13 października 2017

Pielęgnacja włosów: oleo- krem Biovax


Biovax

Hejka!

Jak się u mnie sprawdził oleo-krem z Biovaxu? 
Zapraszam.

 L'biotica Biovax Pearl, 

Odżywczy oleo-krem do włosów, 

oleje dalekowschodnie Tsubaki i Perilla


Oleo-krem z Biovaxu

 O oleo-kremie z Biovaxu wspominałam już we wpisie dotyczącym pielęgnacji moich włosów. Teraz przyszedł czas, aby przyjrzeć mu się bliżej.

Zalety:

  • wydajny,
  • wygładza włosy,
  • sprawia, że włosy łatwiej jest rozczesać,
  • cudownie pachnie (zapach wyczuwalny jest nie tylko bezpośrednio po nałożeniu).

Wady: 
  • cena może trochę zniechęcać, ale ja zawsze kupuje go na promocji, poza tym  rekompensatą jest świetne działanie.

Cena: ok. 18,99zł

Pojemność: 125ml

Rodzaje: 4 wersje
  •  Caviar: oleje indyjskie Moringa i Tamanu,
  • Diamond: oleje amazońskie Babassu i Pequi, 
  • Pearl: oleje dalekowschodnie Tsubaki i Perilla, 
  • Gold: oleje afrykańskie Arganowy i z Baobabu.
 
Używałam trzech pierwszych i z działania każdego z nich byłam tak samo zadowolona. Na swoją kolej czeka jeszcze wersja Gold. Mam nadzieję, że się nie zawiodę.
 
Dostępność: Rossmann (tam zawsze kupuję)

Sposób użycia: krem można stosować na suche (aby zniwelować puszenie) lub umyte, mokre włosy w zależności od potrzeb. Ja preferuję ten drugi sposób, nakładam produkt na pasma i końcówki omijając nasadę włosów.



 Tak prezentuje się oleo-krem:

Pearl


Tutaj możecie zerknąć na skład i opis odżywki, która oprócz oleju Tsubaki oraz Perilla zawiera również proteiny perłowe.
 
Biovax, oleo-krem Pearl


 ***
 Co sądzicie o produktach Biovaxu?

Używałyście oleo-kremów?

57 komentarzy:

  1. Akurat od nich nie miałam natomiast wszystkie inne podobne tego typu produkty bardzo się dobrze u mnie sprawdzały i byłam zdziwiona że mimo to że moje włosy są mocno przetłuszczające się to w żaden sposób nie były obciążone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że masz tak dobrą opinię o tego typu produktach, bo są naprawdę świetne. :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Super. :) A jak się nazywa ta odżywka?

      Usuń
    2. 12 in 1 Spray Mask Prosalon jest genialna :)

      Usuń
    3. Dzięki. :) Muszę się bliżej przyjrzeć, bo nie słyszałam o niej.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Myślałam, że oleo-kremy, a przynajmniej sama marka Biovax jest dosyć znana.

      Usuń
  4. Mam w zapasach oleo-krem, ale chyba w innym wariancie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inne wersje też są super. :) Jedynie o Gold nie mogę się jeszcze wypowiedzieć.

      Usuń
  5. tego nie miałam ;) ale szampon sprawdzał się u mnie całkiem nieźle, więc może i krem by mi pasował :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm... No nie wiem ;) Niby produkt ciekawy i cena aż tak wygórowana nie jest... Ale ostatnio jakoś brakuje mi czasu na staranną pielęgnację włosów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście do stosowania tego kosmetyku dużo czasu potrzebne nie jest, tak jak np. do maski na włosy, którą trzeba nałożyć, potrzymać ileś minut a potem spłukać. Nakładasz i gotowe! :)

      Usuń
  7. Odżywki Biovax bardzo lubię :) Ale akurat tej nie miałam okazji używać :)
    Chętnie po nią sięgnę w niedalekiej przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem lepiej jest wydać więcej i uzyskać świetny efekt :) Znam ten produkt i bardzo go lubię :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, efekt wszystko wynagradza. :) Ekstra, że też lubisz ten produkt. :)

