13 grudnia 2023

Blogmas #4: Christmas TAG

Hejka!

Zapraszam Cię na Blogmas nr 4.

 

Przyszedł czas na kolejny Blogmas. Tym razem zapraszam Cię na świąteczny TAG. Wpis z odpowiedziami na pytania dotyczące świąt opublikowałam na blogu dokładnie 6 lat temu (właśnie sprawdziłam, że było to też 13 grudnia - przypadek? Nie sądzę! :D). Także myślę, że to dobra pora, by po latach ponownie odpowiedzieć na te same pytania i porównać odpowiedzi. Zaczynajmy!

 


 

1. Ulubione świąteczne filmy.

W tym roku wciąż nie obejrzałam jeszcze ani jednego świątecznego filmu, co jest do mnie nie podobne, bo zwykle zaczynałam maraton zwykle pod koniec listopada. Mam sentyment do Kevina samego w domu oraz Kevina samego w Nowym Jorku, ale już mi się trochę znudził (z braku laku pewnie bym obejrzała, ale skoro mam wybór, to sięgnęłabym po jakąś nowość). Nie wiem, czy nazwałabym go swoim ulubionym świątecznym filmem, ale w pamięci zapadła mi Zamiana z księżniczką, a w szczególności scena, gdy Stacy i Edward grali na fortepianie Kolędę dzwonków. Cudowna! Całą serię bardzo lubię, ale najbardziej właśnie pierwszą część.

 

2. Ulubione kolędy.

Ciężko wybrać, bo jest ich ogrom, każda ma coś w sobie, jakiś urok. Do mnie najbardziej przemawiają kolędy radosne, żywe, więc postawiłabym na: Dzisiaj w Betlejem, Pójdźmy wszyscy do stajenki, Przybieżeli do Betlejem.

 


3. Czy wysyłasz świąteczne kartki z życzeniami?

Oczywiście! Ale są to kartki wirtualne. Co roku sama projektuję je w Canvie i wysyłam do bliskich mi osób. Uważam, że to piękna tradycja. Najfajniejsze są te papierowe, ale wirtualne też miło otrzymać i przychodzą do adresata błyskawicznie.

 

4. Ulubione wigilijne danie.

Jedzeniowe tematy to trudne tematy, bo jedzenie nie jest moją poezją życia. Natomiast uwielbiam opłatek! Mogłabym go jeść i jeść. Lubię też barszcz z uszkami.

 

5. Ulubiony świąteczny zapach.

Zdecydowanie zapach pierniczków. Nic dodać, nic ująć.

 


 

6. Czy posiadasz kalendarz adwentowy?

Tak i to nie jeden, ale aż trzy z niespodziankami: Balea (kosmetyki), SPA Exclusives (kosmetyki) oraz Eloy Christmas (biżuteria), jeden z zadaniami, który wykorzystuję w pracy oraz biorę udział w Blogowym Kalendarzu Adwentowym, który jest akcją stworzoną przez Klaudię. Także na bogato!

 

7. Makowiec, czy sernik?

Zdecydowanie makowiec! Bez rodzynek i wszelkich bakalii w środku. Mak ma dużo zdrowotnych właściwości no i podobno szybciej się po nim zasypia, więc dla mnie jak znalazł. Jeśli sernik to też bez rodzynek.

 

Podsumowując, część odpowiedzi pozostała bez zmian. Zmieniły się za to filmy i ulubione danie, a zamiast prezentacji multimedialnej wysyłam kartki (no ale obie te rzeczy są wirtualne).

 



Na koniec jeszcze kilka dodatkowych pytań.

 

8. Gdzie lubisz spędzać święta?

 Najprzyjemniej jest spędzać święta w domu.

 

9. Jaki strój na święta preferujesz: odświętny, czy na luzie?

Na Wigilię i do kościoła ubieram się odświętnie. Jeśli ktoś ma przyjść, to zostaję w tych ubraniach, a jak nie przebieram się w ciuchy po domu

 

10. Jak dekorujesz pokój na święta?

Jest w nim dużo ozdób, m.in. średnia choinka, mini choinka, lampki led, czerwone samochody z choinkami.  Lubię, gdy jest taki fajny, świąteczny klimat. Gdybym miała więcej miejsca, to ozdób byłoby więcej, he, he.

 


 ***

Jakich brzmiałyby Twoje odpowiedzi na pytania z tagu? 

5 komentarzy:

  1. Fajny jest ten blogmas :) Nie mam żadnego kalendarza, ale musi być przyjemne takie otwieranie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam film pt. "Zamiana z księżniczką" i był całkiem fajny :D Też lubię barszcz z uszkami ;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Matowiec bez bakali? Bez sensu :D haha Ja ogólnie miałabym problem w wyborem ulubionego dania, bo w sumie większość wigilijnych lubię top to na pewno barszcz z uszkami, pierogi i gołąbki :)

    Ps. Widzę swój blog w kalendarzu - dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do filmów to uwielbia Holiday . Z potraw to bardzo z uszkami, pierogi z kapustą i grzybami i śledzie z zalewie pomidorowej. W przypadku ciasta poszłabym na kompromis i seromakowiec😁 mieszkanie zawsze udekorowane,do Wigilii świątecznie ubrana a potem na luzie. W końcu święta są dla nas a nie my dla świąt 🙂
    Przyjemny wpis, serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie mam kalendarza adwentowego jakos w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń