8 lutego 2024

Stylizacje dnia: modowe inspiracje

Hejka!

Szukasz pomysłu na codzienne stylizacje? Zerknij!

 

Dziś tłusty czwartek. Uczciłam to święto, robiąc kreatywne zdjęcie. Jeśli ciekawi Cię, co tym razem wymyśliłam i w jaką rolę wcielił się pączek, zerknij na mój Instagram.

Zastanawiasz się, czym dawniej nadziewano pączki? Zobacz wpis z ciekawostkami o tłustym czwartku.

A teraz przejdźmy do modowej części postu, czyli Stylizacji dnia z ostatniego czasu. Zaczynajmy!

 

 

New York, New York


Jasnoszara bluza z napisem New York City, czarne jeansy, metaliczne buty na grubszej podeszwie. Ponadto bransoletka z białych koralików ze złotym reniferem, bordowa kokarda we włosach oraz torebka w kształcie aparatu. Stylówka gotowa!



Paski & pepitka

 

Połączenie pasków i pepitki? Czemu nie! Białą bluzę w granatowe paski zestawiłam ze spódniczką w pepitkę, do tego dobrałam czarne, grubsze rajstopy oraz botki w tym samym kolorze. Całość dopełniają granatowa kokarda ze złotymi gwiazdkami oraz biała bransoletka z księżycem i nutką - idealne połączenie, bo lubię motyw księżyca (gwiazd też) oraz muzykę.




Stay positive


Postawiłam na białą bluzę z fioletowym napisem New Port North Beach, do której dobrałam czarne jeansy. Na stopy powędrowały jasnoróżowe trapery, a włosy przyozdobiłam różową kokardą. Z kolei biała bransoletka z księżycem i nutką oraz fioletowa z napisem Stay positive świetnie zgrały się z kolorami bluzy.



Bordo prosto z USA


Kolejna bluza w amerykańskim stylu, tym razem jasnoszara z bordowym napisem USA. Zestawiłam ją z burgundowymi jeansami i metalicznymi butami na grubszej podeszwie. Outfit dopełniłam białą bransoletkę z motywem księżyca i nutki. Jak widać, noszę ją ostatnio non stop.




Klasyczne kolory



Biała bluzka wyróżnia się baskinką u dołu. Dobrałam do niej czarne jeansy oraz botki w tym kolorze. Nie mogło zabraknąć bransoletki z księżycem i nutką oraz kokardki we włosach, tym razem wybrałam beżową.

 

 

 

Hey, hi, hello!

 

Wybrałam białą bluzkę w granatowe paski z napisem hi!, do której dobrałam granatowe jeansy oraz czarne botki. Oczywiście musiała się też pojawić biała bransoletka z księżycem i nutką.

 

 

Black & white

 

I ostatnia stylizacja na dziś. Biała koszula z czarną wstążką, którą zawiązałam na kokardkę, spódniczka w pepitkę, czarne, grubsze rajstopy oraz czarne tenisówki z białymi sznurowadłami. Wisienką na stylizacyjnym torcie jest czarna bransoletka ze złotym ptaszkiem.

 

***

Masz w swojej szafie jakieś ubranie we wzór pepitki?

6 komentarzy:

  1. 1 i 3 najbardziej w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacje. Szczególnie zaskakujące jest połączenie pasków i kratki, chyba bym się nie odważyła. A pepitki nie mam, właśnie sobie to uświadomiłam... gorące pozdrowienia 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 Mnie czasem natchnie, by spróbować takich nieoczywistych połączeń. :D Buziaki! ;*

      Usuń