11 lutego 2024

Walentynkowa stylizacja - romantyczny look


Hejka!

Szukasz pomysłu na stylizację na walentynki? Zerknij i daj się zainspirować!

 


 

Walentynki, czyli święto miłości tuż, tuż. Przyjęło się, że 14 lutego to święto zakochanych, ale przecież istnieją różne oblicza miłości, nie tylko romantyczna. Można wykorzystać ten dzień, by powiedzieć (a właściwie przypomnieć) bliskim: rodzinie, przyjaciołom, czy zwierzakom, ile dla nas znaczą, że są dla nas ważni. Warto tego dnia docenić też samą siebie. W końcu miłość do samej siebie (choć nie zawsze łatwa) też jest ważna.

 


Jak co roku postanowiłam przygotować stylizację utrzymaną w walentynkowym klimacie. Może kogoś zainspiruję? Jako że za czerwienią nie przepadam, postawiłam na mój ukochany pudrowy róż.

 


 

Jak się ubrać na walentynki?

Walentynki kojarzą się z kolorem czerwonym oraz różowym, warto więc przemycić go w swojej stylizacji. Możesz postawić na total look lub zdecydować się jedynie na jeden element w tym odcieniu, np. spódniczkę, bluzkę. Warto pamiętać o dodatkach, które robią robotę, np. biżuteria lub torebka w kształcie serca.

 


 

Różowa, tiulowa spódniczka, biała, koronkowa bluzka, szare sandałki na słupku

Wybrałam jasnoróżową, tiulową spódniczkę ozdobioną u góry gumką poprzetykaną srebrną nitką. Jestem nią zachwycona! Zestawiłam ją w duecie z dopasowaną białą, koronkową bluzką. U dołu ma ona baskinkę, ale wsadziłam ją do spódniczki. 

 


Jeśli chodzi o buty, postawiłam na jasnoszare sandałki na słupku. Jasnoszary i pudrowy róż to moim zdaniem połączenie idealne!

 


Brzoskwiniowa torebka, bransoletka z perłami, złote pierścionki, spinki z kryształkami

Przejdźmy do dodatków. Stanowią je brzoskwiniowa torebka na złotym łańcuszku, bransoletka z perłami, a także złote pierścionki z kryształkami oraz motywem serc - takie delikatne nawiązanie do walentynek. Włosy z kolei przyozdobiłam spinkami z różowymi i białymi kryształkami. 

 


 

Po więcej inspiracji na walentynkowe stylizacje i nie tylko zerknij do poniższych wpisów:

💗 Jak się ubrać na walentynki? I Stylizacja i ciekawostki

💗 W co się ubrać na walentynki? I Walentynkowe filmy

💗 5 pomysłów na walentynkowe zdjęcia I Granat, mięta i odrobina różu

💗 10 pomysłów na prezent na Walentynki

💗  Stylizacja: różowa sukienka i sweter w serduszka + 14 ciekawostek o walentynkach

 


*

Z okazji nadchodzących walentynek życzę Ci, żebyś spędziła je tak, jak tylko masz ochotę, nie patrząc na innych. To Ty masz być zadowolona! Jeśli masz ochotę, wystrój się do pracy, chcesz spędzić wieczór w dresie, oglądając ulubiony film, proszę bardzo. Miłego świętowania! 🩷🌸🥰

 

***

Co sądzisz o stylizacji? 

Który kolor na walentynki: czerwony, czy różowy?

8 komentarzy: