8 października 2020

Jak wystylizować dresową sukienkę?

Granatowa, dresowa sukienka z kapturem Cropp, jasnoróżowe espadryle Pepco

Hejka!

Zapraszam Cię na stylizację ze sportową sukienką.

Ostatnio pogoda dopisuje i mamy piękną, polską jesień. Bardzo się z tego cieszę, bo przyjemniej zaczyna się dzień, gdy świeci słońce (lub przynajmniej nie pada deszcz). Niedawno udało mi się nazbierać trochę kasztanów, więc jedną pozycję z listy rzeczy do zrobienia jesienią mam odhaczoną. :D Muszę się jeszcze wybrać na poszukiwanie ładnych, kolorowych liści i może znajdę gdzieś żołędzie. Tymczasem przychodzę z kolejną propozycją stylizacji - połączeniem letnich elementów (bransoletki, buty) z sukienką na cieplejsze, jesienne dni. Tym razem w miejskiej scenerii, choć nie zabrakło też zieleni.

 

Dresowa sukienka z kapturem Cropp, rózowe bransoletki Action, jasnoróżowe, wiązane espadryle Pepco


Jak wystylizować dresową sukienkę?

 

Dresowa sukienka z kapturem

Główną rolę w dzisiejszej stylizacji odgrywa granatową, dresowa sukienka z napisem "cupcakes for life". Ciekawym elementem sukienki jest kaptur, który nadaje jej luźnego charakteru. Sukienka sama w sobie robi robotę, więc postanowiłam, że pozostałe elementy outfitu będą stonowane (no może poza torebką o nietypowym kształcie).

 

Dresowa sukienka z napisem Cropp, torebka w kształcie aparatu Zaful, różowe, wiązane espadryle Pepco

 

Różowe, wiązane espadryle

Dobrałam do niej jasnoróżowe, wiązane espadryle. Upolowałam je w Pepco. Dzięki temu, że są zgrabne, pasują mi zarówno do spodni, jak i spódniczek. Brakowało mi takich tenisówek w szafie, bo te, które mam lepiej sprawdzają się w zestawieniach ze spodniami.

 

Różowe, wiązane espadryle Pepco

 

Bransoletki na różowym sznureczku, torebka - aparat

Dodatki stanowi komplet bransoletek na różowym sznureczku oraz niezawodna torebka w kształcie aparatu. Z ciekawostek dodam, że musiałam nieco zmodyfikować bransoletki, bo mimo regulacji były na mnie za duże. Dwie z nich nieco inaczej zawiązałam, a tej z muszelką całkowicie wymieniłam sznurek. Teraz pasują idealnie.

 

Po inne stylizacje z wykorzystaniem torebki - aparatu zerknij tutaj:

🠊 Stylizacja z jeansową kurtką i torebką aparatem
🠊 Czy te oczy mogą kłamać?
🠊 Graficzny T-shirt z palmami, tiulowa spódniczka


Różowe bransoletki z muszelką Action

Jestem bardzo ciekawa, z czym Ty połączyłabyś taką dresową sukienkę? Napisz swój pomysł w komentarzu.

 

Dresowa sukienka Cropp, wiązane espadryle Pepco, torebka - aparat Zaful

Inną propozycję stylizacji z dresową sukienką znajdziesz tutaj:

🠊 Sukienka na sportowo

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Ciekawe sukienki damskie znajdziesz na stronie DressHead.

 

***

Jakie rzeczy znajdują się na Twojej liście do zrobienia jesienią?

Lubisz łączyć jesienne elementy garderoby z letnimi?

28 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta sukienka. Lubię sportowy styl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sukienka, nie mam w swojej szafie żadnej dresowej, ale myślałam nad zakupem jakiejś na codzienne wyjścia. Super się twoja prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) W takim razie trzymam kciuki, żeby udało Ci się upolować fajną sukienkę dresową. ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładna Sukienka, takiej zdecydowanie brak w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam w szafie żadnej takiej sportowej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie dresowe sukienki są naprawdę świetne :)
    Podoba mi się Twoja stylizacja :) Cukierkowe buty dodają uroku :)
    Ja już mam kilka rzeczy z jesiennej listy odhaczone także :) Dzisiaj z pomocą siostry zrobiłam zupę-krem z dyni :)

    pozdrawiam Cię i życzę cudnej jesieni i dużo frajdy z realizowania jesiennej listy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo wygodne, tylko ciężko wstrzelić się w odpowiednią pogodę. Latem na dresowe za ciepło, a jesienią szybko robi się zimno. :D

      Dziękuję Ci ślicznie, Iwetto! ;*

      Wow! Wspaniale! Bardzo lubię taką zupę. ;)

      Dziękuję i też ślę Ci gorące pozdrowienia! ;*

      Usuń
  6. Dresowe sukienki i trampki to u mnie połączenie idealne. I to nie tylko na zakupy;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli wstrzeliłam się w Twój gust. ;)

      Dziękuję i też ślę do Ciebie gorące pozdrowienia! ;*

      Usuń
  7. Kiedyś miałam podobną, też granatowa i uwielbiałam ją nosić w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię dresowe sukienki! Często biegam w takich po domu w cieplejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ohhh, I have the same camera bag!! hehhehe, it's really cool :P I styled it in this outfit if you want to have a look ;)

    http://gingercollage.blogspot.com/2017/12/criss-cross.html

    I'm also so happy that you liked my new ins :) I have a few winter outfits in mind with the hair band, so soon I'll share them with you ;) Happy week! Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. How nice! It's really cool. Of course, I will see your outfit. ;)

      Thank you so much and happy week to you! ;*

      Usuń
  10. Bardzo ładna i fajna stylizacja 😍
    Świetnie wyglądasz kochana 😍
    Nie mam dresowej sukienki ,zresztą wogule nie posiadam dresowych ubrań-wyjątek to dresy które noszę w domu ,a i to nawet nie są takie typowe dresy bo czarne legginsy i biała bluzka 😊
    Jesienią raczej nie zakładam letnich ubrań- chyba że pogoda pozwoli😊
    Jesień to dla mnie czas, ciemniejszych ubrań 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, Ewo! <3
      Jeśli chodzi o dresy, to chodzę w nich tylko po domu. :D

      Przesyłam Ci gorące pozdrowienia! ;*

      Usuń
  11. Super wyglądasz! Torebeczka skradła moje serce *.*

    OdpowiedzUsuń