10 grudnia 2023

Blogmas #3: Stylizacje dnia w świątecznym klimacie

Hejka!

Zapraszam Cię na świąteczne modowe inspiracje.


Ostatnio było o tym, jak umilić sobie sobie grudzień i wczuć się w świąteczny klimat, a dziś przygotowałam wpis z pomysłami na świąteczne stylizacje. Wspominałam, że uwielbiam bluzy i sweterki z motywami nawiązującymi do świąt, dlatego też są one głównymi bohaterami outfitów.



Cheers to Christmas

 

Postawiłam na białą bluzę z reniferem trzymającym kubek i napisem Cheers to Christams. Zestawiłam ją z jegginsami oraz butami dark holo na grubszej podeszwie. Ostatnim elementem stylizacji jest granatowa bransoletka ze złotą książką i serduszkiem w środku. 

 

 

Pani Reniferkowa

 

Granatowy, kudłaty sweter z wizerunkiem uroczej pani reniferowej z czerwoną kokardką połączyłam z czarnymi jeansami oraz metalicznymi butami na grubszej podeszwie. Wisienką na stylizacyjnym torcie jest złota bransoletka czerwoną kokardką, która idealnie zgrała się z tą ma pani reniferowa.

 

 

Świąteczny Ciastek


Wybrałam granatową bluzę z nadrukiem ciasteczkowych ludzików w świątecznych stylizacjach (taki Ciastek ze Shreka w różnym wydaniu - lubię ten motyw). Dobrałam do niej jegginsy oraz metaliczne buty na grubszej podeszwie. Outfit gotowy!



Mistletoe Kisses

 

Czerwoną bluzę z wizerunkiem renifera (kolejny mój ulubiony świąteczny motyw), a właściwie pani reniferowej oraz napisem Mistletoe Kisses zestawiłam z jegginsami i metalicznymi butami na grubszej podeszwie. Ponownie postawiłam na granatową bransoletkę.

 

 

Team Św. Mikołaja


Czas na mikołajkową stylizację (niestety tylko takie zdjęcie udało mi się zrobić tamtego dnia). Postawiłam na czerwoną bluzę z napisem Santa Team Ho Ho Ho, dobrałam do niej czarne jeansy oraz buty dark holo na grubszej podeszwie. Całość dopełniłam złotą bransoletką z czerwoną kokardką, a włosy przyozdobiłam uroczymi spinkami z czapeczkami Św. Mikołaja.

 

 

Oh, reniferku!

 

Granatowy, kudłaty sweter ze złotym, cekinowym reniferkiem z czerwonym nosem i napisem Oh Oh Oh Dear połączyłam z czarnymi jeansami i metalicznymi butami na grubszej podeszwie. Stylówka gotowa!

 

 

Pan Rudolf

 

Ostatnia stylizacja na dziś składa się z czerwonej bluzy z napisem Mr. i wizerunkiem renifera, burgundowych jeansów i butów dark holo na grubszej podeszwie. Dopełnieniem outfitu jest złota bransoletka z choinką.

 

***

Przemycasz w swoich stylizacjach jakieś świąteczne akcenty? 

6 komentarzy:

  1. Wow! Ja chcę wszystkie te sweterki! Ja od lat ubieram taki z Minnie w czapce Mikołaja 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio, pierwszy raz od dawna, zakupiłam świąteczny sweterek i świątecznie udekorowałam pokój :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie sweterki bardzo fajnie się prezentują, ale najbardziej spodobał mi się ten pierwszy :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. I love all these sweaters. :)

    OdpowiedzUsuń