20 października 2020

Jak nosić koszulę, aby nie wyglądała nudno? I Koszula ze wstążką

Koszula w serca Cropp, czarne jegginsy Pepco, różowe espadryle Pepco

Hejka!

Zapraszam Cię na stylizację z koszulą z wiązaniem.

 

Różowa koszula ze wstążką Cropp, różowa jeansowa kurtka Sinsay, czarne jegginsy Pepco, różowe espadryle Pepco, torebka-aparat Zaful

Ostatnio nie bardzo miałam czas i chęci, by czytać książki, ale obejrzałam świetny film, który na 100% znajdzie się w najnowszej Strefie Kinomaniaczki. Także jest na co czekać. Tymczasem dzisiaj przychodzę ze stylizacją. Zdjęcia udało mi się wykonać na początku października, gdy na jeden dzień jakby powróciło lato. Było bardzo ciepło. Brakuje mi tego.

 

Różowa koszula w czarne serca z kontrastową wstążką Cropp

Koszula w serca ze wstążką

Głównym elementem, który robi całą stylizację, jest różowa koszula w czarne serca. Tym, co ją wyróżnia, jest czarna, kontrastowa wstążka, którą lubię wiązać na kokardkę. Kiedyś nie do końca byłam przekonana do koszul z takim wiązaniem (podobały mi się u kogoś, ale siebie w takich sobie nie wyobrażałam), ale w końcu się przełamałam i jestem zadowolona, że mam taką w swojej szafie. Jest urocza. Nadaje się zarówno do codziennych, jak i bardziej eleganckich stylizacji.

 

Torebka o wyglądzie aparatu Zaful

Jak ożywić zwykłą koszulę?

Modowa porada: Jeśli chcesz, żeby nawet zwyczajna koszula nie wyglądała nudno, przewiąż wokół szyi czarną (lub w kolorze, który lubisz najbardziej) wstążkę lub choker. Taka drobnostka, a ubranie od razu ciekawiej wygląda.

 

Różowa koszula w serca, czarne jegginsy, różowe espadryle

Czarne jegginsy

Różową koszulę w serca połączyłam z czarnymi jegginsami. Za czernią nie przepadam, ale brakowało mi spodni w tym klasycznym kolorze i w końcu się w takie zaopatrzyłam. Patrząc teraz na zdjęcia, wydaje mi się, że stylizacja chyba lepiej prezentowałaby się z granatowymi jegginsami, ale to może kwestia tego, że muszę się przyzwyczaić do siebie w czarnych jeansach.

 

Złoty pierścionek z sercem H&M

 Różowa jeansowa kurtka, różowe espadryle

Aby nie zmarznąć w jesienne dni, na koszulę narzuciłam jasnoróżową jeansową kurtkę, która świetnie wygląda w duecie z różowymi, wiązanymi espadrylami, które bliżej możesz zobaczyć w stylizacji z dresową sukienką.

 

Jeansowa kurtka Sinsay, koszula ze wstążką Cropp, jeggisy Pepco, torebka-aparat Zaful

Złoty pierścionek z sercem, torebka w kształcie aparatu

Serduszka na koszuli mi nie wystarczyły i dodałam też kolejny akcent z tym motywem, a mianowicie pierścionek. Ostatnim dodatkiem jest niezastąpiona torebka w kształcie aparatu. Gdy nie wiem, jaką torebkę wybrać, sięgam właśnie po nią.

Koszula w serca, czarne jegginsy, różowe espadryle

***

Co sądzisz o stylizacji?

Podobają Ci się koszule z wiązaniem?

30 komentarzy:

  1. Uwielbiam koszule! A Ty w tej wyglądasz naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wygląda :) Uwielbiam koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię koszule- one nigdy mi się nie znudzą. Fajnie urozmaiciłaś tę stylizację kokardą. Wygląda super!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie chyba tez się nie znudzą. :D Ta kokarda jest przyszyta z tyłu do koszuli. :D Dziękuję i też ślę pozdrowienia! ;)

      Usuń
  4. Świetnie wyglądasz kochana 😍
    Uwielbiam koszule i zazwyczaj urozmaicam je dodatkami typu kolczyki czy buty na obcasie 😀
    P.S jestem ciekawa jakie to będą filmy 😀
    U mnie pogoda ostatnio się poprawiła mam nadzieję że u Ciebie również 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za komplement, Ewo! <3
      Dodatki robią robotę. ;)
      Na pewno w Strefie Kinomaniaczki znajdzie się serial "Emily w Paryżu", a ten o którym wspominam we wpisie to thriller fantastycznonaukowy. ;) Trzeci film niech na razie zostanie zagadką. :D
      Tak! U mnie również zrobiło się cieplej i wróciło słońce, z czego jestem bardzo zadowolona. <3
      Buziaki! ;*

      Usuń
  5. Piękna ta koszula! Trochę mi się kojarzy z paryskim szykiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. <3 Mnie podobnie, kojarzy się z serialem "Emily w Paryżu". :D

      Usuń
  6. Uu zaciekawiłaś tym filmem, tym bardziej, że ciężko mi ostatnio znaleźć coś co mnie zaciekawi! Więc czekam :D
    Stylizacja też bardzo ładna, podoba mi się sama koszula :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie zdradzę tylko, że to thriller fantastycznonaukowy. ;)
      Dziękuję Ci, kochana! <3

      Usuń
  7. Koszule bardzo lubie ale ostatnio coś za rzadko je noszę :p Fanka takich kokard niestety nie jestem :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie koszule ostatnio często goszczą w stylizacjach. :D Ja też nie bardzo sobie wyobrażałam siebie z taką wstążką, ale efekt mi się podoba. Nie musisz wiązać wstążki na kokardkę, można ją tez puścić luźno. :D

      Usuń
  8. Świetnie wygląda ta koszula w zestawieniu z kurteczką! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. stylizacja super, przjemna dla oka.
    Uwielbiam koszule z wiązaniem, sama mam jedną w szafie i poluję na więcej ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za moc miłych słów. ;)
      Koszul nigdy dosyć. :D
      Także ślę do Ciebie gorące pozdrowienia! ;*

      Usuń
  10. Witaj Moniko :)
    Śliczna jest ta koszula. Uwielbiam koszule z wiązaniem :) Twoja dodatkowo ma piękny wzorek :) W połączeniu z kurteczką i jeansami plus sportowe buty tworzy świetny, elegancki look na co dzień a jakby połączyć że szpilkami to super stylowa n a większe wyjście :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! ;)

      Dziękuję. <3 Super pomysł z tymi szpilkami. Dodatki potrafią całkowicie odmienić charakter stylizacji. ;)

      Buziaki! ;*

      Usuń
  11. Bardzo fajna stylizacja :D
    Podoba mi się ta koszula :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się koszula, fajnie w niej wyglądasz 💜💜 Buziaczki!!

    OdpowiedzUsuń