5 sierpnia 2019

Biało-czarna stylizacja z różowymi akcentami

Stylizacja z białą sukienką Kate Kasin

Hejka!

Zapraszam Cię na stylizację z sukienką z tiulowym dołem. 


Jak minęły Ci pierwsze dni sierpnia? Mnie bardzo dobrze. Dzisiaj zrealizowałam wreszcie swój pomysł- stworzyłam Modowy Quiz, który możesz jeszcze przez kilka godzin znaleźć na moim Instastory. Quizy będą pojawiać się co tydzień. Sama lubię tego typu zagadki, więc pomyślałam, że może i Tobie przypadną do gustu. Tworzenie pytań sprawiło mi wiele radości i już się cieszę na kolejną odsłonę. Tymczasem zapraszam Cię na mój profil na Instagramie.

To tyle z ogłoszeń, przejdźmy do stylizacji. Bazę, do której dobierałam inne elementy, stanowi biała sukienka z tiulowym dołem. Otrzymałam ją od sklepu Kate Kasin, o którym już kiedyś wspominałam na blogu.


Biała sukienka Kate Kasin, koszula Teranova, sandały DressLily, naszyjnik H&M

Wybrałam rozmiar S. Sukienka składa się w 95% z bawełny i w 5% ze spandexu. Sukienka posiada cienkie, regulowane ramiączka, co jest ogromnym plusem, bo można ją do siebie dopasować. Jej góra jest gładka, przyjemna w dotyku. Tiulowy dół jest uroczy, bardzo mi się podoba. Składa się z 2 warstw, przy czym zewnętrzna wykończona jest białą lamówką.

Koszula Terranova, sukienka Kate Kasin, torebka House, apaszka Kik, sandałki DressLily

Suknia posiada podszewkę, jednak mimo to lekko prześwituje, więc bez odpowiedniej bielizny się nie obędzie. Kreacja jest bardzo ładna i kojarzy mi się ze strojem baletnicy. Chciałam jednak uniknąć zbyt oczywistej interpretacji, dlatego wystylizowałam ją w nieco innym klimacie.

Czarna torebka na złotym łańcuszku House, różowa apaszka w serduszka Kik

Black & white


Do białej sukienki, której kolor jest wręcz idealny na lato, dobrałam koszulę w czarno-białą kratę. Podwinęłam rękawy i związałam koszulę w talii, żeby nadać całości charakteru.  Stworzyłam klasyczny czarno-biały look, ale na tym nie poprzestałam.


Naszyjnik z okrągłą zawieszką H&M

Jak ożywić czarno-białą stylizację?

Czarna torebka na złotym łańcuszku idealnie wpasowuje się w black&white look, jednak całość wydaje się zbyt oficjalna i smutna. Nie byłabym sobą, gdybym nie dodała odrobiny koloru. Przywiązałam do torebki różową apaszkę, dzięki czemu nabrała letniego charakteru.  


Bransoletka z kółeczkiem Sinsay

Kolejnym ożywiającym stylizację akcentem są różowe sandałki na słupku. Bardzo fajnie zgrywają się z chustką, którą można nosić nie tylko na szyi, czy włosach (uwielbiam apaszki we włosach). 


Koszula, sukienka, sandałki, torebka, apaszka, naszyjnik branosletka

Błyskotki, czyli to, co sroczki lubią najbardziej


Biżuterię stanowi naszyjnik z okrągłą zawieszką oraz bransoletka z kółeczkiem (mam obsesję na punkcie bransoletek z tym motywem). Dzisiaj byłam w Sinsay'u i zaopatrzyłam się w kolejny zestaw bransoletek. Tym razem biżuteria była za... 3zł, więc jeśli szukasz jakichś błyskotek, warto zajrzeć do Sinsay'a. 


Koszula w kratę Terranova, biała spódnica Kate Kasin, czrna torebka House, chustka Kik, sandałki DressLily

Całość wyszła dziewczęca, ale dzięki mocniejszemu akcentowi, czyli koszuli w kratę, wydaje mi się, że nie jest przesłodzona.

Czarno- biała stylizacja z różowymi akcentami

***

Co sądzisz o stylizacji?

Lubisz dodawać kolorowe akcenty do klasycznych stylizacji?

36 komentarzy:

  1. Podoba mi się połączenie tej sukienki z koszulą w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. ;)Początkowo chciałam sukienkę połączyć z delikatnym sweterkiem, ale ostatecznie koszula w kratę wygrała. :D

      Usuń
  2. Śliczna sukienka, a ten sposób noszenia koszuli uwydatnia twoją piękną figurę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna jest ta sukienka :) Uwielbiam takie z tiulowym dołem :) Apaszki też lubię, ale raczej noszę je na włosach :-)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też częściej noszę apaszki we włosach, ale tu postanowiłam zrobić małą odmianę. ;)

      Dziękuję i też serdecznie Cię pozdrawiam! :*

      Usuń
  4. Sukienka w połączeniu z koszulą wygląda świetnie :)Bardzo mi się taki efekt podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja, lubię połączenie sukienki z koszulą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :D Ja też lubię takie połączenie, już nie raz je stosowałam. ;)

      Usuń
  6. Fajna stlizacja, super sukienka!!!!
    pozdrawiam

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula świetna, nie wpadłabym na takie połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam koszule w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł z tą koszulą, a sukienka świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się ta koszula w kratę w tej stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba nie zdziwi Cię, że to połączenie bardzo przypadło mi do gustu ;) Ostatnio najbardziej lubię białe albo czarne rzeczy. W takim stopniu, że aż dałam sobie bana na kupowanie białych ubrań ;p Mimo wszystko chciałabym wprowadzić trochę więcej koloru do swojej garderoby.
    Myślę, że ta apaszka i różowe buciki to świetny pomysł na przełamanie bieli i czerni :) Mi czasami też zdarza się postawić na jakiś mocniejszy akcent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. ;) Zauważyłam, że w swoich stylizacjach często stawiasz właśnie na czerń lub czerń w połączeniu z bielą i świetnie Ci to wychodzi! ;) He, he, aż do tego doszło? :p Akcent kolorystyczny, chociaż niewielki, fajnie ożywia stylizację, więc warto od czasu do czasu się na niego skusić. ;)

      Usuń
  12. Trudno określić styl Twojej stylizacji, na pozór wydaje się elegancką... koszula i przewiązana apaszka dodają powiewu nowoczesności i miejskiego klimatu. Ciekawe połączenie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Tym razem wyszedł mi taki mix stylów. :D Dziękuję za miłe słowa i odwiedziny. Tez serdecznie Cię pozdrawiam i przesyłam buziaki! :*

      Usuń
  13. Świetne zestawienie! Bardzo ładne buciki i torebka :)
    My właśnie powracamy do świata blogosfery, u nas też post z sukienkami :) Gdybyś miała ochotę nas odwiedzić to zapraszamy ;)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak entuzjastyczne przyjęcie mojej stylizacji. ;) Jest mi bardzo miło, że tak uważacie. ;)
      Pewnie, że z chęcią do Was wpadnę. ;)
      Buziaki! :*

      Usuń
  14. Świetnie wygląda, sukienka jest cudna a koszula świetnie do niej pasuje, bardzo mi się podoba to połączenie. Dodatki też piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że takie połączenie przypadło Ci do gustu. ;) Dziękuję Ci za miłe słowa i odwiedziny. :)

      Usuń
  15. Thank you, lovely! ;)
    Have a nice weekend too! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna biżuteria<3
    Stylizacja również bardzo mi się podoba, podkreśla Twoją delikatność<3

    OdpowiedzUsuń