12 marca 2018

Moje włosy- aktualizacja


Włosy: marzec 2018

Hejka!

Jak dbam o włosy? Aktualizacja. Zapraszam.



 

Pierwszy post o moich włosach pojawił się na blogu  prawie 8 miesięcy temu. Odpowiedziałam w nim na 11 pytań. Jeśli go nie widzieliście, to zapraszam tutaj

 Co się zmieniło od tego czasu?

Długość moich włosów

Lipiec 2017 vs marzec 2018
Dopiero na zdjęciu widać różnicę.

Po długich przemyśleniach zdecydowałam się w końcu skrócić włosy więcej niż tylko o zniszczone końcówki. Nie jest to jeszcze długość jakiej chciałam (ciężko wycyrklować ile włosów obciąć, ponieważ się kręcą, a ja nie chcę mieć afro na głowie), ale jestem na dobrej drodze.


Produkty do pielęgnacji

Moje włosy
Zdjęcie robione dzisiaj- prawie 3 tygodnie, po skróceniu włosów.


Ostatnio przekonuję się do naturalnych kosmetyków. 

Szampon: 
Pervoe Reshenie, Tradycyjny syberyjski szampon nr 3 Łopianowy Propolis- przeciw wypadaniu włosów.

Pervoe Reshenie, na podstawie receptury Babuszki Agafii

Zaczęłam go używać zachęcona pozytywną opinią mojej mamy na jego temat. Zapach nie jest zbyt zachęcający, ale da się do niego przyzwyczaić. Natomiast szampon faktycznie ogranicza wypadanie włosów! Cena nie jest wygórowana, bo wynosi ok. 8 zł za 550ml.

Tradycyjny syberyjski szampon nr 3 Łopianowy Propolis- przeciw wypadaniu włosów

Szampon ma lejącą konsystencję o brązowawej barwie.
Receptura babuszki Agafii została uzupełniona o organiczny ekstrakt z prawoślazu oraz eteryczne olejki kminku i szałwii.

Tradycyjny syberyjski szampon nr 3 Łopianowy Propolis- przeciw wypadaniu włosów

 Z przodu butelki znajduje się informacja o braku SLS, natomiast w składzie znajduje się on na drugim miejscu. Wybaczam jednak tę niekonsekwencję, bo jestem zadowolona z działania szamponu.




Maska:  
Oma Gerthrude, Regenerująco odżywcza maska do włosów z irysem i szałwią. 

Oma Gerthrude

Ma ładny, delikatny zapach i jasnoróżową barwę.  Plusem jest warstwa zabezpieczająca, dzięki której maska nie wyleje się przy nieostrożnym otwarciu. Producent zaleca trzymać ją na włosach 3-5 min, ja natomiast robię to dłużej- 15-30 min, oczywiście pod czepkiem.

Oma Gerthrude maska do włosów z irysem i szałwią

Tak prezentuje się skład:

Babcia Gertruda maska do włosów z irysem i szałwią




Odżywka:
L'biotica Biovax Gold, Odżywczy oleo-krem do włosów, oleje afrykańskie: arganowy i z baobabu.

L'biotica Biovax Gold

To już ostatni oleo-krem, który testuję (stosowałam już wersję Diamond, Caviar oraz Pearl i wszystkie 3 dobrze się sprawowały). Jeśli chodzi o zapach, to moja mama mówi, że jest taki męski. Mnie on nie przeszkadza, jednak muszę przyznać, że 3 pozostałe rodzaje pachniały ładniej. 

Oleo-krem Gold, Biovax

Produkt o białym zabarwieniu jest ostatnim krokiem pielęgnacyjnym. Nakładam go na włosy po uprzednim osuszeniu ręcznikiem. Oleo-krem nadaje się też do stosowania na suche włosy.

Biovax, Oleo-krem Gold

Dzięki niemu włosy łatwiej się rozczesują.



***


Używaliście któregoś z tych kosmetyków?

Jakich produktów używacie do pielęgnacji swoich włosów?
 

72 komentarze:

  1. Mnie też czeka podcięcie włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcesz podciąć włosy czy nadszedł już po prostu czas? Ja chciałam. :)

      Usuń
  2. Biowax lubię ale Agafii mi kompletnie nie służą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to już jest, co jednej osobie służy, innej niekoniecznie.

      Usuń
  3. Ja ostro zapuszczam włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama chyba też sobie niedługo włosy nieco podetnę (może też pocieniuję).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie Ci urosły włosy, wow:) tylko ich nie ścinaj:D ja do włosów używam tylko produktów z Jantara, ale ta maska jest bardzo ciekawa, chętnie sobie ją zakupię:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Z tym ścinaniem jeszcze zobaczę. :D Docelowo chciałam mieć długość do ramion, ale obawiam się efektu afro i tego, że ciężko robiłoby się fryzury. Używałam kiedyś wcierki z Jantara i szamponu. Fajne produkty. :) Super, przetestujesz sobie coś nowego. :*

      Usuń
  6. Ten oleo-krem muszę wypróbować, bardzo ciekawy kosmetyk:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleo-kremy są super. Dzięki nim włosy mi się rozplątują i łatwiej je rozczesać. ;) Nie przetłuszczają włosów, tylko trzeba pamiętać, by omijać ich nasadę. :)

      Usuń
  7. Mam ta odżywkę z Biovax i polecam, jest naprawdę dobra :)
    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Tobie też się sprawdza. :)
      Z chęcią Cię odwiedzę w wolnej chwili. :)

      Usuń
  8. Cześć,
    A jak sprawdza się ten szampon przy kręconych włosach? Moje są praktycznie identyczne jak Twoje. Szukam czegoś, co ładnie je skręcić, ale nie zrobi afro ( tak jak piszesz :D).
    Pozdrawiam ,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka!
      Miło mi, że mnie odwiedziłaś. :)
      Szampon sprawdza się bardzo dobrze, włosy kręcą się jak zwykle, ale nie ma efektu afro. :D Są przyjemne w dotyku. Ważną rzeczą jest to, że ja nie suszę włosów suszarką, pozwalam im samym wyschnąć (czasem tylko grzywkę poduszę). Wiadomo, trochę czasu to zabiera, więc muszę się zabrać za mycie odpowiednio wcześnie. :)
      Również serdecznie Cię pozdrawiam! :)

      Usuń
  9. Ja regularnie ścinam włosy, bo jak mi odrosną za ramiona to mnie po prostu denerwują. Nie wiem czy nie powinnam się zainteresować laminowaniem włosów, bo słyszałam, że poprawia to skręt. Ale u mnie na prostych włosach laminat je jeszcze bardziej wyprostował ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od zawsze miałam długie włosy i nie chciałam podcinać nawet końcówek, żeby nie były krótsze. :D Ale po latach w końcu zrozumiałam, że dobrze jest od czasu do czasu podciąć włosy. Po raz pierwszy zdecydowałam się, by obciąć ich tyle. :D Hmm... laminowane włosy prezentują się bardzo ładnie, ja jeszcze nigdy nie wykonywałam tego zabiegu. Nie chciałabym, jednak, żeby włosy mi się wyprostowały. Trzeba zgłębić temat. ;)

      Usuń
  10. Zawsze chciałam mieć pokręcone włosy, ale niestety mam proste jak drut :D Mi by było szkoda ścinać, sama zapuszczam już od wielu lat i tylko je podcinam :) Tych produktów kompletnie nie kojarzę. Ja używam tylko maski z kallosa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię swoje kręcone włosy (no grzywka mogłaby się aż tak nie kręcić, że każdy włos w inną stronę :D). Ale mam na nią sposób i spinam wsuwkami. ;) To ja mam na odwrót, w końcu zdecydowałam się podciąć włosy i jestem zadowolona z tej decyzji. :) O maskach z Kallosa słyszałam wiele dobrego, ale jeszcze ich nie używałam. :)

      Usuń
  11. Wpis włosowy <3 o włosach mogłabym czytać i czytać :) Chodź myślę, że znalazłam dla swoich biednych włosów idealną pielęgnację to lubię się czasem czymś zainspirować i poznać nowe kosmetyki :) Nie miałam żadnego z podanych produktów. Miałam jedynie jakiś szampon i odżywkę Agafii ale niestety moje włosy nie polubiły się z tym kosmetykiem :/ nie wiem czy trafiłam na bubla czy po prostu moje włosy tak reagują na jakiś tam składnik, ale po kilku myciach widziałam gołym okiem znaczne pogorszenie kondycji moich włosów :( moje włosy w ogóle są bardzo słabe i szybko się niszczą. Mówię Ci, co ja z nimi problemów mam... ale pielęgnuję je, dbam i z dnia na dzień zauważam poprawę, zwłaszcza kiedy zaczęłam używać nafty kosmetycznej :) rozpisałam się troszkę, ale jest to temat o którym mogłabym pisać i pisać, rozmawiać i rozmawiać :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że włosowy post Cię zainteresował. :) Super, że wciągnęłaś się w temat. ;) Pewnie, fajnie potestować nowe kosmetyki. :D Cóż, każde włosy są inne i mają inne potrzeby. Widocznie Twoje pragną nafty kosmetycznej, a nie babuszki Agafii. :D Dziękuję, że podzieliłaś się swoimi doświadczeniami z włosami. Mam nadzieję, że będzie już z nimi tylko lepiej. :) Również serdecznie Cię pozdrawiam! :*

