30 lipca 2019

Jak wybrać suknię ślubną? I Babyonlinewholesale

Jak wybrać suknię ślubną?

Hejka!

 Wybór sukni ślubnej to nie lada wyzwanie, dlatego przygotowałam dla Ciebie 12 przydatnych wskazówek. Zapraszam!

Kto z Was ogląda program Salon sukien ślubnych Goka? Brytyjski stylista pomaga w nim przyszłym pannom młodym wybrać wymarzoną suknię (Brautkleide Standesamt) na ten wielki dzień. Dzisiaj to ja zebrałam dla Ciebie 12 wskazówek, które pomogą Ci w wyborze sukni ślubnej. Zaczynajmy!



Im wcześniej, tym lepiej



Poszukiwania sukni ślubnej warto zacząć odpowiednio wcześniej. Wybór sukni, która będzie spełniała oczekiwania przyszłej panny młodej, bywa niełatwy, a do tego należy doliczyć jeszcze czas realizacji zamówienia przez salon, a także oczekiwanie na poprawki krawieckie.


Babyonlinewholesale suknie ślubne




Określ budżet



Oprócz sukni weź pod uwagę cenę dodatków, takich jak: bielizna, buty, biżuteria, torebka, rajstopy. Dobrze jest wiedzieć, ile pieniędzy masz do dyspozycji i szukać kreacji w danym przedziale cenowym, a nie wzdychać do sukni, na które Cię nie stać, bo później możesz być rozczarowana, że żadna nie jest podobna do tej wymarzonej.




Dobry doradca to skarb



Weź ze sobą na poszukiwania jedną/ dwie zaufane osoby. Takie, które spojrzą na Ciebie obiektywnym okiem i szczerze doradzą. Samej może być Ci trochę trudno zdecydować się na tę jedną, jedyną suknię. W końcu wybór jest ogromny. Pamiętaj jednak, że Twoje zdanie jest najważniejsze. To Twój ślub i Ty będziesz nosić tę suknię.

Babyonlinewholesale suknie ślubne




Dopasowanie do sylwetki



Suknia ślubna, abyś wyglądała w niej olśniewająco, powinna być dobrana odpowiednio do Twojej sylwetki. Ma podkreślać atuty, a tuszować drobne mankamenty. Powinnaś się w niej czuć sobą. To, co na manekinie lub innej dziewczynie wygląda zachwycająco, na Tobie wcale nie musi i na odwrót, dlatego tak ważne jest przymierzenie sukni. 




Właściwy kolor



Dobrze jest też dopasować kolor sukni do odcienia Twojej skóry. Nie chcesz przecież wyglądać blado jak trup. Odmian bieli i jej pochodnych jest wiele (biały, śnieżnobiały, ecru, perłowy, ivory/kość słoniowa, szampański). Masz też do wyboru nude czy pudrowy róż. Do wyboru do koloru. 

Babyonlinewholesale suknie ślubne




Nie bój się eksperymentować



Nie trwaj uparcie przy jednym fasonie. Eksperymentuj i przymierz nawet takie, które niekoniecznie brałaś wcześniej pod uwagę. Może na wieszaku dana suknia nie wygląda za ciekawie, ale na Tobie może prezentować się super.



Moda przemija styl pozostaje 



Nie kieruj się chwilowymi trendami, chyba że coś naprawdę bardzo Ci się podoba. Wybierz suknię (Kleider Für Hochzeit), która gdy za 20 lat spojrzysz na zdjęcie, nie będziesz żałowała, że ją wybrałaś. Nie chodzi mi o to, że masz przewidywać przyszłość, tylko abyś dobrze przemyślała swoją decyzję. 

Suknie ślubne różne fasony




Korzystaj z wyboru 



Klientkom proponuje się zazwyczaj 3 modele sukni do wyboru. Dwie opcje to za mało, cztery i więcej mogłyby przytłoczyć przyszłą pannę młodą, a trzy wydają się w sam raz. Moim zdaniem to zdecydowanie za mało! Warto, byś przymierzyła tyle modeli, ile potrzebujesz, by znaleźć ten idealny. Marzysz o sukni syrence? Przymierz ją! Jeśli będzie Ci pasować to super, a jak nie, będziesz wiedziała, żeby odpuścić sobie ten fason i przestać o nim fantazjować (nie ma to, jak przekonać się o tym na własnej skórze). Chyba że...zdecydujesz się na bieliznę modelującą, która potrafi ukryć co nieco. 




