26 czerwca 2020

Koszula w paski, jeansy, sandałki i różowa apaszka

Koszula Sinsay, jeansy Lidl, apaszka H&M, sandałki DressLily

Hejka!

Zapraszam Cię na nową stylizację z apaszką!


Koszula w niebiesko-białe paski i kwiaty, różowa spinka z koralików we włosach


Jak dobrze wreszcie się do Ciebie odezwać! Mało jest mnie ostatnio na blogu, bo siedzę zagrzebana w notatkach i chłonę wiedzę. Nie czuję się z tym, komfortowo, nie lubię zostawiać bloga i tak rzadko publikować, ale cóż muszę to przetrwać. Dzisiaj uwinęłam się wyjątkowo szybciej z nauką, dlatego też przychodzę z nową stylizacją. W planach mam już pomysły na kolejne, ale czasu brak i pogoda ostatnio płata figle. 

Koszula w paski i kwiaty Sinsay, granatowe spodnie Lidl, jasnoróżowe sandałki Dresslily, różowa apaszka H&M

Kulisy sesji zdjęciowej


Chciałam mieć zdjęcia na tle maków, ale gdy się wreszcie zdecydowałam, kwiaty nie wyglądały już tak dobrze. Znalazłam za to inne czarowne miejsce,  pełne rumianków. Znalazło się tam też kilka maków. Co ciekawe, całkiem niespodziewanie natrafiłam też na dziko rosnący rzepak, tzn. nie tak na polu. Nie było go dużo, ale dla mnie wystarczająco. Korzystając z pięknego pleneru, udało mi się też sfotografować dwie książki. Jedną z nich już przeczytałam, więc niedługo pojawi się jej recenzja. Tyle o kulisach sesji, przejdźmy do stylizacji.

Koszula w kwiaty, jeansy, sandałki na obcasie

Koszula w paski i kwiaty, granatowe jeansy i różowa apaszka


Wybrałam koszulę w niebiesko-białe paski z kwiatowym wzorem. Dla ciekawszego efektu podwinęłam jej rękawy. Do koszuli dobrałam granatowe spodnie jeansowe. Jako że podobają mi się apaszki we włosach, postanowiłam wykorzystać ten dodatek, tym razem umieszczając go przy spodniach. Aby nie robić dużego guzła, przymocowałam różowo-białą chustkę za pomocą gumeczki do warkoczyków.  Z ciekawostek dodam, że ta apaszka stanowiła element breloczka, ale odczepiłam zapięcie i wykorzystuję ją jako niezależny element.


Koszula w paski i kwiaty Sinsay, granatowe jeansy Lidl, jasnoróżowe sandałki na obcasie DressLily, spinka z kryształkami


Różowe sandałki, bransoletka z sercem, pierścionek z sercem, spinka z różowymi kryształkami


Na stopy powędrowały moje jasnoróżowe sandałki na obcasie. Myślę, że fajnie zgrały się kolorystycznie z apaszką. Jeśli chodzi o biżuterię, wybrałam złotą bransoletkę z serduszkiem oraz pierścionek z tym samym motywem. We włosy wpięłam spinkę z różowymi koralikami.

Złota bransoletka z serduszkiem Sinsay, złoty pierścionek z sercem H&M

To tyle na dziś. Jestem ciekawa, czy też wykorzystujesz apaszki inaczej, niż zakłada ich pierwotne przeznaczenie, czyli noszenie związanych na szyi.  Moim zdaniem fajnie prezentują się także jako ozdoba torebki

Jasnoróżowa apaszka H&M


***

Co sądzisz o stylizacji?

Lubisz wykorzystywać apaszki w swoich stylizacjach?

53 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Thank you so much, my dear. I'm glad you like my shirt and jewellery. <3

      Usuń
  2. Świetna ta koszulka, lubię takie :) stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i dziękuję za miłe słowa. Koszulę upolowałam w Sinsay'u. <3

      Usuń
  3. Beautiful outfit. Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz 😍
    Tło też bardzo fajne 😍
    Chociaż za apaszkami nie przepadam ,to w Twojej stylizacji jej wykorzystanie mi się podoba 😍
    Jestem ciekawa tych książek ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. <3

      Musiałam specjalnie czekać, aż słońce na chwilę zajdzie, żeby nie było dziwnych cieni na zdjęciach, więc trochę mi to zajęło, ale sesja się udała. :D

      Bardzo się cieszę. ;) To książki, które pokazywałam jakiś czas temu na InstaStory. ;)

