17 listopada 2018

Pielęgnacji twarzy: toniki Herbal Care


Toniki do twarzy Farmona

Hejka!

Czy toniki Herbal Care się u mnie sprawdziły? 
Zapraszam.

Dawno już nie poruszałam na blogu tematów kosmetycznych (ostatni wpis pojawił się w marcu), dlatego postanowiłam podzielić się z Wami produktami, które się u mnie dobrze sprawdzają. Pisałam Wam kiedyś o moim ulubieńcu- toniku z Tołpy. Niestety jest on trudno dostępny, więc musiałam poszukać czegoś innego. Używałam toniku z Evree, Ziai, ale swym działaniem nie zachęciły mnie (były średniakami), abym do nich powróciła. W końcu trafiłam na tonik od Farmony. Znalazłam go w Biedronce (była to limitowana oferta). Wypróbowałam i... wróciłam po więcej. 

Herbal Care, Tonik do twarzy bławatek i bawełna

Farmona, Herbal Care, tonik do twarzy bławatek i bawełna

Zalety:
  • łatwość aplikacji- atomizer ma duży zasięg- mgiełka delikatnie osiada na twarzy,
  • wydajny (200ml)- starcza na długo,
  • czuć przyjemne odświeżenie,
  • ładny, delikatny zapach,
  • nie podrażnia skóry.

Tonik można rozpylać bezpośrednio na twarz (co jest wg mnie najlepszym rozwiązaniem) lub spryskać nim płatek kosmetyczny i przetrzeć twarz. Kosmetyk należy zużyć w ciągu 6 miesięcy od otwarcia.

 Farmona, Herbal Care, Tonik do twarzy bławatek i bawełna

W składzie znajdziemy, m. in. ekstrakt z bławatka, ekstrakt z bawełny, pantenol czy alantoinę. Poniżej wstawiam zdjęcie wszystkich składników:

Skład toniku do twarzy bławatek i bawełna, Herbal Care

Niedawno znowu widziałam go w Biedronce, ale z racji tego, że miałam zapas nie skupiłam się na niego. Teraz zostałam mi już ostatnia butelka (do tej pory zużyłam już 2, co mówi samo za siebie). W związku z tym, że jest to mój kolejny ulubieniec, który trudno dostać (może wiecie gdzie go kupić stacjonarnie?) zaczęłam się rozglądać za jego następcą. Tonik z tej samej firmy, tylko w innym wariancie zapachowym znalazłam w Hebe.

Herbal Care, Tonik nawilżający do twarzy kwiat migdałowca


Farmona, Herbal Care, tonik do twarzy z kwiatem migdałowca

Toniku z kwiatem migdałowca używam obecnie. Uważam, że jest godnym zastępcą mojego ulubieńca. Oprócz zalet, które wypisałam powyżej, w przeciwieństwie do niebieskiego toniku, jest łatwo dostępny.

Farmona, Herbal Care, Tonik nawilżający do twarzy kwiat migdałowca

W składzie zawiera, m.in. ekstrakt z kwiatów migdałowca, wodę termalną, kwas hialuronowy czy d-pantenol. Pozostałym składnikom możecie przyjrzeć się poniżej:

Herbal Care, Tonik nawilżający do twarzy kwiat migdałowca

***
Stosujecie toniki do twarzy?

Macie w tej kategorii swojego ulubieńca?

56 komentarzy:

  1. Mam ich szampony do włosów i uwielbiam, więc może i tonik by mi przypasował ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że szampony Ci odpowiadają. Kto wie, może faktycznie z ich tonikiem też byś się polubiła? ;)

      Usuń
  2. Ja od dopiero od kilku miesięcy tak regularnie zaczęłam stosować toniki i widzę ogromną różnicę jeśli chodzi o moją skórę. Tych nie używałam, ale jak tylko będę w biedronce, to poszukam tego z bławatkiem, może mi się uda, bo niestety w moim mieście nie ma hebe, więc oba toniki są dla mnie średnio dostępne. :/

    Pozdrawiam ♥
    https://zakreconaoptymistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale, że dostrzegasz pozytywne efekty stosowania toniku. :) Jak tylko ten z bławatkiem pojawi się w Biedronce sama wybiorę się na polowanie. :D

      Usuń
  3. Jeszcze nie miałam okazji stosować tych toników, kiedyś miałam jakiś z Biedronki ale zbytnio się nie przywiązałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam jeszcze tych toników, a chętnie bym wypróbowała :) Ostatnio widzę, że robi się moda na formułę sprayu, choć dla mnie i bez sprayu byłoby w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię toniki - będę musiała go wyprobować :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wyobrażam sobie pielęgnacji bez toniku bądź hydrolatu. Tych nie znam, ale będę je miała na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz bardzo mądre podejście do pielęgnacji. :) Pewnie dlatego, że po części wiąże się to z Twoim zawodem. :)

      Usuń
  7. Znam tę firmę, ale nie wiedziałam, że ma takie toniki. Muszę kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie używałam, koniecznie muszę przetestować :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. I don't know this product but from your review it seems good.
    I'm Eni, blogger from Italy. If you want take a look on my latest post, now on my blog Eniwhere Fashion ! I would be really happy....
    Have a nice day, kisses,
    Eni

    New Vintage in Brescia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's a polish brand, so you could not know these products. ;) Hi, nice to meet you. ;) I will visit you soon. :)
      xoxo

      Usuń
  10. Przyznam, że z tonikami jakoś mi nie po drodze..
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś nie używałam toników. Teraz staram się wdrażać je do swojej pielęgnacji. Tych, o których piszesz nie znam, ale ta wersja Kwiat Migdałowca bardzo mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że zmieniłaś podejście i zaprzyjaźniłaś się z tonikami. :) Może teraz spektakularnych efektów ich używania nie zobaczysz, ale odpowiednia pielęgnacja to inwestycja, która zaowocuje w przyszłości. ;)

      Usuń
  12. Nie wyobrażam sobie mojej codziennej pielęgnacji bez wody różanej! :) naprawdę wiele zmieniła w wyglądzie i kondycji mojej skóry, dlatego trzymam się jej kurczowo i nie eksperymentuję :) Jednak dobrze wiedzieć, że ta firma posiada również tego typu produkty, raczej kojarzę jako markę z produktami do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam niedawno wody różanej właśnie jako toniku (przelałam ją sobie do pojemniczka z atomizerem). :D Pewnie, skoro dobrze się sprawdza, to nie masz potrzeby szukania innych produktów. ;)

      Usuń
  13. Ja stosuje codziennie wodę różaną i dzięki niej moja buzia wygląda zdrowiej, bardzo dobrze wpływa to na moją cerę i póki co zostaje przy niej bo jestem alergikiem i niestety wiele kosmetyków mnie uczula :(
    obserwuje i zapraszam do mnie :)
    https://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też niedawno używałam wody różanej. ;) Super, że wpływa ona pozytywne na stan Twojej cery. Bardzo mi miło, że dołączyłaś do grona obserwatorów! <3
      Z chęcią zajrzę do Ciebie. :)

      Usuń
  14. Nie stosuję na codzień toników bo nie znalazłam odpowiedniego :D Jedynie taki a'la tonik z Ziaji i jego akurat lubię :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaleźć odpowiedni tonik niestety nie jest łatwo, rozumiem Cię. ;)

      Usuń
  15. Bardzo lubię toniki do twarzy, obecnie używam Ziaje ale tak jak i Ciebie nie zachwycił mnie na tyle żeby przy nim zostać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toniki są super! ;) Niestety, poszukiwanie dobrego toniku nie jest łatwe, ale trzeba próbować.

      Usuń
  16. Nie używam toników, prawdopodobnie nie są mi potrzebne, ale jeśli mam wskazać coś z działu kosmetycznego, co lubię używać, to bardzo lubię krem rumiankowy z ziaji. Naprawdę ma dobre kosmetyki.

    blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, kremu rumiankowego akurat nie używałam. Dziękuję za rekomendację. :)
      Przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia! :*

      Usuń
  17. Maybe you didn't hear about it beaceuse it's polish brand. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię toniki, które można rozpylać na twarzy. Jest to dla mnie lepsza metoda, niż rozcieranie produktu wacikiem. Od jakiegoś czasu używam hydrolatu z róży albo hydrolatu z drzewa herbacianego firmy Mohani. Twoja opinia zachęciła mnie do wypróbowania czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli w kwestii sposobu aplikacji toniku się zgadzamy. ;) Hydrolatu z róży też zdarzyło mi się używać, ale takiego z drzewa herbacianego jeszcze nie. :)

      Usuń
  19. Nie wiedziałam, że mają w ofercie toniki w formie atomizera ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubie je, jak dla mnie są świetne <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/11/torby-pokrowce-wystroj-wnetrz-youpibagpl.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi słyszeć, że też masz dobre zdanie o tych tonikach. :)

      Usuń
  21. Nie miałam jeszce toników z tej firmy, ale mnie ciekawią ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam tę markę, ale toników jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Podobno najlepsze są te toniki, po których nie widać spektakularnego efektu. Też mnie ta informacja na początku zdziwiła, ale jakby nie było to tonik ma za zadanie stonizować cerę oraz przywrócić skórze odpowiednie PH. Osobiście jestem wierna tonikowi Ziaja Ogórek i Mięta, ale lubię testować nowe produkty i chętnie skuszę się na te :) Zresztą już od dawna chodzi za mną ta marka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskakująca informacja. :o Z tego co pamiętam, to z Ziai miałam tonik z zieloną oliwką, natomiast tego, o którym wspomniałaś nie miałam okazji używać. :) Fajnie, może akurat któryś z toników Cię zachwyci. ;)

      Usuń
  24. Z herbal Care posiadam szampon do włosów i dwie odżywki w spreyu :) te toniki chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. W Biedronce można czasem dostać fajne rzeczy. Niestety firma Herbal Care nie dla mnie, paradoksalnie kosmetyki, które mają dużo składników maturalnych, nie sprawdzają się u mnie. Ale dobrze, że znalazłaś swoich ulubieńców, którzy Ci służą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą. Trzeba tylko dobrze poszukać, a możemy trafić na prawdziwe perełki w Biedronce. ;)

      Usuń
  26. Toniki stosuję a te, które zaprezentowałaś są w gronie moich faworytów.Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiele osób zapomina o tonizacji skóry, a szkoda bo odpowiednio dobrany tonik do typu cery potrafi działać cuda.
    https://forever-produkty.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji bez toniku. ;)

      Usuń
  28. Pielęgnacja twarzy jest niezwykle ważna dla utrzymania zdrowej, promiennej skóry. Regularne i odpowiednie zabiegi pielęgnacyjne mogą przynieść wiele korzyści, w tym poprawę tekstury skóry, redukcję zmarszczek, zmniejszenie trądziku i zapobieganie przedwczesnemu starzeniu się.
    https://lineabeautyconcept.pl/

    OdpowiedzUsuń