      Usuń
  9. Nie miałam styczności, ale chętnie kuknę na niego na najbliższych zakupach :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałbym coś napisać na temat tego postu. Jest tylko jeden problem...nie mam zielonego pojęcia o kosmetykach ;p.
    Jeśli chodzi o opis to bardzo dobrze to zrobiłaś. Uwzględniłaś najważniejsze informacje na temat produktu, a nawet jego wady oraz zalety. No fajnie, że opis wzbogaciłaś zdjęciami :).
    Cóż, tylko tyle mogę napisać :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi, ja też nie wiem wszystkiego o kosmetykach, ale rozumiem, że te damskie to nie Twoja działka. :D Dziękuję Ci bardzo, że podjąłeś wysiłek i napisałeś fajny komentarz. :)
      Pozdrawiam gorąco! :)

      Usuń
    2. Tak, kosmetyki to zdecydowanie nie moja działka ;p. Ale bardzo lubię Twój blog, więc podjąłem się ''wyzwania'' i poczytałem sobie o tym produkcie, a i tak nie wiem jak to działa. Piszesz w tak zachęcający sposób, że wciągnął mnie ten post :)
      Również Cię pozdrawiam i miłego dnia!:)

      Usuń
    3. Niezmiernie mi miło, że lubisz mój blog. Pisząc to wywołałeś uśmiech na mojej twarzy. :) Dziękuję, również życzę Ci miłego dnia, a właściwie już wieczoru. :)

      Usuń
  11. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym produkcie. Cena jest w sumie zachęcająca :D
    katemi21.blogspot.com - mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze musi być ten pierwszy raz. :D Fajnie, że cena nie jest Ci straszna. :)

      Usuń
  12. słyszałam o tym produkcie ale nie miałam jeszcze okazji przetestować

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Doskonały produkt,idealnie spełnia swoje zadanie na moich włosach.Podobnie jak Ty uważam,że jest godny polecenia.Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że masz podobne zdanie odnośnie oleo-kremu. :) Również pozdrawiam! :*

      Usuń
  14. Jestem ciekawa jakie efekty otrzymałabym po jego użytkowaniu :) Cena nie jest zła, więc kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś często kupowałam ich produkty ;) teraz dawno już nie używałam ale może skusze się na jakąś maseczke ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ochotę już od dawna wypróbować.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja nie stosowałam niczego z tej firmy i wiem, że powinnam to zmienić! Choc nie jestem systematyczna jeśli chodzi o kremy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Systematyczność popłaca lepszymi efektami, ale w przypadku tego kremu regularność nie jest aż tak wymagana. :)

      Usuń
  18. Nie znam tej firmy, ale nie używam też kremów na włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy potrzebuje, ale to fajna alternatywa dla tradycyjnych odżywek :)

      Usuń
  19. Ciekawy produkt :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/sweter-z-napisem-sunday.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy, ale to kwestia tego, że raczej z włosami nic specjalnego nie robię. Mam jeszcze maskę Kallos, którą męczę długi czas (znaczy ona jest fajna i się u mnie sprawdza), ale ma taką pojemność, że nie wiem, kiedy ją zużyję :D A o tym produkcie już kiedyś słyszałam i być może kiedyś po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O maskach z Kallosa krąży dużo dobrych opinii, ale ja jeszcze ich nie używałam, faktycznie zbyt duża pojemność może być ciężka do zużycia. :D

      Usuń
  21. Z firmą spotykam się pierwszy raz :)
    Cena na szczęście nie jest aż tak tragiczna (i jak sama piszesz są jeszcze promocje), więc może się skuszę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że rozważysz zakup oleo-kremu. :) Serdecznie polecam. :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  22. Mam jeden oleo-krem i jakoś średnio wypada na moich włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A którą wersję posiadasz? Słyszałam od jednej pani, że wersja Gold, której jeszcze nie testowałam podobno nie sprawdza się najlepiej. Mam nadzieję, że u mnie będzie w porządku. :)

      Usuń