20 listopada 2020

Jak uczynić stylizację bardziej jesienną?

Koszula w kratę, jeansowa sukienka, rajstopy, botki, jesienny liść

Hejka!

Zapraszam Cię na kolejną jesienną stylizację z jeansową sukienką.

 

Jak się dzisiaj masz? Mój piątek był super. Trochę pracy, trochę przyjemności, a teraz przyszedł czas na napisanie kilku słów na bloga. Tym razem chcę Ci zaprezentować kolejną jesienną stylizację. Znów w roli głównej pojawia się jeansowa sukienka, tylko inny model. Jeśli obserwujesz mnie na Instagramie (jeśli nie serdecznie zapraszam), to widziałaś pewnie Stylizację dnia z jej udziałem (w letniej wersji).

 

Jeansowa sukienka Pepco, koszula w czarno-białą kratę Terranova, szare rajstopy Biedronka, czarne botki CCC


Jeansowa sukienka, koszula w kratę

Jeansową sukienkę na szelkach udało mi się upolować podczas letnich wyprzedaży w Pepco. Kojarzy mi się ona z prostotą, wiejskim klimatem, delikatnością i w takiej odsłonie jeszcze się pojawi. Dzisiaj natomiast wystylizowałam ją w nieco cięższy sposób. Jeansową sukienkę połączyłam z koszulą w czarno-białą kratę. Dla lepszego efektu podwinęłam w niej rękawy.

 

Jesienne liście w kieszeni sukienki

 

Szare rajstopy, czarne botki, musztardowy sweterek, pierścionki

Aby outfit nadawał się na jesienne chłody, dodałam grubsze, szare rajstopy. Na stopy powędrowały z kolei czarne botki na obcasie. Wszystko niby wyglądało ok, ale wciąż jednak brakowało mi jakiegoś ożywczego akcentu. Postawiłam więc na musztardowy sweterek, który zawiązałam wokół talii. Wniósł on do całości nieco radości. Chcąc uczynić stylizację bardziej jesienną, do kieszonki w sukience włożyłam trzy kolorowe liście, które jakiś czas temu zebrałam i zasuszyłam. Ostatnimi elementami są dwa złote pierścionki - z gwiazdką oraz z diamencikiem


Koszula w kratę Terranova, jeansowa sukienka Pepco, musztardowy sweterek Tesco, szare rajstopy Biedronka, czarne botki CCC


Jak uczynić stylizację bardziej jesienną?

 

 

🍁 Użyj darów jesieni.

Wykorzystaj kolorowe liście jako rekwizyty. Możesz trzymać jeden lub cały bukiet w dłoniach, włożyć je do kieszeni ubrań lub stworzyć z nich wianek na głowę. Jesienne liście dobrze sprawdzą się też jako tło do zdjęć - po prostu stań na tle kolorowych drzew, przyklej pojedyncze liście do drzwi lub ściany w domu.

 

 

🍁 Sięgnij po ubrania w jesiennych kolorach.

Mnie z jesienią najbardziej kojarzy się bordowy, musztardowy, butelkowa zieleń i oczywiście pomarańcz. Jeszcze czerwony oraz brąz, także jest z czego wybierać. Możesz postawić na ubrania w tych barwach lub na jeden, mocny akcent, np. torebkę, apaszkę.

 

Złoty pierścionek z gwiazdką H&M, złoty pierścionek z diamencikiem H&M

 

🍁 Wykorzystaj jesienne elementy garderoby.

Jesień kojarzy mi się z grubszymi płaszczami, beretami, chustkami do owinięcia szyi oraz botkami. A także z wyciągnięciem z szafy ciepłych swetrów.



🍁Włącz do stylizacji jesienne wzory.

Aby wczuć się w klimat jesieni, możesz sięgnąć po wzory, które kojarzą się z tą porą roku, jak, np. dynie, kolorowe liście, grzyby, kasztany, żołędzie, jarzębina. Będą one fajnie prezentować się na ubraniach, np. na koszuli. Dla uzyskania bardziej subtelnego efektu możesz pokusić się na manicure z jesiennymi elementami.


***


Jaki jest Twój sposób na jesienną stylizację?

28 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się koszula w kratę, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula w kartę jest super :) Bardzo mi się ona podoba. Stylizacja jednak nie jest w moim stylu bo nie przepadam za połączeniem ubrań na lato z jesiennymi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie. <3 Rozumiem i jestem Ci wdzięczna za szczerą opinię. ;)

      Usuń
  3. Koszula w kratę jest super ( przez tą jeansową sukienkę ,myślałam że to poprzedni post 😊)
    Stylizacja bardzo fajna ,dużo się w niej dzieje 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he, a jednak nie. :D
      Cieszę się, że koszula Ci się spodobała i dziękuje za docenienie stylizacji. ;)

      Buziaki! ;*

      Usuń
  4. Bardzo ładna koszula, jednak sama chyba podobnie jak Agata nie założyłabym całości, bo sukienka trochę mi się 'gryzie' wydaje się za lekka. Ale nie jestem modowym ekspertem, w sumie.. totalnie nie jestem modowa także pewnie się nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za szczerą opinię. ;) Ostatnio mam wenę na eksperymenty, więc stąd takie połączenie. Szukam nowych rozwiązań. ;) Myślę, że tu nie chodzi o to, czy ktoś jest modowym ekspertem, czy nie. Ważne, żeby stylizacja podobała się osobie, która ją nosi i żeby czuła się w niej komfortowo. ;)

      Usuń
  5. Oj tak, u mnie zdecydowanie jest to kolor musztardowy tudzież inne brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka Kochana :)

    Uwielbiam dżins na szelkach. Mam dwie pary ogrodniczek - długie i krótkie. Brakuje mi tylko takiej sukienki w przyszłym roku będę polować :)

    Ślicznie wszystko razem połączyłaś :) Koszula mnie urzekła :) Ale ta sukienka też :)

    Pięknie Moniczko :*

    Buziaki i miłej niedzieli życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, Iwetto! ;)

      Jeansowe ubrania na szelkach i mnie się podobają. Niestety uważam, że w ogrodniczkach nie wyglądam za korzystnie, więc sprawiłam sobie sukienkę. :D

      Cieszę się, że stylizacja Ci się spodobała. Dziękuję za przemiłe słowa. <3

      Buziaki! ;*

      Usuń
  7. Świetna stylizacja imienniczko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brązy i beże to kolory totalnie jesienne:)
    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely outfit inspiration! Love your background too ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie Ci to wyszło. Ja jesienią stawiam na jesienne kolory, swetry oraz elementy typowe dla tej pory roku. Czasami to będzie jakiś szalik czy chusta.

    OdpowiedzUsuń