9 marca 2019

Ozdoby do włosów- trendy 2019

Akcesoria do włosów

Hejka!

Zapraszam Was na przegląd trendów dotyczących akcesoriów do włosów.


Ostatnio na blogu była mała przerwa od mody, ale dzisiaj ten temat powraca, tylko w nieco innym wydaniu. Nie będę się skupiać na trendach dotyczących ubioru, tylko... akcesoriów do włosów. Nie od dziś wiadomo, że fryzura albo ozdoby, które wepniemy we włosy, mogą odmienić nawet zwyczajną stylizację, a niekiedy nawet zastąpić biżuterię. 


Chusty do włosów

Apaszki do włosów

Jest to trend, któremu przyglądam się od dłuższego czasu i muszę przyznać, że mnie oczarował. Wystarczy tylko zebrać włosy w koński ogon, a następnie na gumce zawiązać apaszkę w taki sposób, aby jej oba końce luźno zwisały. Nie jest to trudne, a kucyk przestaje być już taki zwyczajny. Ciekawie wygląda również kok przyozdobiony chustką. Jeśli nie chcesz, żeby majtały Ci się długie końce, możesz obwiązać je dookoła i nosić w skróconej wersji. Muszę wypróbować ten trend!




 Duże spinki

Ogromne spinki do włosów 

Spinki wracają do łask. Mają być widoczne, najlepiej jak największe. Mogą to być najzwyklejsze metalowe ozdoby lub nieco bardziej wymyślne, w wersji na bogato. Jak widać, lata 90. wracają do łask nie tylko jeśli chodzi o ubrania.


Perły we włosach


Perłowe akcesoria do włosów

Perły na swetrach czy bluzkach  były niekwestionowanym hitem. Później zaczęły się pojawiać na spodniach i butach. W końcu przyszedł czas na ozdoby do włosów. Zwykle perłowe akcesoria były postrzegane jako atrybut panny młodej, ale teraz nosimy je także na co dzień. Bardzo ładnie wyglądają ozdoby z perełkami, które podpinają pasmo z boku głowy. 

Ostatnim trendem, o którym chcę tylko wspomnieć, są Puffy Headbands, czyli pękate, szerokie opaski do włosów. Mnie się one nie podobają, ale możliwe, że staną się popularne. Pożyjemy, zobaczymy.  

***

Co sądzisz o powyższych trendach?

Czy któryś z nich przypadł Ci do gustu?

31 komentarzy:

  1. Podoba mi się trend z chustami, ale sama sięgam po coś delikatniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, rozumiem. ;) Ja będę musiała coś pokombinować z chustami, bo bardzo mi się taki efekt podoba. ;)

      Usuń
  2. Chusty we włosach wyglądają prześwietnie, teraz, kiedy mam w końcu znowu długie włosy będę mogła poszaleć z takim lookiem 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniale! ;) Też bardzo mi się podobają chusty jako ozdoba włosów. <3

      Usuń
  3. Podobają mi sie chusty do włosów i perełki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem za :))) Uwielbiam takie upiększacze fryzury :)) Dzięki temu nie jest nudno na głowie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! :D Doskonale ujęłaś istotę ozdób do włosów- sprawiają, że na głowie się coś dzieje. ;)

      Usuń
  5. Mi najbardziej do gustu przypadł trend z chustami do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak mi. :D Chociaż perełki też są niczego sobie. ;)

      Usuń
  6. Śliczne są te dodatki do włosów. Mi najbardziej podobają się te fryzurki z chustami i ta z różową kokardką <3
    pozdrawiam
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy naprawdę bardzo podobny gust, bo fryzury z chustami też najbardziej mi się podobają, a kokardki uwielbiam w każdej postaci, czy to na włosach, czy jako breloczek, element biżuterii. <3
      Dzięki i też pozdrawiam! Buziaki! :*

      Usuń
  7. Podobają mi się chusty i perły, będę musiała coś pokombinować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że znalazłaś coś dla siebie. ;) Powodzenia w kombinowaniu z tymi ozdobami. ;)

      Usuń
  8. chusty są śliczne ale ja nie potrafię ich zakładać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, to nie jest wcale takie trudne, jak może się wydawać.Zapraszam Cię do mojego najnowszego wpisu, w którym pokazuję jak można nosić chustę we włosach. ;)

      Usuń
  9. Przedostatnia seria zdjęć mi się podoba, fajne fryzury:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ozdobne spinki noszę już od kilku lat... w końcu trafiłam z trendem :D

    Ozdoby do włosów niezwykle mnie inspirują, z pewnością powiększę swoje zbiory.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he. :D To wspaniale! Trendy wracają jak bumerang. ;)
      Dzięki za odwiedziny i też przesyłam pozdrowienia! <3

      Usuń
  11. Ja oszalałam na punkcie spinek :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja na punkcie chust we włosach. :D
      Dzięki za wizytę i pozdrawiam! <3

      Usuń
  12. Chusty i apaszki we włosach podobają mi się już od tamtego roku. Przez wakacje nawet sama próbowałam wpletywać je w swoje włosy. Ten element potrafi nadać charakteru fryzurze.
    Akurat dzisiaj zobaczyłam piękną kokardę i uznałam, że taki element też bardzo by mi odpowiadał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że chusty i apaszki Ci się podobają. :) Racja, mały element, ale potrafi wiele zdziałać. ;) Jeśli chodzi o kokardy, to je uwielbiam! <3

      Usuń
  13. wszystkie te włosowe ozdoby niesamowicie mi się podobają :) Muszę się obkupić w takie ozdóbki :)

    OdpowiedzUsuń