10 października 2017

Jaskółki, espadryle i celebrytka


 Hejka!

Zapraszam Was na kolejną stylizację.

 

 Zdjęcia zostały wykonane pewnej ciepłej i słonecznej wrześniowej soboty. Mam na sobie granatowy sweterek zapinany na guziki, którymi ozdobione są również rękawy.
 
Granatowy sweter, różowy top, jegginsy, pasiaste espadryle, srebrna celebrytka
 

 Jeśli chodzi o biżuterię to zdecydowałam się tylko na jeden srebrny naszyjnik- celebrytkę- z dwoma zawieszkami w kształcie koła. Jedno jest jednolite, drugie jakby ażurowe. Skąd taka nazwa? Stąd, że połączenie niewielkiej i delikatnej zawieszki z subtelnym łańcuszkiem pokochały gwiazdy (inna nazwa to biżuteria gwiazd). Swój naszyjnik mam z Pepco.



Naszyjnik gwiazd- celebrytka

 
 
Top w odcieniu brudnego różu z dwoma ukośnymi falbankami zdobi motyw białych jaskółek.
 


Tally Weijl, Pepco, Tesco, Aldi


Tak jak mogliście widzieć to w poprzednim wpisie, postawiłam na wygodne jegginsy.


Sweter z guziczkami, top z falbankami w jaskółki,  jegginsy, srebrny naszyjnik, espadryle w granatowo- białe paski


Pod kolor bluzki dobrałam moją ulubioną torebką w kształcie serca (mogliście ją już widzieć tu i tu).



Sweterek, top, jegginsy, espadryle, torebka-serce



 Ostatnim elementem są espadryle w biało-granatowe paski (takie marynarskie). Myślę, że dobrze uzupełniają całość. Jest to moja druga para tego typu butów. Espadryle w odcieniu różowego złota pojawiły się tu, tu oraz tu.



Pasiaste espadryle



*


 Na koniec chciałam Wam jeszcze przypomnieć (pewnie wszyscy już o tym wiedzą), że dzisiaj rozpoczęła się promocja w Rossmannie na produkty do makijażu.


Rossmann -55%/ -49%
Zdjęcie pochodzi z gazetki Skarb.

 
Trwać będzie ona od 10-19.10.2017r. Dla członków Klubu Rossmann jednorazowo przewidziano rabat w wysokości -55%. Przy kolejnych zakupach, podobnie jak osoby nie należące do Klubu, obowiązuje rabat -49%. Aby wziąć udział w promocji należy kupić co najmniej 3 różne produkty do makijażu. Pielęgnacja (ochronne pomadki do ust) itp. też się w to wlicza (sprawdzałam w regulaminie).



 ***

Co sądzicie o stylizacji?

Podobają się Wam celebrytki


56 komentarzy:

  1. Śliczny ten top, a kolor sweterka bardzo mój :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja ale bluzeczka najbardziej mi się podoba :)
    Czy kupiłaś ją w jakimś sklepie online ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. :) Dziękuję. :)
      Bluzkę kupiłam w tym roku na wyprzedaży w Tally Weijl. :)

      Usuń
  3. Bluzeczka i torebka sa świetne:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, jakaś Ty śliczna... Lepiej wyglądasz w rozpuszczonych włosach, podkreślają Twoją piękną figurę :) Hmmm... celebrytka od razy skojarzyła mi się z celebrytami, nie, nigdy nie nosiłam podobnego naszyjnika, często zapominam o założeniu biżuterii, ja to trochę w biegu. Mam nadzieję, że kiedyś nie zapomnę swojego Osc... (maj lityl obseszjon) ee, to znaczy głowy :) Przez to, żeś taką ładną kobietą jesteś, z chęcią czytam posty o stylizacjach!
    Hmm... mówiłam Ci, że jesteś piękna? :)
    Podrawiam bardzo serdecznie, wpadniesz do mnie?
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ci za tak dużo komplementów w jednym komentarzu. :D Jak już zdobędziesz swojego wymarzonego Oscara, to na pewno go nie zapomnisz. ;) Pozdrawiam Cię serdecznie!
      Pewnie, że wpadnę, gdy będę miała chwilę. :)

      Usuń
  5. Motyw jaskółki bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie zapinane sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój naszyjnik jest ciekawy. Bardzo mi się podoba :)
    Jak zawsze świetna stylizacja :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj,Twoja stylizacja jest jak muzyka ,w której każda nutka jest na swoim miejscu by dać doskonałe brzmienie.Dbasz o każdy szczegół,aby osiągnąć genialny efekt.Gratuluje i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka! :) Co za przepiękne porównanie! <3 Bardzo Ci dziękuję za takie motywujące słowa. :) Również gorąco pozdrawiam. :*

      Usuń
  9. Czy tobie nie za ciepło? :D Urocza stylizacja, ale ja bym tak zamarzła nawet w najbardziej słoneczny jesienny dzień :D od września chodzę ubrana na ziemniaka. Jak zawsze stylizacja świetna, wszystko ładnie dopasowane i skomponowane. Myślę, że powinnaś zostać stylistką idealnie dobierasz ubrania. Co do promocji w rossemanie, ja na niej nie poszalałam, kupiłam jedynie najpotrzebniejsze rzeczy :) wydałam 20 złoty za pięć produktów :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he, gdy powstawały zdjęcia pogoda była dla mnie idealna. :D We wrześniu, zwłaszcza pod koniec było kilka cieplejszych i słonecznych dni, więc korzystałam z nich. :) Teraz to faktycznie jest zimno, więc nie zdecydowałabym się tylko na sweterek. :D Bardzo Ci dziękuję za przemiłe słowa. :* Bycie stylistką musi być bardzo fajne. ;) O, widzę, że ubiłaś interes życia w Rossmannie. :D Fajnie, że zdecydowałaś się tylko na to, czego naprawdę potrzebujesz. :)
      Pozdrawiam gorąco. :*

      Usuń
  10. Bardzo podoba mi się ten look! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ta bluzeczka ;) Ma rewelacyjny kolor ;) Podoba mi się to, jak wszystko ładnie ze sobą współgra ;) Stylizacja prosta i dziewczęca, czyli coś bardzo w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Cieszę się, że stylizacja Ci się spodobała. Chyba mamy podobny gust. ;)

      Usuń
  12. Póki pogoda pozwoliła sama wróciłam na chwilę do espadryli :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! :) Espadryle fajnie wyglądają i nadają stylizacjom lekkości. :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Ślicznie, sweterek jest w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ mi się podoba ta Twoja bluzeczka - cudowna!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę... Brzoskwiniowy :D <3
    Piękna jest ta bluzka i bardzo podobają mi się twoje kolejne espadryle, chociaż nie wiem jak nie zamarzasz w nich w tą pogodę :D Osobiście nie lubię takich sweterków, ale cała stylizacja idealnie ze sobą współgra, bardzo fajnie wyglądasz :)
    promocja w rossmannie jest świetna ! Dziś poszłam jeszcze po podkład :) a ty coś sobie kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty masz chyba jakiś radar, którym wykrywasz brzoskwiniowy. :D Jak dla mnie jest to róż, ale wiadomo kolor na zdjęciach jest przekłamany, więc spierać się nie będę. Poza tym to tak naprawdę trudno jednoznacznie określić ten kolor. :D Tak jak pisałam, zdjęcia wykonane były w piękną, ciepłą wrześniową sobotę. Teraz pogoda niestety nie pozwala mi ubierać espadryli. Ale może jeszcze się polepszy. :D Dziękuję. :) Ach ten Rossmann, wejdziesz i musisz coś kupić. :p Ja na razie nic sobie nie kupiłam i mam nadzieję, że tak pozostanie. :D

      Usuń
  16. Ładne zestawienie kolorystyczne a jeans zawsze w trendach Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna stylizacja:) podoba mi się bluzka i torebka:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna bluzeczka, mam podobne tylko że groszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna bluzka, bardzo fajna stylizacja!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne klasyczne i wygodne zestawienie :)Granatowy sweterek przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Motyw jaskółki bardzo mi się podoba <3 naszyjnik równie piękny ;)

    Nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniale wyglądasz :) Piękna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna stylizacja,piękne jaskółki <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej podoba mi się top :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna jest ta bluzeczka :) Ogólnie cały outfit bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń