29 kwietnia 2023

Jak się ubrać na majówkę?

Hejka!

Nie masz pomysłu na majówkową stylizację. Zerknij i daj się zainspirować!

 

Miło mi Cię powitać w długi weekend. Cieszę się z tego wolnego. Ostatnio przygotowałam 19 pomysłów, jak spędzić majówkę, a dziś przychodzę z propozycją stylizacji. Zdjęcia są świeżutkie, sprzed kilku godzin. Udało mi się zdążyć przed deszczem (pod koniec zdjęć zaczęło kropić), z czego jestem bardzo zadowolona.

 


 

Różowa koszula w kropki, granatowe jegginsy

Majówka to czas odpoczynku, dlatego chciałam stworzyć stylizację, która będzie wygodna, ale jednocześnie będzie się fajnie prezentować. Różową koszulę w białe kropki związałam w talii i połączyłam z granatowymi jegginsami, które są moim ulubionym typem spodni. 

 


Różowa jeansowa kurtka

Pogoda jest ostatnio zmienna - raz jest ciepło, a za chwilę wieje chłodem. Na górę włożyłam więc jasnoróżową jeansową kurtkę. Uwielbiam okrycia tego typu - są wygodne i fajnie wyglądają.

 


Białe tenisówki, pleciona torebka, bransoletka ze stokrotką

Na stopy wybrałam białe tenisówki. Stylizację dopełniłam plecioną torebką z symbolem nieskończoności, okularami przeciwsłonecznymi w kształcie serc oraz czarną sznurkową bransoletką ze stokrotką. 



Outfit jest wygodny, ma taki lekki, piknikowy klimat, w sam raz na majówkę. Nic tylko w nim śmigać i delektować się czasem wolnym.



Życzę Ci udanej majówki, żeby udało Ci się spędzić te wolne dni tak, jak tego chcesz i potrzebujesz. 🌞😊🌺

 

 

***

Co sądzisz o stylizacji?

Jaki krój spodni jest Twoim ulubionym?

8 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, śliczna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Twoje urocze stylizacje ❤️ Ślicznie wyglądasz, wyszło słodko, dziewczęco tak jak lubię najbardziej ❤️

    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do kroju spodni lubię mom jeans, lubię skinny i lubię flare :)

      Usuń