4 grudnia 2017

Pierścionki do włosów?! Co to takiego?


Pierścionki do włosów

Hejka!

Zapraszam Was na post z fryzurami.


 Wiele z Was wyraziło pod poprzednim postem chęć zobaczenia zawartości kalendarza adwentowego z Douglasa, w związku z tym pojawi się kilka postów na ten temat. 🙂


 *

Jakiś czas temu natknęłam się w Internecie na interesujące ozdoby, a konkretnie pierścionki do włosów. Są to  małe cieniutkie obrączki, czasem z czymś doczepionym, np. muszelkami, gwiazdkami, listkami. Widziałam je także stacjonarnie w Calire's. Początkowo stwierdziłam, że fajne się prezentują, ale jakoś mnie do nich nie ciągnęło. W końcu postanowiłam się w takie zaopatrzyć. 


RoseGal


Moje złote pierścionki z listkami pochodzą ze sklepu RoseGal. Są bardzo dobrze wykonane, wyglądają cudownie. Z tego co się orientuję  ozdoby, które mam zostały już niestety wyprzedane, ale jeśli spodobały się Wam, to dostępne są identyczne tylko w srebrnym kolorze.

What are hair rings? They are small tiny rings sometimes with ornamentation such as stars, shells or leaves. For the first time I saw them I thought they looked cool, but I don't want to own  them. Finally, I decided to order them. My golden hair rings with leaves are from RoseGal. They are well-made and look amazing. Unfortunately, now they are out of stock, but if you like them you can find silver version on the website. Hair rings are perfect hairstyle supplement. I'm really pleased with them.

 Takie pierścionki stanowią ciekawe dopełnienie wielu fryzur. Dobrze sprawdzają się przy plecionych warkoczach. Przygotowałam 3 propozycje wykorzystania tych maleńkich cudeniek.



1. Pojedynczy warkocz na boku.

Pojedynczy warkocz na boku

Użyłam 3 z 5 listków.


Pierścionki do włosów z RoseGal





2. Pojedynczy warkocz na środku głowy.

Pojedynczy warkocz na środku głowy


Fryzura stanowi modyfikację tej o nazwie Jak Pani Weronika. Mogliście zobaczyć ją tutaj.



Hair Rings z RoseGal




3. Fantazyjny kok wraz z dobieranym.

Hair Rings RoseGal


Połączenie dwóch fryzur ozdobione 3 pierścionkami z listkami.



RoseGal


*

Nie byłabym sobą, gdybym nie zamówiła kolejnej poszewki na poduszkę. To dopiero (a może już) druga. Odkąd przyszła do mnie poszewka z kotwicą przez cały czas zdobiła moją poduszkę. Teraz przyszedł czas na zmianę i przyodziałam mojego Pana Pawia (więcej informacji o nim znajdziecie w tym poście) w nowe wdzianko. 



RoseGal


Biała poszewka ze złotym napisem lash out oraz czarnymi rzęsami skradła moje serce. Wykonana jest z dziwnego (trudno mi określić co to jest), ale miłego w dotyku materiału. Poszewka jest lekko prześwitująca, więc mój paw trochę przez nią przebija. Nie przeszkadza mi to jakoś bardzo, zawsze można temu zaradzić owijając poduszkę białym ręcznikiem, a dopiero potem ubierając na nią poszewkę. 



Poszewka z RoseGal


Zrobiłam tak na próbę, nic nie prześwitywało, ale było parę nierówności, więc ostatecznie zrezygnowałam z tego pomysłu.  Z tyłu poszewka jest jednolicie biała.

White pillow case with gold inscription lash out and picture of black lashes stole my heart.  It is made from soft and skin-friendly material. Pillow case is a little bit transculent but it's not a big problem for me. I like it very much.


***

Co sądzicie o moich propozycjach fryzur?

Macie w swojej kolekcji pierścionki do włosów? 

101 komentarzy:

  1. Piękne fryzury, a pierścionki w ramach ozdoby bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie pierścionki to bardzo fajny gadżet do odrobienia fryzury. Ostatni najbardziej mi się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. TEN KOK JEST PO PROSTU PIĘKNY! :*
    Dlaczego ja ściskam swoje włosy...?
    Na pewno kiedyś sobie takiego zrobię (prędzej ktoś mi zrobi), prezentuje się pięknie! Uważam, że takie pierścionki dodają elegancji! Poduszka prezentuje się bardzo ładnie, w przyszłości sobie zamówią też bardzo rzucające się w oczy poduszki, nadają na pewno łóżku/kanapie pewien urok.
    Jacie, ja tak kocham Twoje posty, nawet jeśli są tylko o modzie, urodzie i stylizacjach... 😍 Jesteś młodą dziewczyną, pełną pasji i talentu! 😁
    Pozdrawiam bardzo serdecznie, życzę miłego wieczoru! 😊 Dzięki za opinię o moim obrazie 😘
    Kolejny post się szykuje ;)
    Emma 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję i cieszę się, że kok Ci się spodobał. :* Super, kok to fajny wybór, bo ładnie się prezentuje i nie jest w nim gorąco. :D Zgadzam się z Tobą, takie drobne dekoracje sprawiają, że pokój staje się przytulniejszy. :) Bardzo mi miło, że tak Ci się podoba mój blog, chociaż nie omieszkam sprostować, że od czasu do czasu oprócz tego, co wymieniłaś pojawiają się też posty dotyczące filmów i innych zagadnień (co prawda rzadziej, ale w końcu tematem przewodnim jest moda). :) Dziękuję Ci niezmiernie za tak optymistyczny i motywujący komentarz. :) Również serdecznie Cię pozdrawiam! :) Obraz jest super. :) Czekam na kolejny post, ciekawe co to będzie. :)

      Usuń
  4. Świetnie wyglądają na włosach! Jednak najlepiej na ciemnych, ja mam jasne i takie ozdoby w nich znikają ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, aby ozdoby się wyróżniały na włosach musi być spory kontrast między nimi.

      Usuń
  5. Tyle razy byłam nimi zachwycona, bo wyglądają fantastycznie! Nie chciało mi się nigdy, póki co oczywiście ich wplatać. Myślę jednak, że się przekonam i spróbuję :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, czyli masz takie pierścionki w swojej kolekcji, jak fajnie. W takim razie czekam na jakąś fryzurkę z nimi. :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Świetne są te fryzury ! Pierścionki do włosów wyglądają ślicznie na twoich włosach. Pierwszy raz spotykam się z takim rodzajem ozdoby.
    Bardzo ciekawy post.
    Pozdrawiam :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję potrójnie! :)
      Również serdecznie Cię pozdrawiam! :)

      Usuń
  7. Pierwszy raz słyszę o pierścionkach do włosów :P Fajnie wyglądają takie wkomponowane w warkocz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że efekt Ci się spodobał. :) Dzięki za odwiedziny. :)

      Usuń
  8. Bardzo ciekawy gadżet do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z tymi pierścionkami do włosów! Propozycja 3 skradła moje serce <3
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Super, że trzecia fryzura Ci się spodobała. :)

      Usuń
  10. Pierwszy raz słyszę o pierścionkach do włosów. Strasznie mnie zaciekawiło, co to, jak wygląda i do czego służy, więc post mnie wciągnął ;d. Także chyba już nic mnie więcej nie zaskoczy :).
    Twoje fryzury pięknie się prezentują. Chciałbym wskazać najładniejszą, ale nie umiem, bo wszystkie są świetne :)
    Pozdrawiam i miłego wieczoru!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że udało mi się przyciągnąć Twoją uwagę i pokazać coś, o czym jeszcze nie słyszałeś. :) Dziękuję. :)
      Również pozdrawiam i życzę udanego wieczorku! :)

      Usuń
  11. Poszewka jest po prostu przepiękna, klik - 6,18$ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że tak sądzisz. Dziękuję, że kliknęłaś. :)

      Usuń
  12. Pierścionki we włosach dodająTwoim fryzurom dodatkowego uroku.Same włosy jednak są tak piękne,że i bez tych ozdób wyglądają cudownie.Poduszka słodka,doskonale się prezentuje.Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, bardzo Ci dziękuję za tyle miłych słów skierowanych pod adresem moich włosów. :) Cieszę się, że poszewka Ci się spodobała. :) Również pozdrawiam! :*

      Usuń
  13. Bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. That look so cute and classy in your hair. Love the pillow too.

    OdpowiedzUsuń
  15. Żebym jeszcze ja miała tak gęste włosy :) w sumie ciekawe te pierścionki:) do takich fryzur fajnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za odwiedziny. :) Moje włosy ucieszyły się z Twojego komplementu. :D

      Usuń
  16. Lovely hair style.that accessories are beautiful.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  17. wow the hair ring look stunning & amazing thanks for sharing dear..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan online shopping pk

