15 listopada 2017

Buty LED i szarości

Stylizacja na jesienne dni

Hejka!

Zapraszam Was na stylizację ze sneakersami.


 
Przychodzę do Was dzisiaj ze stylizacją dopasowaną do aktualnej pogody.

Mam na sobie szarą kurtkę z kołnierzykiem (pokazywałam ją już w tym poście). Aby nie było mi zimno ubrałam szarą bluzę z kapturem oraz napisem ze srebrnych cekinów (bliżej możecie przyjrzeć się jej tutaj).


Szara kurtka z kołnierzykiem, jegginsy, torebka z kocimi uszami, świecące buty


Spod bluzy wyłania się miętowa bluzka z napisem: And if you don't know, you now know i kwiatowym motywem.


And if you don't know, you now know


Nie mogło zabraknąć niezastąpionych jegginsów (tu, tu oraz tu).


Kurtka, jegginsy, czarna torebka z uszami kota, srebrne buty LED


Stylizację dopełnia czarna mini torebka z kocimi uszami (pokazywałam ją już tu, tu oraz tu). Jest okrągła, przód ma pikowany, natomiast tył jest gładki. 


Torebka z uszami kota


 Na stopach moje ulubione srebrne sneakersy LED. Niestety wbudowane w podeszwę diody zakończyły swój żywot i buty nie świecą, ale mimo to nadal fajnie się prezentują i co najważniejsze są wykonane z nieprzemakalnego materiału, więc wpasowują się w jesienną deszczową aurę. Jeśli jesteście ciekawi jak prezentowały się, gdy świeciły, to zapraszam do tego postu (zamieściłam w nim oprócz zdjęć krótki filmik).


Buty LED


 Tak prezentuje się całość.


Modena, Mini Max, Tesco, Pepco, Chiński Sklep


 ***
Co sądzicie o stylizacji?

Jaki jest Wasz ulubiony element ubioru jesienią?

 

63 komentarze:

  1. Ja słyszałam że do tych butów można wymienić baterię :P że jakoś od środka? Jest wejście.. poszukaj :P bo w sumie jestem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje buty nie są na baterie. Ładuje się je przez USB (porty umieszczone są wewnątrz). Żeby dostać się do diod musiałabym coś zrobić z wewnętrzną wkładką (w jakiś sposób ją wyjąć/odkleić?). Trochę boję się przy nich grzebać, bo nie chciałabym ich zniszczyć- są bardzo wygodne i fajnie wyglądają. Poszukam ponownie jakiś informacji w Internecie, może komuś w końcu udało się naprawić buty. :) Dzięki za radę. :)

      Usuń
  2. Słyszałam, że można wymieniać baterie, ale czy w każdych? Kuszą mnie takie świecące buty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje buty ładuje się przez USB. Próbowałam je ładować, niestety to nic nie pomogło. Coś musiało stać się z diodami. :( Wcale Ci się nie dziwię, że Cię kuszą. :) Są bardzo fajne i zwracają uwagę. :)

      Usuń
  3. Świetny kolor kurteczki :) Kusiła mnie podobna, trochę dłuższa ale jednak wybrałam czerwoną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka bardzo ładna! A takie buty mi kojarzą się z dzieciństwem, gdy miałam takie w przedszkolu (był szpan!) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Szał na świecące buty powrócił. ;) Kiedyś nie było całej podświetlanej podeszwy (przynajmniej ja z taka się nie zetknęłam), tylko fragmenty po bokach zapalały się pod wpływem chodzenie (nacisku). Te moje, gdy je włączyłam świeciły cały czas. :D

      Usuń
  5. Świetna stylizacja.Piękne kolory.Mam podobną kurtkę(brak kołnierzyka),ale w innym kolorze
    Takimi jasnymi kolorami z pewnością wniesiesz trochę radości do ponurej jesiennej rzeczywistości,Pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. :) O, fajnie. A jaki kolor ma Twoja kurtka? :) Równiez pozdrawiam! :*

      Usuń
    2. Kolor mojej kurtki z tego co zauważyłam,nie należy do Twoich ulubionych,widuję go u Ciebie przeważnie w dodatkach np,torebkach,chokerze.(czarny) Jeszcze raz pozdrawiam:*)

      Usuń
    3. Masz rację, nie przepadam za czarnym. Moim zdaniem jest taki smutny, ale trzeba przyznać, że pasuje praktycznie do wszystkiego. :)

      Usuń
  6. Bardzo fajne stylizacja. Podoba mi się kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka wpadla mi w oko i te buty

    OdpowiedzUsuń
  8. Sneakersy mega mi się podobają, świetne są ! :)
    Ja mam szare i teraz bardziej stawiam na plaskie buty, aniżeli obcasy :)
    super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Miło mi. :) Buty na płaskiej podeszwie są bardzo wygodne, idealne na bieganie po mieście. :D

      Usuń
  9. kurtka ma fajny kolor:)
    również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :)
      Bardzo się cieszę, że dołączyłaś do grona moich obserwatorów. :*

      Usuń
  10. Super są te buty! Mimo, że nie świecą, to bardzo mi się podobają:) Ale świeciły mega mocno :O :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa. :) To prawda, wieczorem mogłam oświetlac sobie nimi schody na klatce, gdy światło było zgaszone. :D

      Usuń
  11. Bardzo ładna stylizacja a buciki nadal fajnie wyglądają nawet bez świecenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie wyglądasz :)
    Ja poszukuje swoich wymarzonych sneakrsów, ale kiedy poprzednie wyrzuciłam już ze starości nie mogę trafić na takie co bym się w nich dobrze czuła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Masz rację, nic na siłę, w butach trzeba się dobrze czuć. Powodzenia w poszukiwaniach. :)

      Usuń
  13. Kurtka wygląda na cieplutką ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w niej ciepło. :) Gdy nadchodzą chłodniejsze dni, to sweter pod spód jest mile widziany. :D

      Usuń
  14. Ale pięknie wyglądasz:) kurtka i buty moje ulubione:) idealne nogi:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. :) Moim nogom do ideału jeszcze trochę brakuje, ale miło mi, że tak uważasz. :* Muszę iść poćwiczyć. :D

      Usuń
  15. Świetna stylizacja! Bardzo wygodna i dobra na te jesienne dni, żeby nie zmarznąć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Całość wygląda bardzo fajnie :D Torebka jest przesłodka, jako wielka miłośniczka kotów sama chciałabym taką mieć :D Buty też bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja :D
    Pytanie brzmi jak duży portfel pomieści ta torebka? :D

    https://szopit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :)
      Dobre pytanie. :D Ja noszę w niej malutki portfelik zapinany na zamek, do którego wkładam też dokumenty, bo inaczej by się wszystko nie pomieściło. :D

      Usuń
  18. całość bardzo ładnie :) świetna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Thank you. It's nice to hear that. :)
    I'm so happy you followed my blog. <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Super kurtka buty i torebka:* czyli wszystko:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło, że wszystko Ci się spodobało. :*

      Usuń
  21. Buty idealnie pasują do kurtki :). A tak, to wszystko pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń