24 marca 2019

Gdzie oglądać filmy i seriale online?

Filmy i seriale online

Hejka!

Chcesz obejrzeć film lub serial, ale nie wiesz, gdzie go szukać? W tym wpisie poznasz aż 7 stron, na których możesz obejrzeć filmy online. Zapraszam!


W ostatniej Strefie Kinomaniaczki wspomniałam, że filmy czy seriale, o których piszę, można obejrzeć w Internecie, bez konieczności kupowania jakichkolwiek pakietów. Sama lubię konkrety, dlatego dzisiaj chcę podzielić się z Tobą 7 stronami, na których możesz za darmo obejrzeć film lub serial, na który masz ochotę. Pod uwagę wzięłam tylko te strony, na których nie trzeba zakładać konta. Zaczynajmy! 🎥


Fili


fili.cc

Fili.cc to ogromna baza linków do filmów i seriali. Interesującą nas propozycję można wyszukać wg gatunku, przedziału czasowego lub po prostu po tytule. Rejestracja nie jest wymagana. Znajdują się tu starsze produkcje, jak i nowości. 

AKTUALIZACJA: Niestety Fili już nie istnieje


VodGo


Stronka z filmami i serialami: vodgo.pl


Vodgo.pl jest to strona, na której znajdują się zarówno filmy, jak i seriale (także najnowsze dzieła). Pozycję, którą chcesz obejrzeć, możesz znaleźć za pomocą wyszukiwarki dostępnej w tym serwisie lub przejrzeć zakładki popularne filmy/ popularne seriale.  Nie musisz się rejestrować.

AKTUALIZACJA: serwis vodgo.pl już nie istnieje. Po wpisaniu jego adresu zostajemy przekierowani do strony hdkino.pl

Filman.cc


Filman.cc strona z filmami i serialami online za darmo


Jest to kolejny serwis, gdzie można obejrzeć filmy i seriale. Zauważyłam, że sama stronka, jak i filmy potrzebują chwili, żeby się załadować. Także nie przejmuj się, że coś się nie włącza, tylko cierpliwie poczekaj. Znajdują się tu starsze, ale też najnowsze produkcje. Za informację o filman.cc dziękuję jednemu z Czytelników.


HDKino.pl


HD Kino

Można tu znaleźć zarówno filmy, jak i seriale, jednak wybór jest dosyć ograniczony. Wiele produkcji teoretycznie jest dostępnych, ale np. nie ma podanego linku, gdzie można je obejrzeć, a jedynie zwiastun. Niektóre linki są płatne, jednak jeśli chodzi o starsze produkcje można znaleźć też darmowe źródła.


CDA


cda.pl

Chyba każdy słyszał o stronce cda.pl. Można na niej znaleźć filmy i seriale, jednak ostatnio serwis ten przechodzi gruntowne zmiany. Jest tam coraz mniej darmowych produkcji. Rejestracja nie jest wymagana.

 

YouTube


youtube.com
  
Warto wspomnieć, że oprócz krótkich filmików lub teledysków na youtube.com można znaleźć też filmy, czy seriale (raczej starsze produkcje niż nowości). Podzielone są one zwykle na kilka części, choć można znaleźć je także w całości. 

 

CDA-HD


cda-hd.cc

Mimo podobnej nazwy strona nie jest powiązana z cda. Na cda-hd.cc można obejrzeć zarówno filmy, jak i seriale.  Tutaj także, podobnie jak na poprzednich stronkach, nie trzeba zakładać konta.


Filmosy


filmosy.tv


Strona filmosy.tv oferuje dostęp do filmów, natomiast na serialosy.pl można znaleźć seriale. W obu serwisach rejestracja nie jest wymagana. 

AKTUALIZACJA: Niestety strona Filmosy już nie istnieje.


 Serialosy


serialosy.pl


 
AKTUALIZACJA: Niestety strona Serialosy już nie istnieje.  


CDA-TV


cda-tv.pl

Długo szukałam, ale w końcu znalazłam. Cda-tv.pl to stronka, na której możesz oglądać zarówno filmy, jak i seriale. Starsze i najnowsze produkcje. Możesz je wyszukać po gatunku, roku wypuszczenia, alfabetycznie, a także wpisując tytuł w wyszukiwarce na stronie.  Za darmo i bez konieczności zakładania konta. Po wybraniu filmu/serialu wystarczy wejść w link i chwilę poczekać, aż się załaduje (nie musisz klikać w napis sugerujący, żeby w niego kliknąć). 


eKinoTV



Kolejna propozycja stronki z darmowymi filmami i serialami online. Na ekino-tv.pl znajdziesz nowsze i starsze produkcje. Po znalezieniu filmu/serialu, który chcesz obejrzeć i wybraniu źródła, kliknij w napis "Kliknij, aby obejrzeć". Wybrana produkcja otworzy się w nowej karcie. Przyjemnego seansu!



Vider


vider.info

Vider.info to kolejna strona z filmami i serialami, na której nie trzeba się rejestrować. 

*

Mam nadzieję, że po przeczytaniu tego wpisu wiesz już, gdzie szukać interesującego Cię filmu lub serialu. Warto pamiętać, że strony oferujące oglądanie filmów online za darmo nie będą istnieć wiecznie, co jakiś czas są zamykane (np. Kinomaniak), a na ich miejsce powstają nowe. 

***

Znasz którąś z powyższych stron?

Na jakiej stronie najczęściej oglądasz filmy lub seriale?

69 komentarzy:

  1. o dzięki wielkie! Bardzo mi się przyda ten post :D ja oglądam często na CDA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że wpis okazał się dla Ciebie przydatny. ;) Ja ostatnio często korzystam z Fili. ;)

      Usuń
    2. Szkoda że juz nie ma fili.cc:-(

      Usuń
    3. Też zasmuciła mnie ta wiadomość. :( Chciałam ostatnio obejrzeć sobie serial, wchodzę na Fili, a tu się okazuje, że już nie istnieje. Na pocieszenie zaktualizowałam listę o nową stronkę z filmami i serialami. ;)

      Usuń
    4. Dziękuję Ci bardzo za kolejną stronkę. Nie znałam jej. Postaram się jak najszybciej zaktualizować wpis. ;)

      Usuń
  2. O Filmosach i Vider nie wiedziałam, dziękuję Ci baaardzo 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem szukam czegoś na cda, ale głównie oglądam na netflixie:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ale jak ktoś nie ma Netfilxa, to może szukać filmów czy seriali właśnie na stronach, które podałam. ;)
      Pozdrawiam i dziękuję za pozdrowienia! :)

      Usuń
  4. Zawsze mega się męczę by znaleźć stronkę na której mogę obejrzeć jakiś film za darmo i bez zakładania konta. Dzięki Kochana za taki wpis <3 Niezwykle mi pomogłaś :) CDA znam, bo większość filmów na nim oglądałam, na YT czasami też :) Reszta jest mi nieznana ale myślę, że dziś wieczorem jakiś seans filmowy sobie zrobię :)
    pozdrawiam i przesyłam mnóstwo słoneczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wpis okazał się dla Ciebie przydatny. <3 Dla mnie też bardzo ważne jest, by film był za darmo i bez zakładania konta. ;)
      Pozdrawiam i tez przesyłam słoneczne pozdrowienia! <3

      Usuń
  5. Bardzo przydatny wpis! Ja znałam tylko cda i youtube :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały post! Naprawdę dziękuję, o wielu stronach nie miałam pojęcia! Teraz mogę sobie śmiało urządzać seanse filmowe :) jeżeli o mnie chodzi, to najczęściej oglądałam właśnie na cda, spora baza filmów więc zawsze coś się wybrało :) od niedawna preferuję też youtube, nie ma tam co prawda dużej liczby filmów, ale wystarczy że wpisuję frazę "cały film" w wyszukiwarkę i mam mnóstwo, najczęściej nie znanych mi, pozycji :) bardzo ciekawie ogląda się w tedy filmy i poznaje tytuły, o których niewiele osób wie :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję! <3 Jest mi bardzo miło, że mogłam pomóc. Wiem jak czasami trudno znaleźć film w Internecie, więc postanowiłam się podzielić stronkami, które znam. ;) Pewnie, bardzo fajnie odkrywać filmowe perełki, które nie są tak popularne. ;)
      Dziękuję i też cieplutko pozdrawiam! <3

      Usuń
  7. Ja zazwyczaj oglądam filmy na cda, ale fajnie poznać nowe stronki, szczególnie, że na cda nie zawsze znajdę to czego szukam :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie wszystko jest na jednej stronce, dlatego fajnie znać ich więcej. ;)
      Dziękuję i Tobie życzę miłego dnia! ;)

      Usuń
  8. Chyba najczęściej korzystam z CDA ;) Niektórych stron nie znałam, dlatego z chęcią na nie zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie przerzuciłam się na Fili, jakoś najwygodniej mi się ogląda seriale na bieżąco. No i po za tym to CDA - klasyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze przyznam, że zdecydowanie wolę czytać książki niż oglądać filmy. Ale jak już to idę po prostu do kina, bądź przetrzepuję Netflix i CDA <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, że ciągnie Cie bardziej do książek, które bardziej rozwijają wyobraźnię niż filmy. Ale czasem fajnie obejrzeć jakiś film czy serial. ;)

      Usuń
  11. Ratujesz mi życie! Znam tylko CDA, ale tam ostatnio filmy niesamowicie się zacinają i wolno ładują ;) Jak będę miała ochotę obejrzeć coś online to z pewnością wrócę do tego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety CDA przechodzi transformację w CDA Premium z płatnymi filmami, więc pewnie stąd te problemy. Cieszę się, że mogłam pomóc. ;)

      Usuń
  12. Ja ostatnio oglądam głownie netflix, ale dzięki za propozycje w weekend na pewno skorzystam:*

    OdpowiedzUsuń
  13. o niektórych stronach nie miałam pojęcia :) ja aktualnie korzystam z Netflixa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam jedynie o cda ;) Dzięki za informację :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zawsze oglądam na zagranicznych stronkach, by ćwiczyć języki ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kiedyś zalukaj bardzo lubiłam, ale niestety ogranicza teraz oglądalność filmów \. Niektóre z poleconych przez Ciebie stron znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety coraz trudniej znaleźć filmy w Internecie. :( Fajnie, że znasz niektóre ze stron. ;)

      Usuń
  17. to idealny wpływ dla mnie - nie mam telewizora w domu, wiec pozostaje tylko komputer i internet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja telewizor mam, ale oglądam rzadko, częściej jednak w Internecie. ;)

      Usuń
  18. Ja ogląam właśnie na fili.cc - ostatnio oglądałam serial "You", jeden sezon jest, polecam :) hgehehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też oglądałam ten serial. Pierwszy odcinek jakoś nie przypadł mi do gustu, chociaż fabuła ciekawa. Ale stwierdziłam, że jak zaczęłam to skończę. :D

      Usuń
  19. Szczerze mówiąc to obecnie przeszedłem na Netflix'a i jest bardzo zadowolony. Na You Tubie oglądam jedynie tureckie produkcje, gdzie jest do nich dość dobry dostęp ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, gdzie szukać tureckich seriali. Dzięki. ;)

      Usuń
  20. Nie znałam drugiej połowy, przydatny wpis ;).

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki za przypomnienie ;) nie lubię płacić,nie przepadam za poprawnością polityczną i chorych seksualnie filmów z netfliksa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że wpis okazał się dla Ciebie przydatny! ;)
      Dziękuję za Twój komentarz i też serdecznie pozdrawiam! ;)

      Usuń
  22. Faworyt od 10 lat cda, mimo że już nie buforuje ,podbiera filmy ,wiesza się . Jak czegoś nie ma lub niedostępne szukam na wymenionych . TV to indoktrynacja a ja wolę sam się "indoktrynować" i wybierać propagandę którą będę szprycowany. ;) pozdrawia Ubuntu dla windows ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio Cda mnie poratowało. :D Niestety Fili już nie istnieje, ale dodałam nową stronkę do listy. ;)
      Dzięki za pozdrowienia! Trzymaj się! ;)

      Usuń
  23. Ja wszystkie filmy oglądam na cda albo netflix bo uważam ze to najlepsza platforma :) i cały czas dochodzą tam nowe filmy. Recenzje o filmach ostatnio zacząłem czytać tutaj https://pinbook.pl/kino/artykuly i piszą też o nowościach jakie pojawiają się w platformach

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam,jeśli brakuje wam darmowego konta vip zalukaj lub premium cda zapraszam na https://darmowy-film.blogspot.com/ . Konta aktualizowane codziennie,korzystaj za darmo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie korzystam jednak z takich rzeczy, ale dziękuję za informację. ;)

      Usuń
  25. Jeśli chodzi o filmy to polecam https://onlinewideo.pl czasem oglądam też na cda

    OdpowiedzUsuń
  26. ja polecam oglądać filmy, seriale, telewizje na https://filmninja.ws

    OdpowiedzUsuń
  27. http://maxfilms.eu - dobra alternatywa filmy z lektorem i dubbingiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za info o tej stronce. Dodam ją do listy. ;)

      Usuń
    2. Niestety ta strona już chyba nie istnieje, bo chciałam tam wejść i zostałam przekierowana gdzieś indziej. :(

      Usuń
    3. To widocznie admin podziałał. ;) Bo komentarz pisałam 15 maja, a widzę, że pierwszy film został dodany 20 maja. Dzisiaj już mi się wyświetla. :D

      Usuń
  28. Ja oglądałem najczęściej na https://www.ipla.tv/start bo mają bardzo dobrą ofertę i duży wybór filmów vod

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tej platformie, jednak z tego, co się orientuję, korzystanie z niej jest płatne. Ja natomiast skupiłam się na stronach, gdzie można za darmo i bez konieczności tworzenia konta obejrzeć filmy i seriale. ;)

      Usuń
  29. Od czasu gdy zniknęło zalukaj bardzo ciężko znaleźc stronę z filmami online. Koleżanka poleciła mi kinonline.pl ale ciekawe jak długo będą działać tam filmy za darmo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat z Zalukaj nie korzystałam, więc nawet nie zauważyłam braku tej stronki. Ale wiem, że wiele osób ją lubiło. Niestety coraz więcej stronek z filmami za darmo znika. :(

      Usuń
  30. Ja polecam stronę z filmami - jest wiele filmów za darmoFilmy online

    OdpowiedzUsuń
  31. W rankingu brakuje jeszcze tej strony. Można tam zobaczyć całe filmy online bez rejestracji.

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz ci los! - cały film online zalukaj CDA za darmo. Rodzina, podczas stypy po pogrzebie dziadka, dowiaduje się, że w loterii padły właśnie numery, którymi staruszek grał przez całe swoje życie. A zwycięski kupon znajduje się w marynarce trzy metry pod ziemią. Nagle z wielką mocą odczuwają potrzebę zobaczenia dziadka jeszcze raz...

    OdpowiedzUsuń