16 października 2017

Lato jesienią


Pepco

Hejka!

Zapraszam Was na świeżutką stylizację. 

 
 Przepiękna pogoda towarzyszy nam od soboty i ma pozostać aż do piątku. Hura! 😊 Korzystając z okazji, że jest tak ciepło ubrałam się w sukienkę i poszłam zrobić sesję. Przedstawiam Wam zdjęcia zrobione dosłownie przed chwilą.

 Mam na sobie granatową sukienkę w kwiaty z długim rękawem.  Kupiłam ją w Pepco. Posiada ona dekolt w kształcie litery V, natomiast rękawy zakończone są gumką. Myślałam, że już nie uda mi się jej założyć w tym roku, a tu taka miła niespodzianka. 


Pepco, Tesco, H&M, DressLily, Biedronka

 Oprócz pięknego wzoru atutem sukienki są dwie kieszenie.

Granatowa sukienka, beżowy pasek, złoty naszyjnik z delikatnym serduszkiem


 Dobrałam do niej beżowo- złote baleriny z kokardką (pojawiły się już tu, tu, tu oraz tu).

Pepco. Tesco, H&M

 Jeśli chodzi o biżuterię to postawiłam na złoty pierścionek z kryształkami.

H&M

Pod kolor dobrałam też delikatny naszyjnik z maleńkim sercem.  Jest to właściwie jedna część naszyjnika, który będziecie mogli zobaczyć w całości już wkrótce na blogu.

DressLily

 Aby podkreślić talię ubrałam beżowy pasek (mogliście go zobaczyć już tu, tu, tu oraz tu). Włosy zostawiłam rozpuszczone.

Sukienka, pasek, baleriny

***

Co sądzicie o stylizacji?

W jaki sposób korzystacie z pięknej pogody?

70 komentarzy:

  1. U mnie dzisiaj było bardzo ciepło, a rano kompletnie się tego nie spodziewałam i potem musiałam chodzi z kurtką w rękach :D Piękna ta sukienka, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja początkowo też się ubrałam w marynarkę i kurtkę, bo rano było chłodnawo, a jechałam na zajęcia bardzo wcześnie. :D Dziękuję, cieszę się, że sukienka Ci się spodobała. :)

      Usuń
  2. Ta sukienka to magia, przepiękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega cieszę się na ten cieplutki tydzień. <3

    Świetna sukienka. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się ciesze, że jesień pokaże nam swoje ciepłe oblicze. :)
      Dziękuję. :)

      Usuń
  4. Stylizacja urocza, modelka piękna i pogoda doskonale uzupełnia całość więc czego pragnąć więcej?Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa. <3 Czytając je dzień od razu staje się lepszy i piękniejszy. :)
      Pozdrawiam gorąco. :)

      Usuń
  5. Kolejna twoja sukienka, która bardzo mi się podoba :) mnie również ta pogoda mile zaskoczyła i oby potrwało to jak najdłużej, w końcu było tyle deszczowych dni w wakacje ! Teraz idealna pogoda na sesje więc trzeba korzystać póki jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że sukienka Ci się spodobała. :) Tak, też mam nadzieję, że uda nam się nacieszyć piękną pogodą jak najdłużej i że w jakimś stopniu zrekompensuje ona deszczowe wakacyjne dni. :) Pewnie, taka okazja może się nie powtórzyć! :)

      Usuń
  6. Ależ mi się podoba ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka a Ty w niej wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pogoda nareszcie się poprawiła :) Szkoda tylko, że pracuję na popołudnia i nie bardzo mogę się nią nacieszyć. Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu też będzie chociaż trochę ciepło, bo mam urlop :) Urocza sukienka! W pepco można znaleźć naprawdę ciekawe rzeczy, rzadko tam jestem ale jak już tam wpadnę to najchętniej kupiłabym wszystko :D i mam taki sam naszyjnik z serduszkiem :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że do mnie wpadłaś. :) Oby piękna pogoda została jeszcze trochę z nami. O, super, że będziesz miała wolne, życzę Ci udanego urlopu, żeby udało Ci się nacieszyć słońcem i ciepełkiem. :) Dziękuję. :) Oj tak, będąc w Pepco czasem trzeba się pilnować, żeby nie wykupić całego sklepu. :D Super, że też masz taki naszyjnik. :
      Pozdrawiam gorąco. :*

      Usuń
  9. Jaka piękna sukienka <3 Zakochałam się ;) Wygląda rewelacyjnie ;) No i w końcu można sobie na taką pozwolić :D I trzeba korzystać, bo kto wie kiedy znowu zacznie lać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :* Tak, wreszcie można ubrać coś lżejszego. :)Proszę, nie wywołuj wilka, przepraszam deszczu z lasu. :D

      Usuń
  10. Bardzo mi się podoba, faktycznie od kilku dni pogoda nas rozpieszcza jest bardziej letnia niż Jesienna Ale ja się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również cieszę się z tego, że mamy piękną pogodę. :) Miło mi, że stylizacja Ci się spodobała. :)

      Usuń
  11. Nie wiedziałam, że w Pepco można kupić takie fajne sukienki:)

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jak najbardziej na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylizacja, sukienka bardzo ładna, delikatna i kobieca :)
    Ode mnie TAK

    Cudownego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sukienka :) Bardzo lubię taki krój jak i kwiatowe motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trafny tytuł posta. Pogoda jest naprawdę letnia :)
    Jeśli chodzi o stylizację, to piękna ta sukienka.
    Często zachodzę do Pepco i można tam upolować fajne ubrania, jak i ozdoby.
    Na ostatnim zdjęciu dostrzegłem, że masz śliczne, bujne włosy :)

    Pozdrawiam i miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa. :) Tak, w Pepco mają super asortyment, każdy znajdzie coś dla siebie. :)
      Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  16. Bardzo ładna sukienka :)

    xxPozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/10/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna aż trudno uwierzyć, że kupiona w Pepco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) W Pepco można znaleźć wiele pięknych ubrań i nie tylko.

      Usuń
  18. Uwielbiam takie minimalistyczne naszyjniki, a sukienka ma świetny print :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że naszyjnik i sukienka przypadły Ci do gustu. :)

      Usuń
  19. bardzo lubię kwiatowe motywy :) a jesień wcale nie jest powodem do rezygnowania z nich- stylizacja jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekna sukineczka, super wygladasz w niej <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/modnie-do-spania.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładna i nawet pasuje na jesień ;).

    OdpowiedzUsuń
  22. Hy dear, very nice dress!
    Follow x follow on GFC and G+? Let me know on my blog :)

    My Tester Mania

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna sukienka :)
    Jak piękna pogoda to wychodzimy na dwór :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Takie dekolty prezentują się fajnie na co dzień, ale szczególnie w eleganckich sukniach. :)

      Usuń
  25. Jaka sliczna sukienka!:)
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka jest fantastyczna, podoba mi się jej wzór :)

    OdpowiedzUsuń