21 lutego 2020

Jak nosić ozdobne spinki? Fryzury z perłowymi spinkami do włosów

Jak nosić spinki z perłami?

Hejka!

Jak nosić ozdobne spinki do włosów? Zapraszam na wpis!


Duże spinki ozdobione perłami lub kryształkami cieszą się popularnością przed dłuższy czas. Początkowo nie byłam do nich przekonana, ale w końcu skradły moje serce. Więcej na ten temat przeczytasz w podsumowaniu sierpnia. Oprócz spinek z perełkami, mam w swojej kolekcji też takie z białymi i różowymi kryształkami. Niedawno dołączyły do nich także brązowe. 

Jak nosić spinki z perłami?


Spinki potrafią dodać zwykłej stylizacji niepowtarzalnego uroku. Wpis z propozycjami, jak nosić takie spinki chciałam zrealizować od dłuższego czasu, jednak ciągle coś mi to uniemożliwiało. Na szczęście wreszcie wszystko się ułożyło, więc zapraszam Cię do czytania i oglądania zdjęć.



Perłowe spinki jako biżuteria


Spinki z kryształkami lub perełkami same w sobie są ozdobne i z tego względu mogą być traktowane jako biżuteria. Sprawią, że Twoja fryzura stanie się elegancka. Decydując się wpiąć je we włosy, możesz zrezygnować z kolczyków, które stanowiłyby dla nich niepotrzebną konkurencję. Co za dużo to nie zdrowo, więc jeśli chcesz pokusić się o kolczyki, wybierz raczej takie nierzucające się zbytnio w oczy, minimalistyczne.



Perłowe spinki odmienią zwykły outfit


Spinki z perłami potrafią urozmaicić nawet najzwyklejszą stylizację. Dobrze prezentują się w towarzystwie dziewczęcych sukienek, ale równie dobrze możesz nosić je w towarzystwie białego T-shirtu i jeansów. Dzięki nim Twój outfit będzie wyglądał ciekawie.



Spinki z perłami nie tylko od święta


Spinki z kryształkami lub perełkami idealnie nadają się do uzupełnienia wieczorowych, lub odświętnych outfitów. Wystarczy, że włożysz prostą sukienkę, baleriny (lub szpilki), a we włosy wepniesz spinki. Elegancka stylizacja gotowa! Jak wspomniałam wcześniej, spinki możesz śmiało zakładać też do codziennych outfitów. Dodadzą im szyku.


Fryzury z ozdobnymi spinkami


Łącz kilka spinek naraz


Możesz zdecydować się na jedną spinkę albo wybrać kilka naraz. Ciekawą opcją jest łączenie różnych rodzajów dodatków, np. spinek z ozdobnymi wsuwkami. Ogranicz Cię tylko Twoja wyobraźnia! 

Spinki jako dodatek do zdjęć


Oprócz przytrzymywania niesfornych kosmyków w miejscu oraz ozdabiania włosów, spinki z kryształkami mogą być też wykorzystywane jako stylowy dodatek do zdjęć. Dodadzą kadrom odrobinę luksusu.



Fryzury z ozdobnymi spinkami


Poniżej chcę Ci pokazać kilka pomysłów na wykorzystanie spinek w codziennych fryzurach. Który wybierasz? 

Jak nosić spinki z perłami?

Spinki na rozpuszczonych włosach


Nie ma tu niczego skomplikowanego. Spinki wystarczy wpiąć w rozpuszczone włosy i fryzura gotowa. Natomiast sposobów, jak to zrobić jest kilka. Można przypiąć ozdoby z jednego boku głowy lub po obu jej stronach (ten wariant bardzo mi się podoba, jednak ja nie wyglądam w nim dobrze), użyć do tego jednej spinki albo dwóch na raz. Jest to prosta, ale efektowna fryzura. 



Jak nosić ozdobne spinki?

Spinki + fryzura ala Pani Weronika


Jak wykonać tę fryzurę opisałam szczegółowo we wpisie 3 szybkie, łatwe i wygodne fryzury. Do tak przygotowanej bazy wystarczy wpiąć jedną lub dwie spinki. Moim zdaniem wygląda to bardzo fajnie, a wykonanie nie wymaga dużego wysiłku, ani specjalnych zdolności.



Fryzury z ozdobnymi spinkami

Koński ogon + spinki


Do przygotowania tej fryzury wystarczą gumka do włosów oraz spinki. Włosy wiążemy w kucyk - wyżej lub niżej, wg uznania, a następnie przypinamy spinki z boku głowy. Tę fryzurę wybieram najczęściej. 



Jak nosić perłowe spinki? Propozycje fryzur.


Asymetryczny warkocz + spinki


Jako ozdoba tej romantycznej fryzury doskonale sprawdzą się spinki z perłami lub kryształkami. Możesz ich użyć jako gumki, tzn. po zapleceniu warkocza zabezpieczyć go maleńką gumką do warkoczyków, a na nią przypiąć spinkę. Ten sposób sprawdzi się przy luźniejszej fryzurze i mniej gęstych włosach. Druga opcja to przypięcie spinek z boku głowy.


Propozycje fryzur z ozdobnymi spinkami


Kok + spinki


Jedna fryzura, a kilka propozycji. Po zrobieniu koka spinki przypnij z boku głowy. Ciekawą alternatywą jest też wpięcie ich poniżej koka. To nie tylko praktyczna opcja, która pozwoli Ci poskromić wystające włosy, ale i efektowna ozdoba. 



***

Nosisz spinki z perłami?

Która fryzura z ich wykorzystaniem spodobała Ci się najbardziej?

41 komentarzy:

  1. Fajne są takie duże widoczne spinki, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robią wrażenie i potrafią odmienić najzwyklejszą stylizację. ;)

      Usuń
  2. Podoba mi się koński ogon ze spinkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! <3 Bardzo się cieszę. ;) Zwykła, codzienna fryzura, a dzięki spinkom zyskuje uroku. ;)

      Usuń
  3. Jestem wielką fanką dużych spinek z perełkami :) Mam w swojej kolekcji dwie, często je noszę :) Najbardziej podobają mi się do kucyka i do rozpuszczonych włosów, sama w właśnie w taki sposób je noszę :) Wszystkie Twoje fryzury z tymi spinkami wyglądają cudownie :) Niezwykle uroczo i dziewczęco <3 Uwielbiam taki styl :)

    życzę pięknej soboty! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 3 spinki z perłami i 4 z kryształkami. Wszystkie bardzo mi się podobają, ale najczęściej wypieram tę różową. <3 Ciągnie mnie do niej niesamowicie. :D Kucyk i rozpuszczone włosy są chyba najpopularniejszymi fryzurami. Dzięki spinkom zyskują szyku. ;) Bardzo mi miło, że tak uważasz. Dziękuję Ci za miłe słowa, Iwetto! :*

      Także życzę Ci pięknego weekendu! ;)

      Usuń
  4. Mnie też już od dawna kuszą takie spineczki ,muszę je sobie w końcu sprawić 😊
    A co do fryzur - najbardziej mi się podoba wersja z kucykiem i z rozpuszczonymi włosami
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się początkowo nie podobały, później im się opierałam, ale w końcu są moje. :D
      Dzięki. Te dwie fryzury noszę najczęściej. <3
      Także przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia! ;)

      Usuń
  5. Asymetryczny warkocz z takimi spinkami pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się spodobał. <3 To taka romantyczna fryzura. ;)

      Usuń
  6. Nie noszę spinek, ale propozycja z rozpuszczonymi zdjęciami fajnie się prezentuje :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Super, że ta fryzura Ci się spodobała. ;)
      Także pozdrawiam Cię serdecznie! ;)

      Usuń
  7. Ja już planuje takie spinki kupić od paru miesiecy, ciągle mówie "następnym razem" i tak nie mam ich aż do dziś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety spinki nie w moim stylu. Jakoś nigdy nie byłam fanką takich ozdób. Jednak fryzury świetnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię spinki, ale nie zawsze mi one pasują. Natomiast stanowią one super dodatek do fryzury i staję się ona od razu ciekawsza! Świetny post ;)

    ostatnio wstawiłam u siebie posta (mała reaktywacja bloga), może wpadniesz? https://maruta-no-sekai.blogspot.com/2020/02/oferta-pracy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie zakładam spinek do każdej stylizacji. ;) Zdecydowanie się z Tobą zgadzam. Drobny dodatek, a robi robotę. ;) Dziękuję. Cieszę się, że wpis Ci się spodobał. <3

      Pewnie, z chęcią do Ciebie zajrzę! ;)

      Usuń
  10. Wszystkie wersje super, ale najbardziej podobają mi się przy rozpuszczonych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. ;) To najszybsza fryzura ze wszystkich. ;)

      Usuń
  11. Bardzo mi się podobają takie perłowe spinki <3 Chociaż rzadko noszę jakieś dodatki do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie noszę ich codziennie, ale staram się wplatać od czasu do czasu, bo genialnie odmieniają nawet najprostszą stylizację <3

      Usuń
  12. mam ale rzadko na wlosach je nosze, ale fryzury fajne wiec i moze sproboje cos z nimi zrobic w tym tygodniu

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam nosić ozdobne spinki :) Takie dodatki potrafią zmienić nawet najzwyklejszą fryzurę w wyjściowe upięcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! ;) Wystarczy wpiąć taką spinkę we włosy i mamy wieczorową fryzurę na bal. ;)

      Usuń
  14. Uwielbiam tego typu spinki, w tamtym roku kupiłam chyba z 20 sztuk na Aliexpress :P
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ogromna miłość. <3 Ja te trzy perłowe kupiłam na Aliexpress, a pozostałe w lokalnym chińskim sklepie i w Stradivariusie. ;)

      Usuń
  15. Przepiękne spinki! Na kręconych włosach prezentują się fenomenalnie :)

    Ja uwielbiam ozdabiane wsuwki.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa, Kochana! <3

      Wsuwki też mi się podobają. ;)

      Buziaki! :*

      Usuń
  16. Podoba mi się koński ogon spięty spinakmi ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. 2 opcja chyba najbardz przypadła mi do gustu, może wypróbuję Twoje sposoby, bo ja zawsze nosiłam tylko do dopuszczonych ;).
    @me.emilka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że spróbujesz pokombinować i wypróbujesz inny sposób noszenia spinek. ;)

      Usuń
  18. Fajnie, że o tym piszesz, bo okazuje się, że nie wszyscy wiedzą, jak ich używać. I wydaje mi się, że możemy z nich naprawdę cudowne rzeczy wytworzyć. A znajdziemy szeroką gamę takich produktów tutaj https://hairstyler.pl/ .

    OdpowiedzUsuń