14 maja 2017

Pastelowy zawrót głowy

pastelove


Hejka!

Za oknem piękna słoneczna pogoda, przyszedł więc czas na post o pastelach oraz nową stylizację. Zapraszam.



Trendy w modzie się zmieniają, ale pastelowe kolory wciąż pozostają na topie. Pasują praktycznie wszystkim, odmładzają, wprowadzają nutkę dziewczęcości i świeżości do stylizacji. Sprawiają, że strój od razu staje się weselszy. Można łączyć kilka pastelowych barw lub postawić na jeden element w tym kolorze. Sprawdzą się zarówno na co dzień jak i na specjalne okazje. 


Sprawdzą się doskonale nie tylko w modzie, ale i w dekoracji wnętrz.


Pastel decor




Przygotowałam dla Was kilka zestawów utrzymanych w pastelowych barwach.


Jasna zieleń & jasny róż


Mint&pink








Jasny żółty & jasny szary


Yellow Mellow









Niebieski z kwiatowym motywem



Light blue








Brzoskwiniowy & miętowy



Peach&mint










Fiolet & biel & kwiaty


Pastelove


---
Na koniec jeszcze moja najnowsza- dzisiejsza stylizacja.


pastel outfit

Mam na sobie zapinany na guziki sweterek w odcieniu bardzo jasnego różu. 

pastelowa stylizacja


Bluzka jest jasno miętowa (na zdjęciu kolory są trochę przekłamane, więc musicie uwierzyć mi na słowo). Jest na grubych ramiączkach, zdobią ją niezwykle modne w tym sezonie falbany (od zawsze je uwielbiałam).



bluzka z falbanami


Jeśli chodzi o biżuterię, to moją szyję zdobi złoty medalik. Na ręce mam 2 bransoletki: granatową ze złotym serduszkiem z wyrytym na nim moim imieniem oraz składającą się z kuleczek.


bransoletki


Pastelową stylizację przełamałam zwykłymi, granatowymi jeansami.



pastelowa stylizacja


Całość dopełniają złoto-beżowe baleriny z kokardkami. 


***

Połączenie jakich pastelowych kolorów podoba się Wam najbardziej?

Lubicie all pastel look czy stawiacie na jeden/kilka pastelowych elementów?

9 komentarzy:

  1. Pastelowe kolory są cudowne. Twoja bluzeczka też, myślę że z białymi spodniami wyglądałaby jeszcze lepiej <3

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i radę. Wyobraziłam sobie to połączenie i muszę się z Tobą zgodzić. :)

      Pozdrawiam. :)

      Usuń
  2. oj ja takze w tym roku jestem zakochana we wszystkim co ma jakis pastelowy odcien <3 swietny post, buziaczki ;*

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Wspólna obserwacja? Z chęcią. :)
      Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Masz jakiś ulubiony pastelowy kolor czy lubisz wszystkie? :)

      Usuń