7 września 2020

Jak w prosty sposób odmienić stylizację? I Outfit z liliowymi elementami

 Hejka!

Zapraszam Cię na drugą odsłonę stylizacji z liliowym topem i tenisówkami!

 


Wczoraj skończyłam czytać drugą książkę z trylogii Konkurs na żonę, autorstwa Beaty Majewskiej, została mi już ostatnia część. Jestem ciekawa, czy czytałaś tę serię? Oczywiście jak tylko skończę, na blogu pojawi się recenzja. Pytałam się też ostatnio, czy chcecie poczytać o mojej wizycie u podologa. Dziękuję za odzew. Widziałam, że kilka z Was było zainteresowanych, więc chętnie przygotuję taki wpis.

 


Druga wersja stylizacji z liliowymi elementami

Niedawno pokazywałam na blogu stylizację z elementami w kolorze liliowym, który jest hitem sezonu wiosna/lato 2020 (Jak nosić liliowy, najmodniejszy kolor sezonu?). Wspomniałam wówczas o tym, że przygotowałam bardzo podobny outfit. Dziś przyszedł czas, żeby ujrzał światło dzienne. Niewielka modyfikacja sprawiła, że letni strój nadaje się teraz na nieco chłodniejsze dni, jakie mamy teraz. Pogoda ostatnio dopisuje, jest w miarę ciepło, dzięki czemu mogę szykować już powoli stylizacje na jesień. Mam nadzieję, że tak będzie, jak najdłużej, bo najbardziej lubię sesje w plenerze.



 

Jak zmienić charakter stylizacji?

Siła tkwi w dodatkach. Wystarczy naprawdę niewiele. Tenisówki zastąp szpilkami, a uzyskasz bardziej elegancką wersję stylizacji. W rozpuszczone włosy wepnij spinki z perłami, a fryzura od razu stanie się ciekawsza. Ja postanowiłam do stylizacji dodać nietypowy element w postaci torebki- aparatu.

 


 

Inną, ciekawą opcją jest zmiana kluczowego elementu stylizacji. Ja skupiłam się na spodniach, ale równie dobrze może to być bluzka, czy okrycie wierzchnie.




Jasnofioletowy top na ramiączkach, jegginsy, biała koszula

 
Liliowy top połączyłam tym razem nie z szortami, a jasnoniebieskimi, bardzo wygodnymi, jegginsami. Na top włożyłam białą koszulę. Dla ciekawszego efektu zawiązałam ją w talii, a rękawy podwinęłam. Na stopy powędrowały jasnofioletowe tenisówki z zamkiem z boku. Dzięki niemu nie muszę ciągle wiązać sznurowadeł. :D Pod kolor dobrałam też skarpetki.
 

 
 

Złote bransoletki, torebka w kształcie aparatu

 
Biżuterię stanowią dwie złote bransoletki: jedna zwykła, druga z gwiazdkami. Ostatnim elementem stroju jest torebka w kształcie aparatu.
 

 
***

Która wersja stylizacji podoba Ci się bardziej: z krótkimi, czy z długimi spodniami?


38 komentarzy:

  1. Buty strasznie mi sie podobaja :) Piekne! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. Tenisówki kupiłam kiedyś w Croppie. ;)

      Dziękuję! ;*

      Usuń
  2. Uwielbiam kolor liliowy ale aktualnie nic nie mam w szafie w tym kolorze ;p tej serii książek jeszcze nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ja mam niewiele rzeczy w tym kolorze, a też bardzo mi się podoba. :D A ja powoli kończę już ostatnią książkę. ;)

      Usuń
  3. Świetny zestaw, szczególnie w połączeniu z białą koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze.. nie mam w szafie nic liliowego, a tak mi się podoba ten kolor! Podobnie jest z jasnym fioletem. Muszę nadrobić.. :))


    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam tej serii -chętnie przeczytam recenzje tej książki 😀
    Obydwie wersje stylizacji mi się podobają-pisałam Ci już na Instagramie 😊
    Ten outfif jest rewelacyjny- taki świeży 😍Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, cieszę się. Jeszcze jestem w trakcie czytania ostatniej części, ale postaram się dodać recenzję jak najszybciej. ;)

      Tak, bardzo się cieszę z Tego powodu. Dziękuję. <3

      Przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia! ;*

      Usuń
  6. W tym sezonie zwariowałam na punkcie koloru liliowego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała stylizacja, z długimi spodniami wygląda bardziej elegancko. Z serii przeczytałam dwa tomy. Cieszę się na obiecany wpis, liczę że znajdą się w nim ciekawe informacje. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie. ;) Coś w tym jest. Długie spodnie nadają bardziej "oficjalnego charakteru". :D O, w końcu znalazł się ktoś, kto też sięgnął po te serię. Ale fajnie. ;) Jak Ci się podobała? ;)
      Ależ mi miło, że czekasz na obiecany wpis. ;)

      Dziękuję i też serdecznie Cię pozdrawiam! ;*

      Usuń
  8. Bardzo ładny outfit, taki codzienny w moim stylu w sumie :) Swoją drogą bardzo ciekawe tło do zdjęć! No i super ujęcie tam gdzie wyciągasz rękę byłam pewna, że to specjalnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Cieszę się, że moja stylizacja Ci się spodobała. ;) W zeszłym roku też miałam tam sesję zdjęciową. Bardzo podoba mi się ta lokalizacja. <3 He, he, a to przypadkowe ujęcie. :D Ale widać, że czasem takie okazują się najlepsze. ;)

      Usuń
  9. Dobry wieczór Moniko :)

    Fajnie, że korzystasz z ładnej pogody i działasz zdjęcia kolejnych stylizacji :) Ja planuje wiele stylizacji jesiennych ale z lekkim akcentem letnim, bo uwielbiam letnie sukienki w połączeniu np z płaszczem albo z furrzaną kamizelką :)

    Kolor liliowy kojarzy mi się z wiosną, miałam kiedyś bukiet tulipanów w tym kolorze :) Ale wrześniowe wrzosy też taki fioletowyy kolorek mają :) A wrzosy kocham :)

    Twoja stylizacja jest bardzo ładna :) miejsce to zdjęć urokliwe :) Podoba mi się wszystko :)

    Przyjemnego wieczoru życzę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór, Iwetto! ;)

      Staram się w miarę możliwości korzystać z ładnej pogody, bo potem nie wiadomo, jak będzie. Mam nadzieję na piękną, ciepłą i słoneczną jesień, ale zobaczymy, czy tak będzie. Oby. ;) Super! Fajnie, że będziesz przemycać letnie elementy w jesiennych stylizacjach. Czekam na Twoje propozycje. ;)

      Wrzosy i wrzośce są piękne, podobnie jak jasny fiolecik. <3

      Dziękuję Ci za miłe słowa. Mnie też się to miejsce bardzo podoba. W zeszłym roku też udało mi się zrobić zdjęcia w tej lokalizacji. ;)

      Dzięki i życzę Ci kolorowych snów! ;*

      Usuń
  10. Uwielbiam liliowy kolor:) Wersja z długimi spodniami chyba podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten odcień fioletu jest niewątpliwie piękny. <3

      Bardzo Ci dziękuję za opinię. ;)

      Usuń
  11. A że liliowy/lawendowy to teraz hit sezonu, to myślę nikomu nie trzeba przypominać <3
    ja sama uwielbiam, na instagramie pokazywałam go cały czas, istne lawendowe szaleństwo <3

    więc tutaj te akcenty jak dla mnie są super !

    I ta torebka- prawdziwy sztoSsss !!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he, racja. :D Liliowy można spotkać na każdym kroku. ;)

      Bardzo Ci dziękuję. :*

      Buziaki! <3

      Usuń
  12. Bardzo fajne połączenie i bardzo mi się podoba, mimo że to nie mój kolor w ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tym bardziej się cieszę, że takie połączenie Ci się spodobało. Dziękuję Ci za miłe słowa. <3

      Usuń
  13. pięknie wygladasz! <3
    buziaki!!:*
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, bardzo ładne połączenie kolorów, torebka wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię ten kolor. Mam sukienkę maxi w tym kolorze i żałuję, że mogę ją nosić tylko latem 😔 podobają mi się te delikatne bransoletki 😉

    OdpowiedzUsuń
  18. Liliowe buty piękne 😍 stylizacja z białą koszulą zawsze dobrze wygląda 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam chyba niczego fioletowego w swojej garderobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyznaję, że to jedna z moich ulubionych Twoich stylizacji ;) Mam bluzę w takich liliowym kolorze i po prostu ją uwielbiam. Obecnie podoba mi się wszystko co ma taki kolor. Codo pytania,to jak dla mnie wersja z długimi spodniami wygrywa,ale może też dlatego, że jest adekwatna do obecnej pory roku.

    OdpowiedzUsuń