18 marca 2019

Beż i burgund


Bordowa bluzka, beżowe jeansy, czarne botki, złota biżuteria

Hejka!

Dzisiaj będzie krótko-  zapraszam Was na stylizację.


Pod koniec zeszłego roku zakochałam się w połączeniu głębokiego borda czy burgundu, jak kto woli, z delikatnym beżem. Do tego złota, minimalistyczna biżuteria i strój gotowy! Dzisiejsza stylizacja jest wyrazem mojej fascynacji tym duetem, a nawet można by rzec triem kolorystycznym. 

Sinsay, House, CCC, H&M

Wybrałam burgundową bluzkę z długim rękawem. Na lewym ramieniu ma srebrny zameczek, ale na zdjęciach go nie widać, bo skrył się pod włosami. Kolor bluzki najbardziej zbliżony do rzeczywistego możecie zobaczyć poniżej (oświetlenie płatało mi figle).


Sinsay, nn, H&M

Przechodząc do biżuterii, to stanowią ją złota bransoletka z kółeczkiem, pierścionek również z tym motywem oraz element stały, czyli medalik.

Bordowa bluzka z długim rękawem, beżowe jeansy, czarne botki, złota biżuteria

Do bluzki dobrałam beżowe jeansy, które kiedyś pokazywałam  tylko, że w letniej stylizacji. Już nie mogę doczekać się wiosny (jeszcze 3 dni!) i sesji zdjęciowych na zewnątrz, bo na razie pogoda jest mało zachęcająca.

Bluzka z długim rękawem, Sinsay; jeansy , House; botki, CCC

Ostatnim składnikiem stylizacji są czarne botki, które nie raz gościły na blogu. Zwykle wkładam je, gdy chcę, by strój nabrał nieco eleganckiego charakteru.

Bluzka Sinsay, spodnie Hpuse, botki CCC, biżuteria H&M

***

Co sądzisz o stylizacji?

Beż i bordo- tak czy nie?

43 komentarze:

  1. Moim zdaniem to świetne połączenie kolorów 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że tak uważasz. ;)
      Dzięki za odwiedziny. Pozdrawiam! 😉

      Usuń
  2. to połączenie jest klasyczne i świetne :D Jestem na tak Stylizacja super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny zestaw. Spodnie są modne w ładnym kolorki. Super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;) Widziałam, że beż znów wraca do łask. :D

      Usuń
  4. Połączenie bardzo klasycznie i świeże :)
    Lubię bordowy kolor ale niestety nie pasuje do mojej karnacji.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. W takim przypadku możesz postawić na jakieś bordowe dodatki, np. buty czy breloczek. ;) Dziękuję i też przesyłam Ci serdeczne pozdrowionka! :*

      Usuń
  5. Świetne połączenie ;) Myślę, że jakby dorzucić do tego szpileczki to można też stworzyć bardziej elegancką wersję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi także podoba się to kolorystyczne połączenie :) A sweterek bordo mam już jeden w swojej szafie :) Choć znając mnie pewnie pokuszę się o kolejny :) Zaś delikatna złota biżuteria to strzał w dziesiątkę!!! <3

    pozdrawiam i życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że oprócz zamiłowania do pasteli, inne preferencje kolorystyczne też mamy podobne. ;) U mnie też nie skończyło się na jednej rzeczy w tym odcieniu. :D Dziękuję! <3
      Pozdrawiam i Tobie również życzę udanego dnia! :*

      Usuń
  7. Bardzo podoba mi się to połączeni kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham borda mają głębię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw, bransoletkę masz uroczą <3

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba połączenie kolorystyczne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie połączyłaś ze sobą te kolory :D Stylizacja fajnie się prezentuje ^^
    Podobają mi się spodnie ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie fajne, ale jakoś bluzka nie specjalnie mi pasuje w tej stylizacji..

    OdpowiedzUsuń
  13. Burgund w połączeniu z beżem jak zwykle sprawdzają się świetnie! Połączenie idealne. Stylówka pierwsza klasa :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Beż i bordo to zestawienie idealne!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię bordo, chodź mało go w mojej szafie, jednak kilka bluzeczek w tym eleganckim, winnym kolorze mam :) Uważam że jest to kolor bardzo nasycony, czyli niewiele trzeba dodać, by stworzyć stylizacje. Zawsze wybije się i zawsze będzie dominował (podobnie musztardowy) takie mam odczucia :) świetna stylizacja, naprawdę super! <3
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam za dużo bordowych ubrań, bo jednak wolę jasne, pastelowe kolorki. ;) Zgadzam się w 100% z Tobą, bordo jest sam w sobie piękny i nie trzeba za wiele dodawać, by pięknie się prezentował. <3 Dziękuję i pozdrawiam cieplutko! <3 :*

      Usuń
  16. Bardzo ładne połączenie :) Niby dziś pierwszy dzień wiosny, ale słyszałam, że za tydzień znów ma padać śnieg.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne połączenie kolorów <3

    OdpowiedzUsuń