4 maja 2019

Bolerko włóż i już I Belle Poque

Granatowe bolerko, granatowa sukienka w kwiatki, różowe sandałki, bransoletka z sercem

Hejka!

Sukienka w wersji eleganckiej z bolerkiem. Zapraszam.


Jak mija Ci długi weekend?🌻 Ja się trochę lenię, odpoczywam, ale też staram się robić coś pożytecznego, czyli rzeczy niezbędne na studia. Idzie mi tak średnio, ale próbuję. Dzisiaj przyszedł czas na stylizację. 👗 Co prawda pogoda obecnie nie zachęca, by nosić sukienki, ale niedługo się to z pewnością zmieni. Wiosenny outfit przygotowałam w dwóch wariantach: eleganckim oraz na co dzień. Dzisiaj zacznijmy od pierwszej opcji.

Bolerko Belle Poque, sukienka House, pasek Biedronka,

Granatowa sukienka na grubszych ramiączkach jest moją ulubioną. Mam ją już kilka ładnych lat. Jest bardzo wygodna, świetnie sprawdza się w upalne dni. Prosty fason, gumka wszyta w talii oraz wzór w drobne kwiatki, który dodaje jej dziewczęcego wdzięku. 

Granatowe bolerko Belle Poque, granatowa sukienka w kwiaty House, różowe sandałki DressLily,

Nie zawsze jednak możemy pozwolić sobie na odkryte ramiona lub po prostu nie jest na tyle ciepło, by wyjść na zewnątrz tylko w sukience. Wtedy z pomocą przychodzi okrycie wierzchnie. 

W moim przypadku jest to granatowe bolerko z Belle Poque. Granatowy kolor to mój odpowiednik czerni, za którą nie przepadam. Jest równie elegancki i uniwersalny, a nie postarza oraz nie przyciąga tak promieni słonecznych. Tym, co urzekło mnie w tym bolerku, jest jego tył, a konkretnie falbanka, która wygląda uroczo i jest totalnie w moim stylu. Pomyślałam, że bolerko świetnie sprawdzi się do sukienek, ale będzie też fajnym dopełnieniem codziennych stylizacji, ze względu na uniwersalny kolor. 


Bolerko Belle Poque, sukienka House, różowe sandałki na obcasie DressLily

Bolerko ma bardzo dobry skład: 95% bawełny i 5% spandexu, więc nie powinnam się w nim ugotować, w cieplejsze dni.  Jest miłe w dotyku. Mam rozmiar S i pasuje idealnie. Aby podkręcić nieco look, wywinęłam górną część bolerka. 

Granatowe bolerko Belle Poque, sukienka w kwiaty, różowe sandałki

Przechodząc do dodatków, to postawiłam na beżowy pasek w talii (teraz się zastanawiam, czy lepiej nie było zrezygnować z paska) oraz bransoletkę z serduszkiem, na którym wygrawerowane jest moje imię. Uwielbiam ją! 💙

Pierścionek z sercem H&M, bransoletka z sercem i wygrawerowanym imieniem

Do kompletu dobrałam pierścionki z serduszkiem


Pierścioenk z serduszkiem H&M, złote paznokcie

Ostatnim elementem są buty- różowe sandałki na niewielkim obcasie. Przyznam się, że unikam obuwia z paskiem wokół kostki, gdyż skraca on nogi, przez co wydają się masywniejsze. Sandałki te planowałam nosić tylko do spodni, jednak ciekawość zwyciężyła i postanowiłam przymierzyć je do sukienki. Ku mojemu zaskoczeniu nie wyglądało to tak tragicznie, jak się tego spodziewałam. Pewnie to zasługa jasnego koloru, który nie kontrastuje mocno z moją skórą. 

Granatowe bolerko, granatowa sukienka w kwiaty, różowe sandałki na niewielkim obcasie


***

Co sądzisz o stylizacji?

Posiadasz w swojej szafie bolerko? 

37 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobała. ;) Dziękuję, że do mnie wpadłaś. <3

      Usuń
  2. Piękna stylizacja i śliczne kolory wow.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne sandałki i piękna sukienka.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś miałam bolerko, ale ostatnio nie nabywałam :) Śliczny look. Sukienka bardzo dziewczęca, bardzo do Ciebie pasuje. A bolerko idealnie ja uzupełnia. Razem z tymi sandałkami stylizacja wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, Emmo! <3 Wydaje mi się, ze obecnie bolerka nie są już tak popularne jak kiedyś, ale moda wraca, więc pewnie niedługo znów będą na czasie, może w jakiejś innej wersji, kto wie. :D

      Usuń
  5. Bolerka z mojej szafy już dawno niestety powędrowały gdzie indziej, dużo bardziej wolę długie marynarki i im pozostałam wierna ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. ;) Moda jak wiemy lubi powracać, więc może i bolerka powrócą wkrótce do łask. ;)
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam! <3

      Usuń
  6. Już chwaliłam sukienkę na Instagramie, ale muszę się powtórzyć bo jest piękna ♥ Kocham takie kwieciste wzory, mam ich najwięcej w szafie, nie dziwię się, że to Twoja ulubiona ♥ A jakie cudowne miejsce, aż nabrałam ochoty na spacer tam. Pozdrawiam kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuję Ci za miłe słowa odnośnie sukienki. <3 Nie ma to jak kwiaty wiosną. :D W parku wychodzą najpiękniejsze zdjęcia. <3
      Dziękuję, że do mnie zajrzałaś. W wolnej chwili wpadnę do Ciebie, bo widziałam, że pojawił się nowy wpis. Buziaki! :*

      Usuń
  7. Bardzo ładna, letnia stylizacja, która przypadła mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba było poleniuchować przez ten weekend majowy! Ale mam nadzieję, że zrobiłaś na studia to, co chciałaś zrobić w tym czasie:)
    Ja mam nadzieję, że się to zmieni, bo szczerze pisząc, troszkę zaczyna mnie dobijać ta pogoda i tęsknię za słońcem! A Twoja stylizacja jest po prostu śliczna; a jeśli chodzi o beżowy pasek, to moim zdaniem, wygląda to bardzo dobrze przy tej sukience.
    A w dodatku zdjęcia dłoni nad wodą - super efekt uzyskałaś:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam przygotować, razem z koleżankami, prezentację na dzisiejsze zajęcia i to mi się udało. Kilka innych rzeczy też, ale nie wszystko, ale już się przyzwyczaiłam. Chyba za dużo chciałabym zrobić, a przecież trzeba też znaleźć czas na odpoczynek. ;)
      Myślę, że niedługo wróci do nas ciepełko i będzie pięknie, i radośnie. <3
      Dziękuję Ci za miłe słowa i komplementy. Cieszę się, że doceniłaś zdjęcia dłoni. Trochę musiałam pokombinować, bo jakoś moje dłonie nie potrafią pozować i wpadłam na pomysł, by zrobić im zdjęcia na tle wody. ;)
      Pozdrawiam! <3

      Usuń
  9. Bardzo ładna sukienka - urocza i bardzo dziewczęca :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukieneczka śliczna, kocham wzór kwiatów *-* Idealna na teraźniejszą porę (pomijając, że obecnie pogoda nie dopisuje :D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kwiatowe wzory bardzo się podobają, są wręcz idealne na wiosnę, tak jak napisałaś. :D

      Usuń
  11. Bardzo ładna sukienka :) Pasuje do tego bolerka :) Ale moje serce i tak skradły buty :) Szukam takich na wesele na które idę do koleżanki :) Są piękne! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 Moje serce też skradły. <3 Mam nadzieję, że uda Ci się znaleźć wymarzone buty. Powodzenia! ;)

      Usuń
  12. Mój weekend minął powoli. Wczoraj do północy siedziałam nad notatkami na uczelnię, a wcześniej się leniłam. Teraz czekają mnie 2 bardzo intensywne miesiące, więc muszę dać z siebie jak najwięcej.

    Twoja sukienka jest prześliczna :) Uważam, że bardzo zgrabnie dobrałaś do niej dodatki. Pasują do siebie stylowo i kolorystycznie. Nie wiem jak prezentuje się ta sukienka bez paska, ale pasek stworzył ładne odcięcie. Twoimi butami ponownie się zachwycam!
    A co do bolerka, to miałam jedno bardzo dawno temu. Było czarne ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wczoraj siedziałam, ściągałam, przycinałam i łączyłam fragmenty filmików potrzebne do dzisiejszej prezentacji na zajęcia. Wszystko poszło bardzo dobrze i już mam to za sobą. ;) Trzymam kciuki, żeby udało Ci się przetrwać te 2 miesiące. <3

      Dziękuję. <3 W drugiej wersji stylizacji, którą opublikuję już niedługo, sukienka jest bez paska, ale tego nie będzie widać. Pewnie sama sukienka też się pojawi kiedyś i wtedy będziesz mogła zobaczyć jak się prezentuje. :D

      O, czarne bolerko jest bardzo uniwersalne. Może jeszcze kiedyś moda na bolerka wróci. ;)

      Pozdrawiam i życzę Ci udanego tygodnia! :*

      Usuń
  13. Ja również nie lubię czerni ;-) Piękny zestaw, bardzo podoba mi się nadruk Twojej sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka przeurocza:) bardzo podoba mi się kolor bolerka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aww I love your outfit especially your dress. And that ring is so cute <3

    Only Yesterday

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się szczególnie sandałki, mają ładny pastelowy kolorek<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 Mnie się tak podobają, że ostatnio ciągle wykorzystuję je w stylizacjach. :D

      Usuń