      Usuń
    2. Oj tak, ja o włosach to naprawdę, czytam i czytam :) Masz rację, każdy włos jest inny. Inaczej się rozdwaja, w innym stopniu się niszczy szybciej lub nie, w różnym wieku również pojawiają się siwe włosy (ja np. już mam a mam 22 lata :) Moje włosy bardzo lubią tłusto, mogłabym na nie nakładać tylko oleje a one wsiąkałyby go jak gąbka. Może dlatego są takie suche, bo musze skupić się tylko na olejowaniu... włosy to jednak kobieca zagadka :)

      Usuń
  12. Moje włosy są już dość długie ale zarazem słabe i zniszczone. Około miesiąc temu chciałam je sporo ściąć i długo się nad tym zastanawiałam ale jednak zmieniłam zdanie w ostatniej chwili. I stwierdziłam, że chyba je zetnę dopiero po wakacjach...
    Jak na razie ratuję je różnymi maseczkami i tym podobnym wynalazkami...
    Szampony Babuszki Agafii nbardzo lubię a maseczki Bivaxa uwielbiam - często po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co widziałam na Twoim blogu, jesteś posiadaczką bardzo ładnych włosów. :) Doskonale Cię rozumiem, decyzja o ścięciu włosów nie należy do najłatwiejszych, trzeba się z tym oswoić. Ja też bardzo lubię maski Biovaxu, a Babuszkę dopiero odkrywam i zaczynam doceniać. :)

      Usuń
    2. Dziękuję, na zdjęciu tego tak nie widać, ale mam je bardzo połamane przez co zastanawiam się nad ich ścięciem, aby porządnie je zregenerować.

      Usuń
  13. I znalazło się miejsce na mój ulubiony biowax :)
    blog | instagram | youtube

    OdpowiedzUsuń
  14. zaciekawił mnie ten szampon, ale szkoda, że zawiera jednak SLS :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, mi to jednak nie przeszkadza, bo widzę pozytywne efekty. :)

      Usuń
  15. czasem warto podciąć włosy :D sama się o tym przekonałam obcinając ponad 10cm i od razu odżyły :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Żadnego z tych produktów nie używałam. Często zmieniam szampony ale maskę zawsze mam tą samą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze jest od czasu do czasu zmienić szampon, bo włosy się przyzwyczajają. A jakiej maski używasz? :)

      Usuń
  17. ciekawa pielegnacja, szampon jest intrygujacy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tych kosmetyków nie używałam. Być może po nie sięgnę, bo szukam czegoś dobrego dla siebie.

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować i przekonać się, czy sprawdzą się u Ciebie.:)

      Usuń
  19. Cudowny post, uwielbiam takie naturalne kosmetyki, szczególnie do włosów i do twarzy. To bardzo ważne żeby dbać o siebie i o swoje ciało.
    Cudowny blog dodaję do obserwowanych.

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/03/elizabeth-i-jej-ogrod-elizabeth-von.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że post Ci się spodobał. :) Zgadzam się z Tobą, że dbanie o siebie jest bardzo ważne, w końcu mamy jedno ciało na całe życie. :D Bardzo mi miło, że dołączyłaś do moich obserwatorów. Dziękuję. <3 Z chęcią Cię odwiedzę. :)

      Usuń
  20. Powyższych kosmetyków nie znam, ale z chęcią to zmienię ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym mieć tak gęste włosy :) U mnie często goszczą kosmetyki do włosów marki Alterra ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Alterry jak na razie używałam tylko rumiankową pomadkę, ale chętnie wypróbuję też inne kosmetyki. :)

      Usuń
  22. Ale masz gęste włosy...super! Widać, że taka pielęgnacja im służy!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Myślę, że służy, mniej wypadają. :)
      Również przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia! :)

      Usuń
  23. Też niedawno skróciłam włosy ;)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bardzo lubie te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz piękne ,gęste włosy podobają mi się.Obecnie używam tego samego szamponu co Ty i jestem z niego zadowolona.Maski używam dość rzadko ze względu na lenistwo.Kiedyś stosowałam do płukania naftę,efekt był zaskakujący(tak twierdzili inni),ale obecnie jej zapach mi nie odpowiada.Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. <3 Super, że Tobie też ten szampon służy. :) Nałożenie maski to ważny etap pielęgnacji, wystarczy nawet kilka minut, nie musisz trzymać jej pół godziny. ;) Ja nie stosowałam nafty. Również Cię pozdrawiam! :)

      Usuń
  26. Mi też się puszą, chociaż ostatnio dużo dożo mniej, bo zaczęłam nosić naturalne. Nie związuję ich na noc i wyglądają o niebo lepiej ;) Jeśli chodzi o ich kondycję to stale się polepsza, ale końcówki musze podcinać, dlatego cały czas mam taką samą długość :D Od hmm.. 3 lat? Ten szampon jak i ogólnie produkty od babuszki słyszałam, że są bardzo dobre ale sama nie miałam okazji spróbować. Cały czas zmieniam szampon i w sumie nie mam żadnego do polecenia ;) Masz bardzo ładne włosy :) Pokażesz kiedyś twarz na blogu? Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę, że się odezwałaś. :) Ja na noc robię sobie luźny warkocz, żeby się nie tłuściły. :D Ostatnio też staram się częściej nosić je rozpuszczone. :) Super, że stan Twoich włosów jest coraz lepszy. :) Rozumiem, że szukasz swojego idealnego szamponu? Bardzo Ci dziękuję. <3 Co do Twojego pytania, to zastanawiam się często nad tym i kiedyś na pewno się ujawnię. ;) Oczywiście nie będzie tak, że cały czas będę publikowała zdjęcia z twarzą, bo nie lubię oglądać swoich zdjęć i bardzo trudno mi wybrać takie, na którym będę się sobie podobać. Poza tym cenię sobie prywatność. :) Buziaki! :*

      Usuń
  27. Ja regularnie podcinam włosy, ale rosną jak szalone hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to super. Możesz je podcinań kiedy Ci się podoba. :D

      Usuń
  28. Seems like a great product. Have a lovely weekend!

    Kathy's delight

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, they are great, especially shampoo. :)
      Thank you and have nice weekend too! :)

      Usuń
  29. Chciałabym mieć takie włosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa. :) Dbaj o swoje włosy, a odwdzięczą Ci się pięknym wyglądem. :)

      Usuń
  30. Moje włosy również naturalnie tak falują i szczerze tego nie lubię u siebie :/ A do pielęgnacji różnych kosmetyków używam, masek, odżywek, tego jest zawsze u mnie pod dostatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast to lubię (wyłączając kręcącą się w każdą możliwą stronę grzywkę :D). ;)

      Usuń
  31. Ja obcięłam w czerwcu i teraz zapuszczam :) Włoski masz piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie. :) Powodzenia w zapuszczaniu! :)

      Usuń
  32. No nie wiem... jakoś w tym poście niczego wartego przeczytania nie widzę. Nie rozumiem, jak można opisywać swoje włosy. Po prostu nie jestem w tematach urodowych i za nimi nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też nie byłam przekonana do takich postów, ale zrobiłam jeden i zobaczyłam, że taka tematyka podoba się dziewczynom. :) Fajnie poczytać, czy dany kosmetyk sprawdził się u kogoś i czy warto zainwestować w niego pieniądze (akurat szamponu używają praktycznie wszyscy :D). Rozumiem, że dla osób niezainteresowanych nie jest to jednak ciekawe. Mimo wszystko dziękuję, że wyraziłaś swoje zdanie. :)

      Usuń
  33. Takie kręcone włosy to chyba zarówno blogoslawienstwo bo jest ich sporo, są gęste jak i przekleństwo bo wymagają sporo pracy:D Ja nie mam takiego problemu, jak to mówią zawsze fryzjerki ,,Pani to ma piórka a nie włosy":(

    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ale bardziej byłabym skłonna powiedzieć, że dla mnie błogosławieństwo. ;) Lubię swoje włosy, jedynie grzywka sprawia problem, bo każdy włos kręci się w inną stronę, dlatego spinam ją wsuwkami. :D Trochę kłopotu jest też przy podcinaniu włosów. :D Ale ostatecznie dostrzegam o wiele więcej plusów. :)

      Usuń
  34. Włosy od tamtego czasu mocno się zmieniły. Stały się jaśniejsze (takie żywsze) :)
    Nie sądziłem, że aż tyle kosmetyków można stosować do włosów :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie zwróciłam na to uwagi, bo przebywam ze swoimi włosami na co dzień. :D Dzięki, cieszę się, że zmiana jest pozytywna. :) He, he, przecież to tylko 3 kosmetyki. :D Można więcej. :D Również Cię pozdrawiam! :)

      Usuń