    OdpowiedzUsuń
  18. Te pierścionki (w sumie nie wiedziałam że ta ozdoba ma taką nazwę) widziałam często na różnych stronach i zawsze bardzo mi się podobały, ale nigdy ich nie zamawiałam. Są urocze, czy to listki czy serduszka czy inny wzorek i tak bardzo kojarzą mi się z wiosną albo letnim festiwalem tylko nie koniecznie jest to gadżet dla mnie. nie potrafię uczesać swoich włosów w warkocz. Żaden. Po prostu do fryzur na mojej głowie mam obie lewe ręce a nie mam żadnej bliskiej osoby, która byłaby w stanie upleść mi włosy. To smutne, bo tyle pięknych fryzur na głowie mogłabym mieć a nie mogę :( nie pozostaje mi nic innego jak nauka, bo komuś zrobię idealne włosy sobie niestety kuku na głowie :D Poszewka piękna! Zawsze kuszą mnie te różnorakie wzory ale jeszcze w sumie żadnej takiej pościelowej rzeczy nie zamawiałam :) rewelacyjny post!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też te pierścionki kojarzą się z letnim festiwalem, np. typu Coachella. ;) Wielka szkoda, że nie ma kto robić Ci fryzur (wiem doskonale, że samemu bardzo ciężko zrobić sobie coś fajnego; komuś dużo łatwiej), bo włosy masz idealne do tego typu cudeniek. Bardzo Ci polecam poszewki, są fajnie wykonane i ładnie się prezentują. :) Dziękuję. :)
      Również cieplutko Cię pozdrawiam! :*

      Usuń
  19. Wyglądają bardzo ciekawie. Szczególnie podoba mi się kok! :)

    mój blog-kliknij

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo mnie to cieszy. Widzę, że kok cieszy się dużym powodzeniem ;)

      Usuń
  20. Super sprawa z tymi pierścieniami do włosów, Bardzo podobają mi się w ostatniej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że ostatnia fryzura przypadła Ci do gustu. :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  21. Świetnie się prezentują ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie https://noduss-tollensss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że znalazłaś czas, by mnie odwiedzić. :)
      Również pozdrawiam! Na pewno wpadnę. :)

      Usuń
  22. Pierwszy raz je widzę ! Świetne te pierścionki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Cieszę się, że udało mi się czymś Cię zaskoczyć. :)

      Usuń
  23. takie pierścionki są faktycznie bardzo ładnym dopełnieniem fryzury :) efekt super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Zwykłe fryzury mogą zyskać niepowtarzalny charakter dzięki pierścionkom. ;)

      Usuń
  24. Świetnie koczek się prezentuje z tymi pierścionkami ;)
    patimelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. amazing..! love your hair style girl its awesome. keep posting
    https://wpthemesfree.website best wordpress premium themes

    OdpowiedzUsuń
  26. wow jestem zachwycona tym kokiem, masz prześliczne włosy:*
    1,77; 6,18:*

    OdpowiedzUsuń
  27. Te pierścionki wyglądają prześlicznie! Już byłyby moje, gdyby nie fakt, że zazwyczaj noszę rozpuszczone włosy :D Ciekawy gadżet ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Od czasu do czasu można skusić się na małą odmianę i związać włosy, ale rozumiem Cię, nic na siłę. :)

      Usuń
  28. ślicznie to wygląda we włosach <3 ten kok mnie urzekł :)
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie widziałam jeszcze czegoś takiego, naprawdę fajne :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podobają mi się te pierścionki :D Dodają fajnego akcentu :) Ja raczej nie tworzę fryzur, więc raczej by mi się nie przydały :) Poduszka piękna, uwielbiam połączenie bieli i złota :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że obie rzeczy Ci się spodobały. :) Ja również lubię takie połączenie kolorystyczne, wygląda bardzo elegancko. :)

      Usuń
  31. Bardzo ciekawie wyglądają:) fajne fryzurki:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Naprawdę ciekawie wygladają, podobają mi się :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/trendy-wings-uniwigscom.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwszy raz słyszę o takich pierścionkach do włosów i bardzo mnie zaciekawiły :D

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglada na prawde nietuzinkowo we włosach

    OdpowiedzUsuń
  35. przyznam szczerze, że jeszcze nigdy się z czymś takim nie spotkałam:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że udało mi się napisać o czymś, co nie jest oklepane i wszyscy o tym wiedzą. :D

      Usuń
  36. Nie jestem do końca przekonana do tych pierścionków, chociaż w 3 fryzurze wyglądają ładnie ;). Świetna poszewka ;).

    OdpowiedzUsuń
  37. Te kolczyki najbardziej podobają mi się w tym koku:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo podobają mi się takie ozdoby do włosów zwłaszcza na lato. :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Ostatnia fryzura bardzo mi się podoba! :) jest genialna! :)
    A pierścionki same w sobie - bardzo fajny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajne są te "pierścionki" do włosów :) Pasują Ci, noś często :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nigdy o czymś takim nie słyszałam, ale wygląda naprawdę świetnie!!!

    OdpowiedzUsuń