12 lipca 2019

Stylizacja z odrobiną słońca

Żółta jeansowa kurtka, biały T-shirt z napisem, jasnoróżowe jeansy, czarne baleriny z różowymi kokardkami, biżuteria

Hejka!

Słoneczna stylizacja bez glutenu + część moich zdobyczy z wyprzedaży. Zapraszam!


Ostatnio mamy nieco chłodniejsze lato, z czego się cieszę, dlatego dzisiaj przychodzę ze stylizacją odpowiednią na obecną pogodę. Mam przygotowanych kilka w zapasie, ale stwierdziłam, że na pochmurny dzień właśnie ta będzie idealna.

Żółta jeansowa kurtka Sinsay, jasnoróżowe jeansy Biedronka, trójkolorowa torebka Tesco, czarne baleriny z różowymi kokardkami Loft37 Biedronka

Biały T-shirt z napisem Koszulka bezglutenowa pokazywałam  w zeszłym roku przy okazji stylizacji z koszulą w kratę. Teraz postawiłam na zupełnie inne zestawienie. 


Biały T-shirt z napisem "Koszulka bezglutenowa" Sinsay, jasnoróżowe jeansy Biedronka, trójkolorowa torebka F&F, czarne baleriny z kokardkami Loft37, złote bransoletki Sinsay 

Do koszulki dobrałam jasnoróżowe jeansy, bo chciałam, żeby stylizacja utrzymana była w jasnych, wakacyjnych kolorach.


Jeansowa kurtka Sinsay, T-shirt z napisem Sinsay, różowe jeansy Biedronka, baleriny z kokardkami Loft37, bransoletki Sinsay

Aby ożywić całość, zdecydowałam się na żółtą jeansową kurtkę, którą upolowałam w Sinsay'u na tegorocznej wyprzedaży. W zeszłym roku kupiłam miętową kurteczkę i tak dobrze mi się ją nosi, że dołączyły do niej 2 nowe (żółta i jasnoróżowa- będzie z nią stylizacja). Żółta kurtka wnosi odrobinę słońca w pochmurny dzień.

Szaro- różowo- biała torebka F&F, Tesco

Torebka w trzech kolorach- szarym, różowym oraz białym jest już ze mną długo. Z ciekawostek wspomnę, że towarzyszyła mi podczas matur.

Brabsoletka z kółeczkiem, barnsoletka z podłużnym elemenetem, Sinsay

Złote bransoletki- z kółeczkiem (uwielbiam ten motyw) oraz z podłużnym elementem to kolejne łupy z wyprzedaży. Były w zestawie złożonym z 5 bransoletek (2 złote, 3 srebrne). Kupiłam je w Sinsay'u. Teraz biżuteria jest tam przeceniona na 5 zł, więc warto zajrzeć.

Czarne baleriny z różowymi kokardkami Loft37

Ostatnim elementem stylizacji są czarne baleriny z różowymi kokardkami. Są to buty marki Loft37, które udało mi się dorwać w Biedronce w bardzo okazyjnej cenie. Więcej o moim interesie życia napisałam w Podsumowaniu czerwca 2019.

Bransoletki Sinsay, torebka F&F, baleriny Loft37

***
Co sądzisz o słonecznej stylizacji?

Byłaś już na wyprzedażach? Co udało Ci się upolować?

36 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba Twoja słoneczna stylizacja. Jednak jeśli chodzi o jeansowe kurtki ja stawiam raczej na klasyczny denim najlepiej granatowy albo jasny niebieski :-) Chociaż muszę przyznać, że taka słoneczna katanka na lato też by mi się przydała :-) Na wyprzedażach już byłam, ale pewnie jeszcze na dniach będę. Kupiłam sobie sporo fajnych ubrań które na pewno pojawią się u mnie na blogu :-)

    Przesyłam letnie pozdrowienia i życzę udanego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że stylizacja Ci się spodobała. ;) Klasyczne denimowe kurtki też mi się podobają, chciałam sobie nawet taką sprawić, ale nie mogę znaleźć takiej, która by mi się w 100% spodobała. Zaopatrzyłam się więc w zeszłym roku w miętowa kurtkę, a że dobrze mi się ją nosi, to w tym roku skusiłam się na takie same modele, tylko w innych kolorach. <3 Ja też już byłam, ale jeszcze będę się wybierać. Pewnie jeszcze obniżą ceny. :D Super, to będę zaglądać, żeby zobaczyć, co upolowałaś. Część już widziałam na IG. ;)

      Dziękuję Ci, Iwetto! <3 Pięknego weekendu! <3

      Usuń
  2. Śliczna torebka, no i ten słoneczny kolor kurteczki.. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 Torebkę mam już parę ładnych lat, a dalej dobrze się prezentuje. ;)

      Usuń
  3. boskie kolory :D Podoba mi się stylizacja i ta torebka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta stylizacja jest dla mnie na tak, tak i jeszcze raz tak! Bladoróżowe spodnie z żółtą kurteczką wyglądają świetnie! Koszulka bezglutenowa rządzi :) A torebka jest po prostu super i do tego zestawu świetnie wygląda właśnie, jak ją trzymasz w rękach. Buty wspaniale kolorystycznie dopełniają całość. Jestem zachwycona! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! 3 razy "tak" czyli przechodzę do następnego etapu. :D Dziękuję Ci, Emmo, za dawkę pozytywnej energii i miłych słów. <3

      Usuń
  5. Ciekawa stylizacja na rozweselenie tych pochmurnych dni :) Czasami trzeba się pocieszyć ładnym outfitem! :D
    Ta katana trochę mnie zaskoczyła, zapewne swoim kolorem, ale muszę przyznać, że wygląda bardzo ciekawie z pozostałymi rzeczami tworzy ładny i pastelowy zestaw.
    Ja mam tylko granatową katanę i czarną, ale jest na mnie za duża. Przez Ciebie zaczęłam się zastanawiać nad jakąś bardziej kolorową wersją :> Już nie mogę się doczekać Twojej stylizacji z różową kurteczką.
    Te buciki z kokardkami są urocze, a torebka bardzo wpadła mi w oko.

    Na wyprzedażach udało mi się kupić dopasowane jeansy, sukienkę, hiszpankę, kilka bluzeczek i spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, radosny outfit, wbrew pozorom, wiele może zdziałać. ;) Kolorek kurteczki zdecydowanie się wyróżnia. Ta różowa jest o wiele spokojniejsza. ;) He, he, polecam kolorowe katanki. <3 Ja chciałam sobie kupić klasyczną denimową, ale nie mogę znaleźć idealnej dla siebie, więc stawiam na kolorowe. Są o tyle fajne, że można ubrać prosty zestaw, a kurteczki, dzięki swym kolorom, sprawią, że stylizacja nie będzie taka zwyczajna. :D
      Dziękuję, cieszy mnie to, że znalazłaś elementy, które Ci się spodobały. <3
      Widzę, że owocne miałaś łowy. ;)

      Usuń
  6. Torebka bardzo fajna, torebki to taka moja mała słabość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 Też lubię oglądać i mieć dużo torebek, ale muszę się hamować, bo w domu miejsca nie przybywa, żeby je trzymać. :D

      Usuń
    2. Oj tak, właśnie szkoda, że tak nie jest. :D

      Usuń
  7. Oh very cute style darling
    I love it thejacket
    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze bym się czuła w takiej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Nie ma to jak stylizacja wygodna, która do tego fajnie się prezentuje. ;)

      Usuń
  9. Świetne bransoletki i kurtka ;). Muszę zajrzeć do Sinsay'a, bo od dawna szukam bransoletek, ale akurat nie mogłam znaleźć ładnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! ;) Warto zajrzeć do Sinsaya, bo za 5zł możesz zaleźć komplet kilku bransoletek. Tyle tego było, że nie mogłam się zdecydować. :D

      Usuń
  10. Przydałaby mi się taka kurtka właśnie w takim kolorku! Byłaby idealna na ciepłe letnie wieczory..:)
    Pozdrawiam!
    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszulka mnie rozczuliła ;D Caly czas śmiałam się z mody na "wszystko bezglutenowe" po czym okazało się, że sama mam nietolerancje glutenu :D Chociaz dobrze ze nie przez "mode" na niejedzenie go, faktycznie go nie jem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszulka trochę na poważnie, trochę na serio. :D Ja dzięki tej "modzie" na gluten wreszcie dowiedziałam się, że mam nieceliakalną nadwrażliwość na gluten, także staram się go ograniczać w diecie. :D Niby śmieszki heheszki z glutenu, ale niektórym żyje się lepiej. ;)

      Usuń
  12. Bardzo fajna, podoba mi się torebka i kurtka.
    Całość prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna koszulka :) Hit :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się twoja stylizacja :)szczególnie kurtka mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń