23 listopada 2017

Krata jesienną porą

 Hejka!

Zapraszam Was na stylizację w kratkę.

 
Ostatnie kolokwium za mną (przynajmniej na razie), więc będę miała trochę więcej czasu na przygotowywanie nowych postów. 😉  Przed chwilą zaktualizowałam listę sklepów, które biorą udział w Black Friday, zainteresowanych zapraszam do poprzedniego posta.

*

Przychodzę do Was dzisiaj ze stylizacją, w której główną rolę gra koszula w kratę, która nawiasem mówiąc jest jednym z trendów tegorocznej jesieni. Istnieje możliwość podwinięcia rękawów i zapięcia na guzik-zatrzask, ale tym razem się na to nie zdecydowałam.


Lidl, Pepco, Auchan, Lidl,


Wszystkie guziki-zatrzaski są wypełnione czymś co wygląda jak masa perłowa (oczywiście to nie masa perłowa 😃), natomiast jeden z nich różni się od pozostałych.


Lidl


Pod koszulę ubrałam ceglastą bluzkę. Biżuterię stanowi złoty medalik.


Lidl, Auchan


Oprócz naszyjnika założyłam też moją ulubioną bransoletkę z sercem, na którym wygrawerowane jest moje imię. O historii z nią związanej pisałam w tym poście, a podziwiać mogliście ją już tu oraz tu.


Monika


Stylizację uzupełniają jegginsy (tak wiem, to już kolejna stylizacja z nimi, ale ostatnio chodzę tylko w jegginsach; tu, tu, tu, tu) oraz granatowe tenisówki (inne stylizacje z nimi: tu, tu, tu). Cieplejsze buty oraz kurtka i będę gotowa na podbój świata jesienią. 😂



Stylizacja z koszulą w kratę

 ***

Co sądzicie o stylizacji?

Kratka- tak czy nie?

83 komentarze:

  1. Uwielbiam koszule!:) te jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Ja też lubię nosić koszule, to taka odmiana od bluzek.

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z tego powodu. Dziękuję. :)

      Usuń
    2. Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki :*

      Usuń
  3. Jaka śliczna koszula!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam koszule w kratę! JUż dawno nie nosiłam :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz tej, mam jeszcze koszulę w czarno-białą kratę. :)Dziękuję za odwiedziny. :*

      Usuń
  5. Świetna stylizacja, idealna na jesień bo właśnie karata kojarzy mi się głównie z tą porą roku :) Corocznie mam na nią ochotę jak tylko kończą się wakacje :D oczywiście outfit bardzo mi się podoba, wszystko dobrane do siebie świetnie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. :* Cieszę się, że stylizacja Ci się spodobała. :) Pozdrawiam. :*

      Usuń
  6. Lubię koszule w kratę, ale jakoś rzadko je noszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie. :) Ja też nie noszę koszul w kratę jakoś często, jeśli mam ochotę, to ubieram. ;)

      Usuń
  7. Super zestaw :) Ja przez lata uwielbiałam kratę a teraz są u mnie głównie paseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Krata chyba nigdy nie wyjdzie z mody ;) I choć ja ogromną fanką tego wzoru nie jestem to wiem, że zawsze jest to bezpieczne wyjście ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Flanelowe koszule zawsze fajne :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/blue-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  10. krata teraz bardzo modna. Ale ja nie potrafię się przekonac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy musi nosić kratę, gdyby tak było na ulicach byłoby nudno. :D

      Usuń
  11. Uwielbiam koszule w kratkę, są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię koszule tego typu. <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie koszule:) Twoja jest śliczna! cudowne masz włosy:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze brakuje mi kosZuli w kratkę, a sama tworzy już cała styliZacje 😁

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny zestaw :) kratka dobra na każdą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszula w kratę zawsze jest modna mam kilka w różnych wariantach kolorystycznych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie. Dzięki temu, że krata jest nieśmiertelnym trendem zawsze wygląda się modnie. Najważniejsze jest jedanak to, by czuć się dobrze w swoim ubraniu. :)

      Usuń
  17. Mam ogromne zaległości związane z Twoim blogiem. Postaram się dziś wszystko nadrobić :). Jak Ci poszło kolokwium?
    Jeśli chodzi o stylizacje, to niby taka prosta ale mająca coś w sobie. Uwielbiam koszule, więc masz u mnie plusa ^^.
    Sam ostatnio powyciągałem z szafy koszule i tylko w nich chodzę.
    Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka! :) Bardzo się cieszę, że do mnie wpadłeś. :) Dziękuję, że zapytałeś. Powiem Ci, że pytania otwarte okazały się łatwiejsze niż zamknięte(niestety był wielokrotny wybór). Na wyniki muszę jeszcze trochę poczekać.
      Super, że też lubisz koszule. ;) Dzięki temu, że jest tyle rodzajów tej części garderoby każdy znajdzie coś dla siebie, bardziej eleganckie koszule, w sportowym stylu cz takie casualowe. :)
      Również Cię pozdrawiam. :)

      Usuń
    2. Daj koniecznie znać, gdy już będziesz znała wyniki. Póki co, trzymam kciuki :)

      Usuń
    3. Zdałam! :) Nie wiem jeszcze na jaką ocenę, ale mogę już odetchnąć z ulgą. :)

      Usuń
  18. Bardzo mi sie podoba Twoja koszula :) Jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post! I follow you http://casaninnamamma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  20. Kratki są fajne, koszule w kratkę tym bardziej :)

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się ta stylizacja :) Ja ostatnio zaczynam lubi kratę, ale podchodzę do niej jeszcze z dystansem :D Jak na razie to mam tylko jedną koszulę w ten wzór :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie. :) Super, że przekonujesz się powoli do tego wzoru. :)

      Usuń
  22. Koszuuuula! Ja mam swoją ukochaną z angielskiego New Looka i zapłaciłam za nią majątek, bo 20 funtów (dla biednych ludzi to majątek :D), ale uwielbiam ją nosić. Niestety robi się tak zsiakana i wychodzi na niej moje użytkowanie :< Czeka mnie zakup czegoś nowego.
    Jegginsy są wygodne, rozciągają się, dopasowują i są o wiele tańsze, tak więc dla mnie to plus :D
    Prosta, wygodna stylizacja :)
    Jak kolokwium? :D

    https://szopit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że ulubione rzeczy tak szybko się zużywają, ale masz przynajmniej pretekst do zakupu czegoś nowego. :D Dziękuję Ci za miły komentarz i odwiedziny. :) Jeśli chodzi o kolokwium, to dopiero się okaże (raczej nieprędko, przynajmniej tak wynikała z tego, co powiedziała prowadząca :D. Otwarte pytania okazały się łatwiejsze niż zamknięte, mam nadzieję, że zdam. :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  23. jestem wielką fanką koszul w kratę! twoja jest świetna:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  24. ho, ho! Jak dawno miałam na sobie koszulę w kratę właśnie ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To początkowe ho, ho skojarzyła mi się z mikołajowym ho, ho, ho!. :D
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  25. Widząc Ciebie w tej pięknej koszuli doszłam do wniosku,że nie posidam ani jednej rzeczy w tym wzorze.Muszę chyba to czym lprędzej zmienić.Dzięki za inspiracje.Pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, że do mnie wpadłaś. :) Cała przyjemność po mojej stronie, daj znać, gdy znajdziesz coś fajnego w kratkę. :)
      Pozdrawiam. :*

      Usuń