10 września 2017

W letnim klimacie: jasnożółta sukienka


 Hejka!

 Zapraszam Was na stylizację z sukienką.


 Wczoraj było bardzo ciepło i słonecznie. Myślałam, że ta piękna pogoda utrzyma się dłużej, jednak dzisiaj znów powrócił chłód.

*
Mam na sobie sukienkę na grubych ramiączkach, który wygląda jakby była złożona z dwóch osobnych części- spódnicy i bluzki (każda z nich zakończona jest koronką). Bardzo podoba mi się ten efekt. Sukienka jest w odcieniu bardzo jasnego pastelowego żółtego.


Pastelowo żółta sukienka z koronką, srebrna torebka na łańcuszku, naszyjnik z imieniem, bransoletka z kółeczkiem


 Dobrałam do niej naszyjnik z literami tworzącymi moje imię. W zestawie były wszystkie litery alfabetu. Myślę, że jest to super opcja, bo można ułożyć sobie dowolny wyraz. Jedynym ograniczeniem jest to, że litery nie mogą się w nim powtarzać, bo każdej jest tylko jedna sztuka.


Żółta dwuczęściowa sukienka, srebrna bransoletka z kółeczkiem


Kolejnym elementem biżuterii jest bransoletka z kółeczkiem.


Żółta sukienka z Lidla,  srebrna mini torebka na łańcuszku


Srebrna torebka na łańcuszku uzupełnia całość. Dobrałam ją pod kolor biżuterii.
 

Wykończenie sukienki: koronka


 Wykończenie sukienki w przybliżeniu.


Asymetryczny dobierany warkocz

  
Tym razem nie związałam włosów w koński ogon. Fryzurę stanowi dobierany asymetryczny warkocz.

***

Co sądzicie o stylizacji?

Lubicie sukienki wyglądające jakby składały się z dwóch części?

66 komentarzy:

  1. A co z butami :) ?
    Sukienka jest śliczna, bardzo podoba mi się jej krój! Uwielbiam koronkę na wszystkich rodzajach ubrań :D bluzki, koszulki, hiszpanki, sukienki, no poprostu wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że zainteresowałaś się tą sprawą. Buty koza zjadła. :p Żartuję, znowu były to sandały z ćwiekami. :D Dzięki. Też jestem fanką koronki. <3

      Usuń
  2. Nice post dear! I like your outfit,so cute :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna sukienka i fryzura świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna jest ta sukienka ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest rewelacyjna :) Choć w pierwszej chwili myślałam, że to spódnica i bluzka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Ci się spodobała. Właśnie tym efektem mnie urzekła, wydaje się, że są to 2 części, a tak naprawdę jedna. :D

      Usuń
  6. ale ekstra sukienka :D ez myslalam ze to bluzka i spodniczka! :D ekstra stylizacja <3 na wielki plus!
    buziaki!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Nie tylko Ty tak pomyślałaś, ale to dobrze. Sukienka spełnia swoją rolę udając spódnicę i bluzkę. :p
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  7. Śliczna ta sukienka ;) Taka delikatna i dziewczęca ;) Fryzurka idealnie do niej pasuje ;) Plus, zdecydowanie podoba mi się to, jak idealnie z całością zestawiłaś tę torebeczkę ;) Szkoda, że nie widać butów, ale znając Twój styl to na pewno idealnie pasowały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :* Pod wpływem chwili stwierdziłam, że nie będzie zdjęć butów, bo ciągle je wtedy nosiłam. :p Były to sandały z ćwiekami. A poza tym czasem potrzeba jakiejś odmiany, dlatego zdjęcia są bez butów. :D Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Mi się Twój oryginalny warkocz podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna, delikatna sukienka. Ale to fryzura najbardziej mnie oczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Cieszę się, że fryzura Ci się spodobała. :)

      Usuń
  10. Uwielbiam jeśli na ubraniach są elementy z koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. te koronki dają ciekawy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, gdyby ich nie było sukienka nie prezentowałaby się tak ciekawie. :D

      Usuń
  12. Urocza sukienka! Kiedyś bardzo często nosiłam podobną fryzurkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) O, jak fajnie. :D Nie chciałabyś do niej powrócić od czasu do czasu?

      Usuń
  13. Na początku właśnie myślałam, że to bluzka ze spódniczką. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukienka i uczesanie:)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja, mnie szczególnie urzekła Twoja koronkowa sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię taką długość sukienek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka długość jest dosyć bezpieczna, nie ma ryzyka, że wiatr coś podwieje. :D

      Usuń
  18. Stylizacja jest na prawdę cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna stylizacja, lubie sukienki z dodatkiem koronki :) Zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Jest mi bardzo miło, że mój blog spodobał Ci się na tyle, że postanowiłaś go zaobserwować. :)

      Usuń
  20. Takie sukienki ostatnio są hitem! :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładna, zwiewna sukieneczka, pięknie się na Tobie prezentuje :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba ta sukienka:) Taka dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jak miło jest nacieszyć oko jeszcze takimi letnimi fotami, podczas gdy za oknem codziennie szklana pogoda :( jesień już zdominowała naszą pogodę- bardzo szybko, a szkoda :(

    super wyglądasz :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię pooglądać sobie letnie stylizacje. Mam ich jeszcze kilka, tak więc zapraszam. Lato jeszcze trwa, słonko próbuje się przebić. Może jeszcze pogoda nas zaskoczy pozytywnie. :) A co do jesieni, to dobija się drzwiami i oknami, ale nie damy się. :)
      Dziękuję. :*

      Usuń
  24. Sukienka mi sie podoba ale bardziej ta cudna torebeczka <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/bordowy-set-od-zafulcom.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna, dziewczęca sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć, a właściwie czytać. :D Dziękuję. :)

      Usuń
  26. Śliczną masz sukienkę :)
    Bardzo ładnie wszystko dobrałaś i pięknie wyglądasz.
    Pozdrawiam!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za przemiłe słowa. :)
      Również serdecznie pozdrawiam! :)

      Usuń
  27. Śliczna sukieneczka :) Uwielbiam koronkę ;)

    OdpowiedzUsuń