      Buziaki! :*

      Usuń
  5. Ja apaszki zakładam tylko jesienią pod szyję :) Bardzo fajna stylizacja, ka koszula w paski mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, kochana, za miłe słowa. ;) Ja uwielbiam apaszki we włosach. <3

      Usuń
  6. Apaszka ma śliczny kolor :) Ja najbardziej lubię nosić ją pod szyją :) Ale podoba mi się też Twoje zastosowanie tego gadżetu jako ozdobę do spodni. Sandałki masz urocze, koszulę i spinkę zresztą też :) Przyjemna, elegancka stylizacja :) Super, że udało Ci się zrobić zdjęcia na tle przyrody :) Wyszły świetne, sama lubię zdjęcia w plenerze <3

    buziaki i miłego wieczoru oraz jutro przyjemnej niedzieli. No i abyś jak najszybciej uporała się z notatkami i nauką i zyskała zasłużony odpoczynek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja unikam noszenia apaszki pod szyją, chociaż może to wyglądać bardzo stylowo. ;) Dziękuję. <3 Moim zdaniem zdjęcia na tle natury wychodzą najlepiej. Zieleń ożywia całość. ;)

      Dziękuję, kochana! ;* Już odliczam dni do odpoczynku. :D

      Buziaki! :*

      Usuń
  7. Ja jestem bardzo koszulowa, buty mam podobne, albo nawet identyczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula niezbyt mi się podoba, ale spodnie bardzo fajne :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za szczerą opinię. :D

      Także ślę pozdrowionka! ;)

      Usuń
  9. Wspaniała stylizacja! Koszula bardzo mi się podoba ;) Ten akcent w postaci chusty to strzał w 10! Butki takie same ma moja siostra, są piękne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 O, czyli sandałki cieszą się popularnością. :D

      Usuń
  10. Od zawsze podobała mi się apaszka we włosach :) Moje niestety są cieniutkie i nawet nie miałabym na co zawiązać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie nie zawsze apaszka we włosach prezentuje się tak, jakbym chciała, ale co zrobić. Bardzo mi się podoba taki akcent we włosach. <3

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia :) koszula bardzo ładna, wpadły mi też w oko różowe sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie. <3 Cieszę się, że zdjęcia przypadły Ci do gustu. ;)

      Usuń
  12. Piękna koszula - w tym roku wyjątkowo polubiłam się z tą częścią garderoby ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) To bardzo fajnie. Koszule niby eleganckie, ale można je też nosić na luzie. ;)

      Usuń
  13. Przepiękna koszula!! Bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna stylizacja. Taka letnio wiosenna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Trafiłaś w punkt. To taka stylizacja na przełom pór roku. ;)

      Usuń
  15. Za apaszkami nie przepadam, ale koszula jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie przekonuje tradycyjne noszenie apaszek na szyi, ale inne sposoby już tak. :D Dziękuję. ;)

      Usuń
  16. This is really an original way to wear it! I like it!
    What about following each other?

    The World Of A Vet
    Bloglovin
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wyglądasz!! bardzo w moim stylu outfit ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 Super, że trafiłam tą stylizacją w Twój gust. :D

      Usuń
  18. Stylizacja ładna, podoba mi się koszula :) Apaszka też sliczna, ja mam taką jedną w kwiaty, ale już nie jest w moim stylu :( Ostatnio nosiłam ją w 4 klasie podstawówki xD Innych apaszek nie mam chyba i na razie nie chcę już wydawać pieniędzy na ubrania :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Paulino! ;)

      Bardzo się cieszę, że stylizacja Ci się spodobała. <3 He, he, rozumiem. Też tak mam, że niektóre rzeczy przestają mi się podobać. :D Czas płynie, gusta się zmieniają. ;)

      Usuń
  19. Koszula i sandałki bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie przepadam za apaszkami ani przy torebkach, ani w żadnej innej formie. Na kimś mi się podobają, ale u siebie jakoś ich "nie czuję". Piękna biżuteria, taka delikatna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3

      Doskonale Cię rozumiem. Ja mam tak z kapeluszami. U innych je podziwiam, ale u siebie jakoś ich "nie widzę". Może nie znalazłam jeszcze modelu idealnego dla siebie. ;D

      Usuń
  21. Ach uwielbiam takie koszule a jak do tego dodać przyjemny wzór lub haft to już jest pełna satysfakcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wprost genialny pomysł na apaszkę <3 Piękna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Chciałam początkowo użyć apaszki jako pasek, ale była za krótka, więc zdecydowałam się ne tę i przywiązałam ją do spodni. ;) Dziękuję. Koszulę mam z Sinsaya. <3

      Usuń