28 marca 2018

Pastele na Wielkanoc

Biała bluzka, rózowe spodnie, naszyjnik, bransoletka

Hejka!

 Co włożyć na wielkanocne śniadanie? Zapraszam.


 W ostatnim wpisie podzieliłam się z Wami pomysłem na proste wielkanocne DIY. Dzisiaj przygotowałam stylizację, która być może zainspiruje Was do stworzenia świątecznego looku.

Pastelowe kolory oraz falbanki to coś co uwielbiam i w czym dobrze się czuję, dlatego też postanowiłam połączyć obie te rzeczy w stylizacji. Poza tym, mimo iż okres oczekiwania na Wielką Noc nie jest radosny, to same Święta już tak, co doskonale podkreślają jasne barwy. 


Białą bluzkę z falbanami u rękawów oraz na dole upolowałam w zeszłym roku na letnich wyprzedażach. 

Reserved, TXM

 Materiał jest delikatny i trochę prześwituje, więc podkoszulka ubrana pod spód okazała się dobrym rozwiązaniem.

Reserved, DressLily, Biedronka

Bluzka świetnie sprawdzi się też w stylizacjach na bardziej oficjalne wydarzenia, np. na egzamin (z tą myślą ją kupiłam).

Bluzka z Reserved

Dobrałam do niej jasnoróżowe spodnie, które gościły już dwa razy na blogu w wiosennej stylizacji oraz w letniej. Taki jasny odcień różu jest moim zdaniem przepiękny.


Biedronka, Tesco

Aby nie było nudno, postawiłam na wyrazisty, duży naszyjnik.

TXM

Nie chcąc przyćmić naszyjnika, sięgnęłam po minimalistyczną bransoletkę z kuleczką.

DressLily

Ostatnim elementem są beżowo-złote baleriny z kokardkami. Gdy nie wiem jakie buty wybrać, sięgam właśnie po nie (oczywiście gdy jest ciepło). 😉

Tesco

Stylizację przygotowałam z myślą o świątecznym śniadaniu lub obiedzie w domu. Jeśli się gdzieś wybieracie, to baleriny zawsze można zmienić na botki, a na górę oprócz kurtki/płaszcza zarzucić jakiś sweter. Podobno w niedzielę nie ma być najcieplej. Miejmy nadzieję, że pogoda będzie jednak wiosenna. 🌞


*

Do niedawna myślałam, że u mnie w mieście rosną tylko krokusy, ale ostatnio znalazłam też... przebiśniegi! 🎕 Jestem bardzo zadowolona i zostawiam Was z kilkoma ich ujęciami.


Śnieżyczka przebiśnieg



Przebiśnieg



Wiosenne kwiaty


***

Macie już pomysł na wielkanocną stylizację?

Jak Wam idą przygotowania?

56 komentarzy:

  1. przebiśniegi! :D jak ja kocham wiosnę! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy jakoś nie widziałam u siebie w mieście przebiśniegów, aż tu nagle się pojawiły. :D Chyba nie wiedziałam, gdzie ich szukać. ;)

      Usuń
  2. Śliczna bluzeczka z falbankami <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Kupiłam go już dawno temu i tak leżał, aż w końcu nadszedł jego wielki dzień. ;)

      Usuń
  4. Bardzo ładne zestawienie :) Pastele są idealne na Wielkanoc :) Bluzka bardzo mi się podoba, ostatnio sama szukam ubrań z falbankami - obecnie poluję na taką spódniczkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Wg mnie pastele są dobre na wiele okazji (oczywiście, jest parę wyjątków). ;) Mam nadzieję, że uda Ci się upolować tę spódniczkę i pokażesz ją wkrótce na blogu. ;)

      Usuń
  5. Śliczna stylizacja ;) Taka delikatna i dziewczęca ;) Uwielbiam połączenie bieli i pudrowego różu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. :) Ja też lubię takie połączenie, ale róż koniecznie musi być bardzo jasny, bo nie lubię bieli z intensywnym różem.

      Usuń
  6. Ładne zestawienie - łączy nieco elegnację ze swobodą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię pastelowe kolorki, śliczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że też lubisz pastelowe barwy. :)

      Usuń
  8. Pastele wiosną to zawsze dobry pomysł:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, latem też. :)
      Dziękuję za odwiedziny i również pozdrawiam! :)

      Usuń
  9. Powinnam przeglądnąć pastelowe oferty na wiosnę :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. Często stawiam na pastele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie! Pastele wnoszą trochę radości i optymizmu do stylizacji. :)

      Usuń
  11. Nie podoba mi się ta stylizacja, przede wszystkim ta bluzka - odnoszę wrażenie, że Cię pogrubia, a tego sobie nie życzymy, prawda? Chociaż krój ma ładny. Baleriny kojarzą mi się z wielkanocnymi króliczkami, wyglądają ładnie :)
    Przebiśniegów mam trochę w ogrodzie, dzisiaj udało mi się sfotografować nierozwinięte jeszcze krokusy :)
    Pozdrawiam i życzę wspaniałych, i ciepłych świąt! Zapraszam do mnie :)
    Emma ♥

    P.S. Zaczęłam odpowiadać na komentarze, może więcej osób zacznie mnie odwiedzać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, stylizacja nie musi Ci się podobać. Na pierwszych dwóch zdjęciach faktycznie bluzka wyszła trochę tak, jakby mnie pogrubiała, ale cieszę się, że ostatecznie udało się zrobić tę sesję. Naturalne oświetlenie było fatalne, mimo iż stałam bardzo blisko okna, było szaro i ponuro. Bluzka pewnie jeszcze pojawi się na blogu, więc może jeszcze się do niej przekonasz. ;) Jak miło, że baleriny kojarzą Ci się z takimi uroczymi stworzonkami. :) Ale super, że kwiaty masz w ogrodzie i udało Ci się je uchwycić. :) Cudownie, że zaczęłaś odpowiadać na komentarze! Interakcja z czytelnikami jest bardzo ważna, okazujesz im szacunek odpisując. Oni poświęcają swój czas, by coś miłego napisać, więc fajnie, gdy napiszesz chociażby słowo dziękuję. :)
      Również Cię pozdrawiam i życzę Wesołego Alleluja! :)

      Usuń
  12. jestem wielką fanką pasteli. Mi się podoba bardzo fason bluzki :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się spodnie podobają, bluzek z falbanami nie nosze bo do mojej budowy ciała źle wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, nie ma co sobie szkodzić. :) Cieszę się, że spodnie wpadły Ci w oko. :D

      Usuń
  14. jaka urocza bluzeczka! :) cały zestaw bartdzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że stawiasz na zwyklaka :)) Ja jeszcze nie wiem co założę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie spodnie! Bluzka ładna, widać zwyczajnośc, lubię takie stylizacje. Buziaki ! 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co kombinować. Niby zwyczajny zestaw, ale falbanki robią swoje. :) Buziaki! :*

      Usuń
  17. Bardzo podoba mi się ta bluzeczka, szczególnie te falbanki :) Spodnie pasują idealnie do bluzki :). Jak dla mnie - pięknie.
    Przebiśniegi kwitną już od jakiś 2 tygodni, wiosna!:)
    Przygotowania na święta już na ukończeniu :)
    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miłe słowa. :) Cieszę się, że stylizacja Ci się podoba. :)
      Tak, wiosnę czuć w powietrzu. Wczoraj było bardzo ciepło. :) Super, że już masz prawie wszystko gotowe. :)
      Pozdrowionka! :*

      Usuń
  18. Lovely look! Spring is coming :)
    Happy Easter!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! Yes, spring is almost here. :)
      Hapy Easter too! <3

      Usuń
  19. śliczna bluzeczka i uroczy zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz!
    Kochana, radosnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję podwójnie! Tobie również życzę mnóstwo radości, optymizmu i szczęścia z okazji Wielkiej Nocy. <3

      Usuń
  21. Te pastelowe kolory i falbanki są super pomysłem na świąteczne śniadanie. Piękna stylizacja, podoba mi się i jest świetna nie tylko na święta, a również po prostu na wiosnę! Naszyjnik szczególnie przykuł moją uwagę, pozdrawiam ♥
    Swoją drogą, też widziałam ostatnio przebiśniegi i także ucieszyło mnie to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że mnie odwiedziłaś. :) Dobre spostrzeżenie, stylizację pokazałam w wielkanocnym kontekście, ale ogólnie jest wiosenna. :) Super, że takie malutkie i piękne kwiaty wywołują tyle radości. :)
      Pozdrawiam! :*

      Usuń
  22. Śliczna dziewczęca stylizacja, ładne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam takie pastelowe, jasne stylizacje!:)
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię zdobienia w postaci falbanek :) Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja falbanki uwielbiam. ;) Dziękuję i Tobie również radosnego Alleluja! :)

      Usuń
  25. Piękna, zwiewna, wiosenna stylizacja.Kolory idealne- przyjemne dla oczu.Muszę się przyznać ,że chętnie bym w taki zestaw wskoczyła.Pozdrawiam świątecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile miłych słów. Bardzo Ci dziękuję! :* Również Cię pozdrawiam, już poświątecznie i wiosennie! :)

      Usuń