13 listopada 2018

Jeansowa kurtka i granatowa baza

Jeansowa kurtka, granatowa koszula, jeansy i tenisówki, niebieski komin, żółte skarpetki

Hejka!

Zapraszam Was na stylizację w odcieniach granatu i niebieskiego z małym żółtym akcentem.


Niejednokrotnie wspominałam, że w tym roku mamy piękną, ciepłą jesień. Jestem z tego bardzo zadowolona, bo wciąż mogę śmigać w tenisówkach i lżejszych outfitach. Bazą dzisiejszej stylizacji jest granatowy- równie elegancki i uniwersalny co czarny, ale jednak nie postarza. Zauważyłam, że ostatnio często wybieram właśnie ten kolor. Zestaw utrzymany jest w chłodnej tonacji, bo uzupełniłam go o inne odcienie niebieskiego. Jedynym ciepłym i myślę, że nieco zabawnym akcentem są jasnożółte skarpetki, które swoją drogą świetnie wyglądają w towarzystwie z granatem.

Szyję otuliłam jasnoniebieskim kominem w białe kwiaty. Kupiłam go już dawno temu w Tesco i był to interes życia, gdyż zapłaciłam za niego 8zł. Bardzo ładnie wygląda też w towarzystwie mojej szarej kurtki.

Granatowa koszula, spodnie i tenisówki, miętowa kurtka, niebieski komin

Jak wspomniałam wcześniej bazę stanowi granatowa koszula. Jest bardzo zwiewna i delikatna. Jest też możliwość podwinięcia i zapięcia rękawów.

Koszula Lidl, Komin Tesco

Na wierzch ubrałam miętową jeansową kurtkę, którą też udało mi się zdobyć w korzystnej cenie. Więcej o tym skąd ją mam pisałam we poście Psycho i pastele.

Sinsay, Lidl, Auchan, Terranova

Do koszuli dobrałam granatowe jeansy, które tworzą z nią jednolitą całość. 

Kurtka, koszula, jeansy, tenisówki

Przedostatnim elementem są granatowe tenisówki, które noszę bardzo często, bo są wygodne i pasują do wielu zestawów.

Podziwianie kwiatka przy ścianie bluszczu

Wisienką na torcie są pastelowe żółte skarpetki (wiem, że na zdjęciach nie są jakoś szczególnie wyeksponowane). Ubrałam je trochę przekornie, dla żartu, a okazało się, że świetnie wyglądają z tymi tenisówkami.

Granatowa koszula, granatowe jeansy, granatowe tenisówki, miętowa kurtka

Tak prezentuje się całość- granatowa stylizacja z odcieniami niebieskiego i małym żółtym akcentem.

Sinsay, Lidl, Lidl, Auchan, Tesco

Na koniec jeszcze trochę klimatu rodem ze starożytnej Grecji czy Rzymu- wieniec niezupełnie laurowy, bo z bluszczu, ale myślę, że i tak dobrze się prezentuje.

Wieniec z bluszczu na włosach

***
 Co sądzicie o stylizacji? 

Lubicie łączyć różne odcienie tego samego koloru?

52 komentarze:

  1. Przepiękna stylizacja! Fajny pomysł z wykorzystaniem wieńca! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Po prostu wykorzystałam bluszcz, który rósł na murze. :D Taka mała rzecz, a jak fajnie wygląda. ;)

      Usuń
  2. Fajne połączenie kolorów- żółtego i granatowego. Poza tym kurtka i wieniec ładnie się prezentują ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tym wianuszkiem! :) Uwielbiam kurtki jeansowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Ja też je bardzo lubię i chyba znalazłam swój ideał. ;)

      Usuń
  4. Świetna stylizacja ;) Bardzo podobają mi się poszczególne elementy (koszula i kurteczka są super), ale również to, jak pięknie się wzajemnie uzupełniają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww! <3 Bardzo Ci dziękuję. Cieszę się, że stylizacja Ci się spodobała. :)

      Usuń
  5. Śliczna stylizacja, ja bardzo lubię granat, to jeden z kolorów który dominuje w mojej szafie. Jest bezpieczny, pasuje do różnych sytuacji i zawsze dobrze się w nim czuję. Myślę, że łączenie granatu z żółtym to świetny pomysł, te kolory super muszą się łączyć :) sama niestety nie sprawdzę, bo nie mam za wiele żółtych ubrań. Pora to zmienić bo od dawna kocham się w żółtym i musztardowym :) Podsumowując, kolejna fanatyczna i bardzo inspirująca stylizacja! Ten wianuszek jest rewelacyjny :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że mamy podobne opinie o granacie. :) Powiem Ci, że ja też nie mam za wiele żółtych ubrań (spódniczka, skarpetki i bardzo jasna sukienka). :D Dziękuję Ci za ciepłe słowa! <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  6. uwielbiam jeansowe kurteczki :)
    PS. ma śliczne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda ten jasnoniebieski komin w kwiatki - jest taki przeuroczy! Zdecydowanie interes życia, haha :D O tak, ja również bardzo cieszę się z tej pięknej, jesiennej pogody. Kocham tę porę roku. Czego chcieć więcej? :) Pomysł z laurem z bluszczu - g e n i a l n y. Świetnie prezentuje się to na zdjęciu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że komin przypadł Ci do gustu. I to jeszcze jaki, zwykle takie chustki są dosyć drogie, a tu taka okazja. :D W takim razie nie pozostaje nic innego jak cieszyć się i korzystać z pięknej pogody. ;) Dziękuję Ci i przesyłam pozdrowienia! <3

      Usuń
  8. Uwielbiam w stylizacjach połączenie dwóch kolorów w dwóch donacjach. Lubię kiedy coś mi kontrastuje, dlatego do ciemnego zawsze ubieram coś jasnego i odwrotnie :) Tutaj to zastosowałaś i bardzo mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się te zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam jeansowe kurteczki :) Super zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zauważyłam, że dzień w dzień do szkoły przychodzę na niebiesko - niebieska kurtka, spodnie i buty, aż się ignoruje białą czapkę ;D Jednolitych stylizacji nie lubię, są sztuczne, warto dodawać małe kontrasty w formie na przykład żółtych skarpetek :) Wieniec na pewno zwracał uwagę :)
    U mnie pogoda też w miarę normalna, lecz wolałabym już śnieg. Otwarto dwa dni temu u mnie w mieście lodowisko, ja chcę poczuć ten zimowy klimat wreszcie! :D
    Miłego wieczoru :*
    Emma ♥

    blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że doceniasz małe rzeczy w mojej stylizacji. ;) U mnie wczoraj wieczorem i dzisiaj rano prószył śnieg, zima coraz bliżej. :D
      Dziękuję za odwiedziny i też życzę Ci udanego wieczoru! :*
      P.S. Wpadnę do Ciebie w wolnej chwili. :)

      Usuń
  12. Takie stopniowanie koloru ma swój niepowtarzalny urok!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Osobiście rzadko kiedy łączę ze sobą kilka odcieni jednego koloru, bo po prostu lubię mieszać i bawić się kolorami. Jedyne odstępstwo od tego to czarny, bo już nie raz zdarzyło mi się wyjść z domu dosłownie cała na czarno.

    Pozdrawiam kochana i zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, lubisz urozmaicenie. :) Ja też zwykle wybieram więcej niż jeden kolor, ale tak mnie natchnęło i stworzyłam monochromatyczną stylizację. :D Dziękuję za wizytę i pozdrawiam! :)

      Usuń
  14. Ja uwielbiam bawić się różnymi kolorami. Super jest ta Twoja kurteczka! *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna kurteczka :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne połączenie :) strasznie mi się podoba ta kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny, wygodny zestaw, koszula bardzo mi się podoba:)
    miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci dziękuję i też przesyłam pozdrowienia i życzenia udanego tygodnia! :*

      Usuń
  18. Bardzo ładne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeansowa kurtka fajnie rozjaśnia całą stylizację ;)

    Mój blog CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm, raczej nie łączę różnych odcieni tego samego koloru, chyba, że chodzi o czerń ;) Twoje połączenie bardzo mi się podoba. Szczególnie zwróciłam uwagę na jeansową kurtkę w tym boskim kolorze :D Prezentuje się naprawdę fantastycznie. Uważam za duży plus ożywienie stylizacji bardziej jaskrawymi elementami.
    Ślicznie wygląda Twój wianek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Loved the colour of the jacket..Wreath is pretty
    www.stylebasket.in

    OdpowiedzUsuń
  22. Super stylizacja i ciekawy kolor kurtki, nie spotkałam się jeszcze z takim :) Ja mam jeansową kurtkę, którą kupiłam na Sosimply.pl lubię łączyć ją z różnymi stylizacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja piękna, chętnie ją od Ciebie pożyczę, nie wiem czy jednak się w nią wcisnę.Lubię łączyć odcienie tego samego koloru.Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń