6 listopada 2017

Płaszczyk +Zaful


Jesienna stylizacja

Hejka!

Zapraszam Was na stylizację.

 
Dosyć dawno nie pokazywałam Wam żadnej stylizacji, czas to nadrobić. Zdjęcie nie są najświeższe, co możecie stwierdzić po zieleni w tle. Mam jeszcze kilka zaległych sesji, które tylko czekają, by ujrzeć światło dzienne, także możecie spodziewać się kolejnych stylizacji.


Mam na sobie płaszczyk zapinany na guziki. Zdobi go również kołnierzyk. Góra jest dopasowana, natomiast dół rozkloszowany, czyli tak jak najbardziej lubię.


Rozkloszowany płaszcz, Pepco, Tesco


Po bokach znajdują się 2 kieszenie, do których można włożyć dłonie, żeby nie zmarzły.


Płaszcz, jegginsy, baleriny z kokardkami


Na włosach mam opaskę, która kojarzy mi się  z wieńcem z liści laurowych, długo takiej poszukiwałam, ale w końcu dorwałam ją w Claire's. Stanowiła ona uzupełnienie mojej studniówkowej kreacji.


Claire's

 Nie mogło zabraknąć jegginsów (miałam je tutu). Pod płaszczykiem mam szare pikowane wdzianko (nie widać go, bo było zbyt zimno, żeby się rozebrać) oraz bluzkę z baskinką.


Płaszcz, bluzka, jegginsy, baleriny


 Na stopach ponownie goszczą beżowo-złote baleriny z kokardkami (pokazywałam je już tu, tu, tu, tu oraz tu).


Pepco,. Tesco

 Jeszcze zdjęcie kaczek.

Pływające w rzece kaczki 



 ***

Przeglądałam ostatnio asortyment sklepu Zaful i wpadły mi w oko te dwie bluzeczki. Kolor pierwszej idealnie pasuje na jesień, natomiast druga ma ciekawe falbaniaste rękawy oraz jest ozdobiona ślicznymi perełkami.

 Mam dla Was tak zwany surprise code: ZFEN

I have just checked Zaful offer and I like this two blouses. 
Army green is ideal for autumn. Second blouse has interesting flared sleeves and cute pearl decorations.
I have  also  a surprise code for you: ZFEN.
 

Zielona bluzka  ­­­ ­­­᠎᠎᠎᠎                    Niebieska bluzka 

 
Zaful
 

***

Co sądzicie o stylizacji?

Płaszcz czy kurtka?

70 komentarzy:

  1. Cudny płaszczyk, bardzo w moim stylu ;) I nawet mam podobny, tylko że w czerwonym kolorze ;) Hah, nawet buciki mam podobne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor płaszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Taki niecodzienny, bo z tego co widzę dziewczyny zwykle decydują się na beż, róż/czerwień lub granat.

      Usuń
  3. Ale ta opaska jest śliczna <3
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam identyczny płaszczyk tylko taki bardziej śmietankowy, bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor płaszcza i fajne bluzeczki ;) 12,05 17,99 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny płaszczyk, ale niestety mnie nie jest dobrze w takim kroju ehh :/
    Zielona i niebieska bluzeczka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. To niemożliwe, że taki krój Ci nie pasuje, bo masz świetną figurę. :)

      Usuń
  7. Płaszczyk jest śliczny, podoba mi się zwłaszcza kolor:)
    Obie bluzki z Zaful piękne, choć ciut bardziej podoba mi się ta błękitna:*
    Klik: 12,05; 17,99$:*

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna ta niebieska bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny odcień płaszczyka! Świetnie na Tobie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaszczyk wyglada na prawdę bardzo ładnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny płaszczyk, kolor ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny płaszczyk, chociaż wydaje się być trochę cienki - idealny byłby na wczesną wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Tak jak zaznaczyłam na początku, zdjęcia były robione dosyć dawno, płaszcz zdecydowanie nie jest do noszenia obecnie. :) Chociaż powiem Ci, że widuję osoby, które w takie zimno chodzą z gołymi kostkami. Nie mam pojęcia jak może im nie być zimno. :D

      Usuń
  13. Płaszczyk, zdecydowanie płaszczyk!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaszcze są takie eleganckie, ale w kurtce jest cieplej, przynajmniej mi. :)
      Również pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny. :)

      Usuń
  14. Ta błękitna bluzka z koralikami jest cudowna! Zakochałam się! POKLIKANE (12,05, 17,99) ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny kolor ma ten płaszczyk :*


    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  16. Płaszczyk ma piękny kolor! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że kolor Ci się spodobał. :)
      Również pozdrawiam! :)

      Usuń
  17. Świetny plaszczyk <3
    super w nim wyglądasz.

    A tą bluzkę niebieską, którą pokazujesz, to mam żółtą-na zywo jest jeszcze piękniejsza <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 O, fajnie, że w rzeczywistości okazała się ładniejsza. A rozmiar wzięłaś taki jak nosisz, czy większy?

      Usuń
  18. zupełnie nie w moim stylu, ale najważniejsze, że Ty czujesz się w tym dobrze :) zapraszam do siebie: http://kaarolkaa95.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za szczerą opinię. :) Ja czułam się dobrze w takim wydaniu. :)

      Usuń
  19. Świetna stylizacja :) Bardzo mi się podoba ale najbardziej to podoba mi się opaska w twoich włosach. Zawsze zwracam uwagę głównie na dodatki, bo dla mnie to one dodają śmietanki stylizacją i ta opaska jest po prostu świetna :) chyba zamówię sobie podobną <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. :) Twoje komentarze zawsze sprawiają, że się uśmiecham. :* Super, pochwalisz się opaską, gdy już znajdziesz jakąś fajną? :)
      Pozdrawiam Cię serdecznie. :*

      Usuń
  20. Bardzo fajna, jesienna stylizacja :) Podoba mi się krój płaszczyka, ale kolor zdecydowanie nie mój :D Ja muszę sobie w przyszłym roku zamienić kurtką na płaszcz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Płaszcze bardzo ładnie się prezentują, ale na co dzień wybieram kurtkę. :D

      Usuń
  21. Płaszczyk uroczy,zarówno krój jak i kolor urzekają.Każdy element stylizacji gustownie zestawiony.Gratuluję.Bluzki z Zafula śliczne(zwłaszcza niebieska)Pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za profesjonalnie wyrażoną opinię. :) Dziękuję ślicznie! Również pozdrawiam ! :*

      Usuń
  22. Pięknie, pięknie i jeszcze raz pięknie :). Płaszczyk strasznie mi się podoba. Jego kolor i wygląd wizualny. Gdybym Cię w nim zobaczył, to jestem pewien, że byś mnie zauroczyła :).

    OdpowiedzUsuń