14 października 2018

Kreacje- inspiracje z Formal Dress Australia

Hejka!

Temat sukni na różne okazje powraca. Mnóstwo inspiracji czeka. Zapraszam.


Szykujesz się na wesele, sylwestra czy studniówkę? Chciałabyś olśnić wszystkich zgromadzonych na przyjęciu gości? Być gwiazdą wieczoru? Formalsressaustralia przychodzi z pomocą. W swoim asortymencie posiada wiele przepięknych sukni na różne okazje. Do wyboru do koloru. Jest czym się inspirować!

Gwiazda wieczoru

http://www.formaldressaustralia.com/sheath-column-sequined-scoop-neck-short-mini-formal-dresses-formal020106188-p9275.html?utm_source=post&utm_medium=FDA300&utm_campaign=blog

Półformalne sukienki (Semi Formal Dresses) okraszone błyszczącymi cekinami wpisują się w tegoroczne trendy. Blask, błysk, srebro- w tym sezonie mamy błyszczeć! Ten kolor można nosić solo (total silver look), ale także w duecie z pomarańczą, granatem, bielą czy czernią. Takie sukienki doskonale sprawdzą się podczas sylwestrowego szaleństwa.


Suknie do ziemi

http://www.formaldressaustralia.com/trumpet-mermaid-silk-like-satin-off-the-shoulder-sashes-ribbons-sweep-train-formal-dresses-formal020105727-p8816.html?utm_source=post&utm_medium=FDA300&utm_campaign=blog


Długie suknie (Long Formal Dresses) są synonimem klasy i elegancji. Zwykle wybierane na uroczyste gale i przyjęcia wieczorowe, wesela, a także coraz częściej na studniówkę. Na letnie przyjęcia dobrze sprawdzą się zwiewne i dziewczęce sukienki w pastelowych kolorach. 



Gdzie wzrokiem nie sięgnąć leżą kolorowe liście, które spadły z drzew. Wśród nich można znaleźć kasztany i żołędzie. Jeśli uroczystość, na którą się wybierasz odbywa się jesienią, warto postawić na niezmienny must- have tej pory pory roku, czyli głęboki i szlachetny burgund, który dodaje kobiecości. A może zdecydujesz się na butelkową zieleń?



Tiulowe księżniczki

http://www.formaldressaustralia.com/exclusive-scoop-neck-tulle-floor-length-with-beading-pink-princess-formal-dresses-formal020102483-p6237.html?utm_source=post&utm_medium=FDA300&utm_campaign=blog

W sukniach z tiulowym dołem każda dziewczyna może poczuć się jak prawdziwa księżniczka. Wolisz mocniejsze akcenty? Tiulowe spódnice świetnie sprawdzą się też w rockowych stylizacjach.


Koronkowe love


Koronkowe zdobienia chyba nigdy nie wyjdą z mody. Kojarzą mi się z ponadczasową elegancją. Są delikatne i dziewczęce, podkreślają atuty i dodają uroku. Czego chcieć więcej?


Nie tylko od święta

http://www.formaldressaustralia.com/a-line-scoop-neck-satin-beading-short-mini-open-back-short-sleeve-modern-formal-dresses-formal020103523-p7257.html?utm_source=post&utm_medium=FDA300&utm_campaign=blog

Modele o prostych krojach świetnie sprawdzą się na co dzień. Białe sukienki nie są zarezerwowane tylko dla panien młodych, a burgundowe fajnie wpisują się w jesienny klimat. W końcu kto powiedział, że sukienki można zakładać tylko na specjalne okazje?

***
Słyszałyście o FormalDress Australia?

Spodobała się Wam któraś z kreacji?

62 komentarze:

  1. Czerwona sukienka z koronką jest przecudowna! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza mega kojarzy mi się z Jennifer Lopez:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tym sklepie, ale sukienki maja śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się z Tobą zgodzić. :D Ciężko się zdecydować, która z sukienek jest najładniejsza. :)

      Usuń
    2. Dokładnie, bo każda inna i jedyna w swoim rodzaju xx

      Usuń
  4. Te dwie srebrne połyskujące sukienki są świetne, uwielbiam taki styl, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błysk jak na prawdziwą gwiazdę przystało. :)
      Dziękuję i też pozdrawiam! :)

      Usuń
  5. Jak szaleć, to w sukienkach maxi:D
    Piękne!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, w końcu raz się żyje! :D
      Dziękuję za pozdrowienia i też przesyłam uściski w Twoja stronę. :)

      Usuń
  6. Jest tyle pięknych sukienek. Najbardziej podobają mi się te długie, chyba postawie na długie podczas mojej studniówki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją studniówkę mam już za sobą- to była wspaniała impreza. Na ten szczególny wieczór wybrałam sukienkę przed kolano. ;)

      Usuń
  7. Ile propozycji, i jakie piękne. Srebro jest super. I ta bardzo ciemna z tiulowym dołem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko kilka propozycji, na stronie tego sklepu jest o wiele więcej sukienek, a już ciężko się zdecydować. :D

      Usuń
  8. Kocham takie sukienki <3
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniale! Mam nadzieję, że przyjemnie Ci się je oglądało. :)

      Usuń
  9. Sukienki do ziemi są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your selection of dresses! <3
    Let's follow each other on socials!
    www.outfitvandedagblog.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne te sukienki, ta czerwona koronkowa boska :D
    Zapraszam do siebie na NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że czerwowna koronkowa sukienka skradła niejedno serce. ;)

      Usuń
  12. Kocham długie sukienki ;) Troszkę są nie dla mnie, bo jestem niska i mam krótkie nogi, ale popatrzeć nikt mi nie zabroni ;) Najbardziej podoba mi się ta pudrowa w typie syrenki z hiszpańskim dekoltem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubierzesz szpilki i będzie dobrze. :D Ewentualnie można trochę skrócić sukienkę, by pasowała do wzrostu. ;)

      Usuń
  13. Zawsze marzyłam o długiej sukni na jakiejś imprezie, ale chyba jestem troszke za niska :(
    Piękne sukienki!

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że wiesz, w czym dobrze wyglądasz. Jeśli bardzo Ci zależy, to może warto skrócić trochę długą suknię, by dostosować ją do Twojego wzrostu? ;)
      Dziękuję i także przesyłam pozdrowienia! :)

      Usuń
  14. Świetne są! Ale koronkowa czerwień wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwona koronkowa suknia jest jak na razie faworytką tego zestawienia. ;)

      Usuń
  15. Jeśli chodzi o suknie i sukienki, to ja zawsze chętnie podpatrzę. ;) Z noszeniem sukienek już gorzej - u mnie to od święta. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwykle wiosną i latem chodzę w sukienkach. Potem jest mi już zbyt zimno i wybieram spodnie. ;)

      Usuń
  16. Bardzo podobają mi się te do ziemi :) Jednak posiadam równie elegancką sukienkę krótką, którą można założyć na wiele okazji. Długie choć są przepiękne mają niestety ograniczone zastosowanie. Piękne propozycje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą. Długie suknie są piękne, ale nie ma zbyt wielu okazji by je nosić. Sama też wybieram krótsze opcje. ;)

      Usuń
  17. zakochałam się w tych tiulach! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Stunning dresses babe!

    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  19. W sumie to żadna nie jest odpowiednia dla mnie. Nie przepadam za błyskotkami tu i tam, opinającymi kreacjami czy morzem falbanek. Jak dla mnie to mała czarna jest klasykiem od kiedy Audrey Hepburn udało się zostać ikoną mody, a sama powinnam zainwestować w nową małą czarną, okulary przeciwsłoneczne, długie włosy i... kotka :) https://www.google.de/search?q=audrey+hepburn+breakfast+at+tiffany%27s&client=opera&hs=RoX&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjlysfj_o3eAhXEEywKHcTeCxwQ_AUIDigB&biw=1248&bih=607#imgrc=JeiQzXVkw2ACIM:

    Życzę Tobie, byś zawsze mogła się w coś pięknego i porządnego ubrać :)
    Z życzeniami dobrego tygodnia i pięknego weekendu!
    Emma ♥

    blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, każdy ma inny gust. ;) Mała czarna to klasa sama w sobie. :)
      Dziękuję Ci za życzenia i przesyłam pozdrowienia! <3
      Udanej końcówki tygodnia! :)

      Usuń
  20. Cudne suknie,tiulowe najpiękniejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze marzyła mi się cekinowa sukienka, ale nigdy nie znalazłam takiej, która mnie zachwyciła :) Ta druga, którą to prezentujesz jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalezienie sukienki, która spełni nasze oczekiwania nie jest łatwe. ;)

      Usuń
  22. Pierwszy raz słyszę o FormalDress Australia,ale to już przeszłość.Dzięki Tobie poznałam świetny sklep z przepięknymi kreacjami.Moje serce całkowicie skradły kreacje maxi.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znalazłaś coś dla siebie. :) Pozdrawiam! ;)

      Usuń