5 maja 2024

Stylizacje dnia: wiosenne inspiracje

Hejka!

Szukasz pomysłu na codzienne stylizacje? Zerknij i daj się zainspirować!

 

Choć trudno w to uwierzyć, dziś ostatni dzień majówki. Jak do tego doszło? Nie wiem. Natomiast dobra wiadomość jest taka, że pod koniec maja znów czeka nas dłuższy weekend (tylko o jeden dzień krótszy niż ten), więc jest na co czekać. Tymczasem przychodzę ze Stylizacjami dnia z ostatniego czasu.

 

Easter time


Stylizacja jeszcze z Wielkanocy, stąd ta przypinka z zajączkiem i pisankami. Wybrałam różową koszulę z czarne kropeczki, którą związałam w talii. Dobrałam do niej fioletową, plisowaną spódniczkę, a także czarne rajstopy oraz baleriny w tym samym kolorze. Stylizację dopełniłam czarnym chokerem ze złotą gwiazdką oraz moim ulubionym duetem bransoletek - złotą z serduszkiem oraz różową.

 

 

 Koronka, serduszka, kwiatek


Kolejny outfit jeszcze z okresu wielkanocnego. Postawiłam na dopasowaną, jasnoróżową, koronkową bluzkę z baskinką. Dobrałam do niej czarne jeansy oraz buty Mary Jane w tym samym kolorze. Uroczym akcentem są różowe serduszka na nich, które łagodzą ich masywność. We włosy wpięłam jasnoróżową spinkę kwiat. Nie zabrakło złotej bransoletki z sercem oraz jasnoróżowej.

 

 

Amor en el Aire


Czas na moją ulubioną jasnoróżową koszulę w czarne serduszka. Ciekawym akcentem jest czarna wstążka, którą zawiązałam na kokardę. Koszulę zestawiłam z czarnymi jeansami oraz białymi tenisówkami. Słodyczy dodają też bransoletki - złota z serduszkiem oraz jasnoróżowa.

 

 

 Good Energy Club



T-shirt z napisem Good Energy Club w kolorze biskupim (połączenie intensywnego różu z fioletem) zestawiłąm z granatowymi jegginsami oraz jasnofioletowymi tenisówkami (uwielbiam ich odcień!). Biżuterię stanowią trzy bransoletki - tradycyjnie złota z serduszkiem, jasnoróżowa oraz fioletowo-różowa z zeszłorocznego kalendarza adwentowego SPA Exclusives. W końcu do czegoś mi pasowała, he, he.

 

 

Zwiewnie i dziewczęco

 

Niebieskawą bluzkę z krótkim rękawem i nadrukiem dziewczyny na pustyni zestawiłam z plisowaną spódniczką w kratkę. Dodałam czarne baleriny z kokardkami i złotymi kółeczkami oraz moje ulubione bransoletki. 

 

 

 Champion 96

 

Kolejną moją ulubioną rzeczą jest ten żółty, nieco oversizeowy T-shirt z napisem Champion 96 (prawdziwy biały kruk i to jeszcze w college'owym stylu). Zestawiłam go z pilisowaną spódniczką w kratkę, a także z czarnymi tenisówkami. Nie mogło zabraknąć różowej oraz złotej bransoletki z serduszkiem.

 

 

Purple & black

 

Dzisiejsze Stylizacje dnia zamyka fioletowo - czarny look. Wybrałam fioletowy T-shirt z maleńkim kwiatuszkiem z lewej strony. Dobrałam do niego czarne jeansy oraz jasnofioletowe tenisówki. Całość dopełnia trio bransoletek - jasnoróżowa, złota z serduszkiem oraz różowo-fioletowa z kalendarza adwentowego SPA Exclusives. Szok, już drugi raz mi pasowała do outfitu. Włosy przyozdobiłam fioletowawą klamrą kwiatem.

 

***

Która stylizacja najbardziej przypadła Ci do gustu?

6 komentarzy:

  1. Fajne stylizacje. Najbardziej podoba mi się nr 2 i 3 :)
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się, że spodobały Ci się dwie moje stylizacje. ;)
      Pozdrawiam! ;)

      Usuń
  2. Mnie się w sumie wszystko bardzo podoba, ale tak najbardziej 1,2,3. Ta bluzka z baskinką i koszula są cudne! Gorące uściski 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw, jak miło! Cieszę się, że stylizacje Ci się spodobały. Dziękuję. Buziaki! ;*

      Usuń