Odpowiedni rozmiar



Zdarza się, że salony dają klientkom do przymierzenia suknie w rozmiarze, czasem bardzo odległym od ich własnego, tzn. stanowczo za małym. Nie ma co się łudzić, że ta sama suknia, tylko 4 rozmiary większa będzie wciąż wyglądać tak samo zachwycająco, dlatego warto mierzyć kreacje w rozmiarze zbliżonym do własnego. 

Babyonlinewholesale suknie dla przyszłych panien młodych




Kto pyta, nie błądzi



Nie bój się skorzystać z pomocy specjalistów. Nie musisz być alfą i omegą. Jeśli nie jesteś pewna, np. jakie dodatki dobrać do sukni (Brautjungfernkleider Lang), warto poprosić o radę. 




 Jak ryba w wodzie



Oprócz oszałamiającego wyglądu, ważne, żebyś czuła się w wybranej sukni komfortowo. Sprawdź, jak Ci się w niej chodzi, spróbuj potańczyć. To ważne, by nie krępowała Twoich ruchów. Nie będziesz przecież na własnym weselu stała jak słup soli. 

Babyonlinewholesale suknie dla panny młodej




Uśmiech proszę



W dniu ślubu nie zapomnij o uśmiechu i baw się dobrze!


* Suknie ślubne, które zaprezentowałam we wpisie pochodzą ze sklepu Babyonlinewholesale.



***



 Która suknia ślubna wpadła Ci w oko?



Co jeszcze dopisałabyś do moich wskazówek?

38 komentarzy:

  1. Mnie czeka wybór sukni. Na razie wiem jedynie, jaki krój wybiorę. Chciałabym wspomnianą syrenkę, mam taką figurę, że powinna leżeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to przyjemna, ale zarazem niełatwa decyzja Cię czeka. Trzymam kciuki, żebyś znalazła wymarzoną suknię i żeby była to syrenka. <3 Powodzenia! ;)

      Usuń
  2. Dla mnie to temat na przyszłość, ale warto było przeczytać rady. Coś czuję, że wybór nie będzie łatwy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też podejrzewam, że bardzo trudno jest wybrać jedną, jedyną suknię, kiedy wokół tyle pięknych modeli. :D Cieszę się, że uważasz, że warto było przeczytać moje wskazówki. ;)

      Usuń
  3. Mimo, że jestem 7 lat po ślubie, lubię tematykę ślubną i z przyjemnością przeczytałam Twój post. Warto usiąść w sukni, sprawdzić czy jest wygodnie oraz zwrócić uwagę na dekolt (nie mogę patrzeć jak młoda panna co chwilę podnosi dekolt). Najlepiej buty i dodatki kupić w tym salonie, w którym kupuje się suknię, jest okazja sprawdzenia jak prezentują się z sukienką. Moją uwagę zwróciły dwie sukienki z ostatniego zdjęcia - ta po prawej i po lewej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy, że przyjemnie czytało Ci się mój wpis. ;) Dziękuję Ci za cenne rady. <3 Faktycznie ciągłe poprawianie dekoltu ani nie jest komfortowe dla panny młodej, ani dla osób postronnych, które to oglądają, więc warto zawczasu zadbać, by był odpowiednio dopasowany. Śliczne modele, jednocześnie skromne i efektowne. ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że wiele dziewczyn wzdycha do sukni rybek. ;)

      Usuń
  5. Ja rok temu wybierałam suknię ślubną :) I obecnie postawiłabym pewnie na trochę inny model :) Ja miałam suknię z długim koronkowym rękawem w kształcie litery A z dużą ilością tiulu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Twojego opisu wyłania mi się, przed oczami, piękna suknia ślubna. <3 Fason w kształcie litery A to mój ulubiony, koronki lubię, tylko rękaw wolałabym trochę krótszy. ;)

      Usuń
  6. Ja wybór sukni jak i ślub mam już za sobą, ale podobało mi się tyle fasonów, że miałam niezły dylemat;)
    Piękne suknie, najbardziej spodobały mi się te trzy z przedostatniego zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, gdy podoba nam się zbyt wiele fasonów to może być ciężko. Chciałoby się mieć je wszystkie, a można wybrać tylko jeden. :D Na szczęście Tobie się udało. ;)
      Efektowne suknie. ;)

      Usuń
  7. Ciekawe czy na żywo też są takie wow :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, ciekawe. Czasem suknia na zdjęciu w Internecie wygląda cudownie, a na żywo już niekoniecznie. Chociaż zdarza się, że na wieszaku nie wzbudza naszego zachwytu, a gdy ją przymierzymy, jesteśmy zachwycone. Dlatego nie ma to jak przymierzyć kreację. ;)

      Usuń
  8. Jak na razie nie zanosi się u mnie na ślub ;D Mimo to, jak każda dziewczyna marzę o białej sukni, bardzo chciałabym móc ją kiedyś założyć i poślubić kogoś kogo będę kochać całym sercem :-) Co do sukienek które przedstawiasz wszystkie są piękne! :)

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też się nie zanosi. :D Życzę Ci z całego serca, abyś znalazła i poślubiła wspaniałego człowieka, który Cię doceni i będzie kochał do końca życia, a Ty jego, i abyś miała wymarzony ślub w cudownej sukience. <3 Cieszę się, że sukienki, które pokazałam Ci się spodobały. Niełatwo było dokonać selekcji. :D

      Dziękuję i też cieplutko Cię pozdrawiam! :*

      Usuń
  9. O rany, ale te suknie teraz są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle cudeniek w jednym miejscu. :D A na stronie jest ich o wiele więcej. :D

      Usuń
  10. Interesting post. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat żadna nie jest w moim stylu. Ja jestem specyficzna i już chyba od dziecka mam w głowie wizję swojej wymarzonej sukni i nadal się jej trzymam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ile dziewczyn tyle gustów. ;) Mam nadzieję, że gdy nadejdzie właściwy moment, uda Ci się zrealizować pomysł na suknię ślubną, który masz w głowie. <3

      Usuń
  12. Chyba jedyne, co mi się nie podoba w sukniach ślubnych, to brak rękawów. Dla mnie suknia ślubna musi mieć rękawy - jakiekolwiek, ale rękawy. A mój ideał to coś w stylu kreacji Kate Middleton: klasyka, odrobina staroświeckości, koronki. Ten wybór sukienek, który tu pokazałaś, jest bardzo różnorodny, myślę, że większość dziewczyn znalazłaby tu coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio co tydzień oglądam "Salon sukni ślubnych Goka" i już sama nie wiem, jaka suknia jest moim ideałem. :D Na pewno wiem, że nie chciałabym za bardzo wydekoltowanej, bo nie czułabym się w takiej komfortowo, poza tym do Kościoła tak nie przystoi pójść, więc trzeba by było ubrać bolerko, a podejrzewam, że z tych wszystkich emocji byłoby mi wystarczająco gorąco i nie chciałabym już nic na górę narzucać. :D Dzięki, że podzieliłaś się Emmo, wizją swojej wymarzonej sukni ślubnej. <3 Klasyka zawsze się obroni. ;)

      Usuń
  13. Śliczne wszystkie :)
    Podobają mi się takie bajkowe - księżniczki ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Bardzo się cieszę, że suknie Ci się spodobały. :)

      Usuń
  14. Wspaniały wpis przygotowałaś ♥ Całe szczęście jeszcze daleko przede mną takie dylematy, ale obecnie kompletnie nie mam pojęcia w czym chciałabym pójść do ślubu ;p
    Pół roku temu poszukiwałam z przyjaciółką suknię dla niej. Zabawne było to, że z najprostszego fasonu przeszła do bufiastych księżniczek. Ostatecznie wyszło na to, że miała szytą suknię u krawcowej. Na swoim ślubie wyglądała przepięknie :)
    Oglądałam kiedyś jakieś ślubne programy i bardzo mnie ciekawiła ich treść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, Ado! <3 Mnie tez takie dylematy nie czekają, więc mogę spać spokojnie. :D Wybór sukni ślubnej to chyba jeden z najtrudniejszych momentów. Też nie mam sprecyzowanego obrazu kreacji, może to i dobrze, bo jak się człowiek na coś nastawi, to potem nic innego mu się nie podoba, tylko szuka tego ideału.
      Jak to się gusta szybko zmieniają. :D

      Usuń
  15. Chociaż do mojego ślubu jeszcze bardzo daleko, już mam pomysł w czym pójdę :) Bardzo podobają mi się rozkloszowane tiulowe suknie ślubne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! <3 Ja nie mam sprecyzowanego pomysłu, ale wiem, że chciałabym, aby to była suknia w kształcie litery A, bo to mój ulubiony fason. :D

      Usuń
  16. Wszystkie sukienki są piękne, ale najbardziej spodobała mi się pierwsza sukienka z ostatniego zdjęcia! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń