17 lutego 2017

W stylu marine



Bluzka House


Hejka!

Styl marine zwykle kojarzy się z wypoczynkiem, morską bryzą, wakacjami. Przygotowałam dla Was stylizację inspirowaną marynarskim stylem w miejskim klimacie. Zapraszam. 





Bluzka w paski, burgundowe jeansy, pierścionek z kokardką


Białą bluzkę w czarne paski z napisem połączyłam z burgundowymi jeansami. Bluzka ma długi rękaw, który można podwinąć i przypiąć.


Bluzka w paski, burgundowe jeansy, złote baleriny, pierścionek z kokardką


Na nogi włożyłam złote baleriny z kokardką. Uwielbiam połączenie złota i bordo/burgundu.


Bluzka w paski, burgundowe jeansy, złote baleriny, pierścionek z kokardką, elegancka listonoszka


Całość uzupełniłam trójkolorową torebką (szary, jasny róż i biały) ze złotymi elementami. 


Trójkolorowa torebka z rączką


Jeśli chodzi o biżuterię to mam na sobie złoty medalik oraz pierścionek z różowego złota z kokardką.


Rose gold ring with ribbon


***

Co sądzicie o takim połączeniu?

Lubicie marynarski styl?


2 komentarze: