpisy i będzie się działo u ciebie na blogu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Ja też latem preferuję szorty lub sukienki/spódnice, ale ostatnio pogoda jest niepewna raz ciepło, raz zimno, czasem spadnie deszcz. Jak dla mnie trochę zbyt zimno jak na krótkie spodenki. U Ciebie, w Chorwacji, to pewnie są upały, więc się nie dziwię, że nie chciałabyś się gotować w długich spodniach. :D
      Ta, będzie się działo, zapraszam. :)

      Usuń
    2. Wracam już w sobotę wieczorem, więc wczuję się w tą pogodę w Polsce :) no, będę wpadać, na pewno będzie ciekawie !

      Usuń
  4. Bardzo ładna stylizacja i na pewno wygodna :)

    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy zobaczyłam fryzurę to w pierwszym momencie pomyślałam o Sarsie, jak widzę nie myliłam się! :D
    Stylizacja bardzo mi się podoba. Minimalizm jest świetny. Ta torebka idealnie pasuje do koszulki, która swoją drogą ma ładny nadruk ;)
    W ostatnim czasie odkąd mam grzywkę. Włosy czeszę w kitkę wraz z rozpuszczonymi włosami albo słynnego koka samuraja.

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałaś nosa co do fryzury. :D Dziękuję za szczerą opinię. :)
      Kitka jest bardzo wygodna, a kok samuraja uwielbiam! <3
      Dziękuję,również pozdrawiam i życzę miłego wieczoru. :)

      Usuń
  6. Love the pinks! Do you want to support each other’s blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    Xx,
    Hilary
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja bardzo ładna, ta torebeczka bardzo mi się podoba! Jest urocza i ma śliczny kolor, pasowałaby również do moich stylizacji skąd ją masz? :) Może kiedyś znajdę podobną. Bardzo podoba mi się twoja fryzura, świetnie wyglądają te różki, zresztą takie upięcie jest bardzo modne :) ja rzadko mam coś na głowie, najczęściej chodzę w rozpuszczonych włosach ponieważ nie potrafię sama siebie uczesać :D ale bardzo bym chciała. Czasem mam tylko kucyka :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebkę mam z Centro, kupiłam ją parę lat temu. Niestety nie ma już tego sklepu. Szkoda, bo miał ciekawy asortyment.
      Dziękuję Ci bardzo za komentarz. Również pozdrawiam. :*

      Usuń
  8. Stylizacja bardzo fajnie się prezentuje ^^ Świetna jest ta bluzeczka :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosta, luzacka stylizacja :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawsze mam problem z fryzurą. Mam długie, ale dość cienkie włosy i nic specjalnego nie mogę z nimi zrobić. Zazwyczaj noszę rozpuszczone lub spinam je w kucyk :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też często decyduję się na związanie włosów w kucyk, bo jest to szybka i praktyczna fryzura. Rozpuszczone włosy wyglądają bardzo ładnie, ale latem, jak dla mnie, jest na nie za gorąco.
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam. :)

      Usuń
  11. Zwykła i na luzie stylizacja to jest to :)
    Torebka jest urocza :)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna stylizacja, taka na luzie :) Bardzo lubię takie <3 Torebka jest urocza :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. :) Również serdecznie pozdrawiam. :*

      Usuń
  13. Torebka i Twoje koczki to rewelacja <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/czarny-dresowy-komplecik.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Cool outfit, love that bag! PS: Do you want to follow each other? Let me know on my blog! :)

    The Fashion Spell | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyglądasz! Świetna torebka!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kolor koszulki :) Całość wygląda bardzo fajnie :) Super masz tą fryzurkę :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie wygodne stylizacje :) Jak ja dawno nosiłam bluzki z nadrukami! :D Wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygodne stylizacje są bardzo praktyczne. :D Dziękuję. :)

      Usuń
  18. podoba mi się torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta torebka jest fajna, w kształcie serduszka, bardzo mi się spodobała :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Such a cute simple outfit!! I love your blog <3

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank your dear for visiting and following my blog. <3
      I wil visit yours. :)

      Usuń
  21. Bardzo fajna stylizacja! :) Prosta i stylowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialna torebka. Mi się akurat takie włosy nie podobają. Może dlatego, że nie przepadam za muzyką Sarsya, z głównie z nią mi się kojarzą.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładna torebeczka :) Uwielbiam motyw serca :D

    OdpowiedzUsuń