24 maja 2017

Sandały na szpilce z uszami: hit czy kit?



Sandałki na szpilce z uszami

Hejka!

Sandałki na szpilce z uszami- dobry pomysł?
 Zapraszam.



Przeglądając ostatnio Internet natknęłam się na ciekawe buty. Chodzi o sandały na szpilkach z uszami Myszki Minnie. Przypomniało mi się, że wcześniej widziałam podobne tyle, że z uszami królika.

Z mojego researchu wynika, że sandały dostępne są w wielu wersjach kolorystycznych, można nawet znaleźć brokatowe.



Sandałki Mickey Mouse


Zaprojektowane zostały przez Oscara Tiye. Ich koszt to ok. £395.


Bordowe sandałki Micey Mouse



Oczywiście w polskich sklepach internetowych można kupić podobne znacznie taniej.



Czarne sandałki Mickey Mouse



Sandałki z uszami królika:

Beżowo- czarne sandałki z szami króliczka


Szpilek z uszami nie posiadam, mam za to trampki z uszami królika i mięciutkim ogonkiem, o których pisałam tutaj.  Sprawują się świetnie.

Uważam, że takie sandałki są bardzo dobrym wyborem dla dziewczyn, które lubią się wyróżniać. Można eksponować je w całej okazałości lub jeśli ich właścicielka ma ochotę przez chwilę wyglądać poważniej, może ubrać długą suknię/ spódnicę i zasłonić w ten sposób uszy. Wiele internautek oszalało na ich punkcie. 

***

Co sądzicie o tego typu butach?

Założyłybyście takie sandałki z uszami?

12 komentarzy:

  1. Podobają mi się :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie buty zdecydowanie nie dla mnie! Tego typu dodatki na butach (a zwłaszcza obcasach) nie miło mi się kojarzą. Ale są dziwne mody, więc nie dziwne, że tak wiele dziewczyn oszalało na ich punkcie. Ja za ideał butów uważam trampki :D W dodatku na obcasach to ja bym się chyba zabiła :D
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem.:) Mnie się takie buty bardzo podobają, al raczej się dla mnie nie nadają, bo trzeba umieć chodzić na tak wysokich obcasach, a tu pojawia się problem. :D Trampki są super, ale nie zawsze do wszystkiego dobrze wyglądają, więc baleriny też się przydają. :)
      Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń
    2. a no właśnie :D Chodzenie na obcasach to coś okropnego :D O tak, baleriny to strzał w dziesiątkę.

      Usuń
  3. ale super to wygląda ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobały te buty. :)
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
  4. takie sandałki sa rewelacyjne! Mi się bardzo podobają <3

    http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń