22 maja 2019

Kartki na Dzień Mamy do pobrania

Kartki na Dzień Mamy do pobrania

Hejka!

Z okazji zbliżającego się Dnia Mamy przygotowałam 5 kartek do pobrania i wydrukowania za darmo. Daj się zainspirować!


Dzień Mamy zbliża się wielkimi krokami. Będziemy go obchodzić już w tę niedzielę, 26 maja. Warto zawczasu przygotować prezent na tę wyjątkową okazję. Dwa lata temu (jak ten czas szybko leci!) przygotowałam 23 pomysły na prezent, który możesz wręczyć Mamie z okazji jej święta. Jeśli jeszcze nie masz pomysłu, zerknij i się zainspiruj. Dzisiaj natomiast przygotowałam 5 kartek, które możesz wydrukować, wysłać Mamie jako wirtualną kartkę lub wykorzystać w prezentacji multimedialnej. Wszystkie projekty wykonałam w darmowym programie Canva, o którym więcej pisałam przy okazji 5 przydatnych narzędzi dla blogera. Skorzystałam z gotowych szablonów, a następnie  bardziej lub mniej je zmodyfikowałam. 



Kartka Kocham Cię, Mamo! 

 

Kartka na Dzień Mamy- Kocham Cię Mamo!

Różowo- niebieska kolorystyka z elementami zieleni i bieli dobrze wpasowuje się w klimat nadchodzącego święta, jakim jest Dzień Mamy. 

Kartkę możesz bezpłatnie pobrać tutaj.



Kartka Kochana Mamo

 

Kartka na Dzień Mamy- Kochana Mamo


Tym razem kartka utrzymana w ciepłej kolorystyce różu i żółtego. Bardzo spodobała mi się ta ozdobna czcionka, która przypomina mi taką pisaną ręcznie (brush lettering). 

Kartkę możesz bezpłatnie pobrać tutaj


 Kartka wianek z kwiatów- Wszystkiego najlepszego

 

 Kartka na Dzień Mamy- Wszystkiego najlepszego

Z tej kartki jestem najbardziej dumna, bo w jej zrobienie włożyłam najwięcej wysiłku. Zamarzył mi się wianek z kwiatów i liści, więc musiałam go stworzyć. Tutaj znów wykorzystałam czcionkę ala brush lettering. 

Kartkę możesz bezpłatnie pobrać tutaj


Kartka- list Kocham Cię!


Kartka na Dzień Mamy- Kocham Cię 

Myślę, że atutem tej kartki jest ciekawa forma- listu. W miejscu, gdzie jest napisane od, chciałam początkowo wpisać imię lub zostawić puste miejsce. Ostatecznie zdecydowałam się, by w miejsce nadawcy wpisać po prostu córka

Kartkę możesz bezpłatnie pobrać tutaj


Kartka tulipany Najlepsza Mama na Świecie!

 

Kartka na Dzień Mamy- Najlepsza Mama na Świecie!

Podobnie jak w przypadku kartki z kwiatowym wieńcem, całkowicie zmieniłam koncepcję początkowego szablonu, bo moim zdaniem była zbyt uboga. Teraz dzieje się o wiele więcej. 

Kartkę możesz bezpłatnie pobrać tutaj

*

Wszystkie kartki są dostępne w formacie pdf. Możesz z nich korzystać na własny użytek. Jeśli chcesz udostępnić grafiki, to podlinkuj je do posta. 

W zeszłym roku z okazji Dnia Mamy przygotowałam wpis z cytatami o Mamach. Zerknij, może któryś z nich Cię zainspiruje lub wykorzystasz go, przygotowując kartkę z życzeniami.

***
Wiesz już, co wręczysz swojej Mamie?

 Co sądzisz o kartkach z życzeniami? Wolisz tradycyjne czy elektroniczne? Kupione czy zrobione własnoręcznie?

21 komentarzy:

  1. Przepiękne te karteczki kochana! Naprawdę urocze :)
    Myślę, że taka kartka to świetny prezent i każda mama się
    z niego ucieszy, prezentują się naprawdę pięknie :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za tyle miłych i motywujących słów. <3
      Buziaki! :*

      Usuń
  2. Bardzo, ale to bardzo mi się podobają :) Wszystkie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są przepiękne. A moja mama lubi dostawać kartki :) Chętnie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne :) Ja tam już standardowo sama coś 'naskrobię' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Ja co roku własnoręcznie robię kartki, ale wspieram się też zdobyczami techniki. Wydrukowałam sobie kartkę i połączyłam ją z taką tradycyjną. ;)

      Usuń
  5. Przyznam, że to całkiem fajna alternatywa dla ręcznie robionych kartek:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartki mogą być alternatywą lub dopełnieniem tradycyjnych kartek. Zaprojektowałam i wydrukowałam kartkę i połączyłam ją z taką zwykłą. Efekt wyszedł bardzo fajny. ;)
      Dziękuję i pozdrawiam! :*

      Usuń
  6. Świetne grafiki i wiesz co wykorzystam sobie jedna (tą z listem) na blogu, chcę napisać parę słów do mamy :) Prezencik już mam ale to będzie taki dodatek. Oczywiście linka do Ciebie zostawię :* Pozdrawiam serdecznie
    http://pracownia-kotolaka.blogspot.com
    http://raciezka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo mnie to cieszy! ;) Dziękuję za to, że do mnie wpadłaś. :*

      Usuń
  7. Przepiękne. Moc pomysłów, każda inna. Śliczne grafiki. Trudno byłoby wybrać faworytkę. Chyba najbardziej podoba mi się ta z wieńcem - prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli ta sama kartka, z której jestem najbardziej dumna. ;) Dziękuję za odwiedziny. ;)

      Usuń