8 września 2024

Stylizacje dnia: na letnie dni

Hejka!

Zapraszam Cię na modowe inspiracje na co dzień.

 

 

Mamy wrzesień, ale na szczęście pogoda dopisuje i dalej mogę nosić letnie stylizacje. Oby trwało to jak najdłużej. Przejdźmy do outfitów z ostatniego czasu.

 

 

Paski i palmy


Zdecydowałam się zestawić białą bluzkę w granatowe paski z rękawami w formie falbanek z luźnymi, różowymi spodniami w granatowe liście palmowe. Jest to dosyć nietypowe połączenie, ale poczułam wenę, żeby zaszaleć. Dobrałam jasnoróżowe espadryle, słomiany kapelusz z czarną wstążką wokół ronda oraz dwie granatowe bransoletki - z koralików oraz ze złotym aparatem. 

 

 

Santa Monica


Biały T-shirt z napisem California Santa Monica Surf Beach Club, beżowe krótkie spodenki, białe tenisówki i mój ulubiony duet bransoletek - złota z serduszkiem oraz jasnoróżowa. Stylizacja gotowa!

 

 

Not angel, not devil


Zielonkawy T-shirt z sercem i napisem I am good, but not an angel. I do sin, but I am not the devil. Pamiętam, jak dawno temu zobaczyłam ten T-shirt u sprzedawczyni w Sinsayu. Bardzo mi się spodobał i miałam to szczęście, że wprowadzili takie do kolekcji w różnych kolorach. I od tamtego czasu jestem jego właścicielką. Zestawiłam go z jeansową spódniczką z falbanką asymetryczną oraz u dołu. Standardowo beżowe sandałki, granatowe bransoletki oraz moja ukochana torebka w kształcie aparatu. 

 

 

Santa Monica i róż


Kolejny outfit z białym T-shirtem California Santa Monica Surf Beach Club. Bluzka jak bluzka, ale ten napis... chyba była mi przeznaczona, he, he. Na tym zdjęciu wygląda, jakby miała inny kolor, ale jest to kwestia oświetlenia. Do T-shirtu dobrałam jasnoróżową spódniczkę w kształcie litery A. Stylizację dopełniłam beżowymi sandałami z mieniącymi się kryształkami, słomkowym kapeluszem z czarną wstążką wokół ronda oraz moim ulubionym duetem bransoletek.

 

 

Maybe psycho?


Biały T-shirt z zabawnym napisem Not cute just psycho, niebieska, mieniąca się spódniczka z falbanką, beżowe sandałki z błyszczącymi kryształkami, a także granatowe bransoletki - z koralików oraz ze złotym aparatem z diamencikiem. Dziewczęco z nutką luzu.

 

 

Princess style


Różowawa bluzka z rękawami w formie falbanek, do tego brzoskwiniowa, tiulowa spódniczka, czarne baleriny z kokardkami i złotymi kółeczkami oraz niezawodny duet - złota bransoletka z serduszkiem oraz jasnoróżowa.

 

 

Brzoskwiniowo i różowo


Wybrałam brzoskwiniowy T-shirt. Zestawiłam go z jasnymi, przewiewnymi spodniami z motywem kwiatów i liści monstery i jasnoróżowymi sandałkami na słupku. Spodobały mi się od pierwszego wejrzenia. O dziwo są wygodne. Wydaje mi się, że to dlatego, iż nie mają zabudowanej pięty. Miałam je już kilka razy. Jestem nimi pozytywnie zaskoczona. Ostatnim elementem stylizacji są moje ulubione bransoletki.

 

***

Co sądzisz o stylizacjach?

Jakie kolory dominują w Twoich letnich stylizacjach? 

6 komentarzy: