31 grudnia 2023

Blogmas #10: podsumowanie 2023, świąteczne Stylizacje dnia, życzenia

Hejka!

Zapraszam Cię na ostatni wpis w tym roku.

 

Dziś sylwester, czyli ostatni dzień starego 2023 roku. Te ostatnie dwa tygodnie tak szybko mi zleciały. Jakoś nie czuję, jakby ten rok miał się dziś zakończyć. Jak bym go podsumowała?

 

Podsumowanie 2023 roku

Na pewno dużo się działo...

🎀 Uświadomiłam sobie, jak ważne jest szanowanie swoich granic w relacjach z innymi. Żeby nie dać sobie wchodzić na głowę, bo nic dobrego z tego nie wyniknie.

🎀 Odnalazłam na nowo radość z czytania książek, którą gdzieś po drodze zatraciłam. To chyba mój rekordowy rok pod względem liczby przeczytanych książek. Największą zasługę w tym obszarze przypisałabym trylogii Hell Kasia Barlińskiej (wciąż czekam na siódmą rundę).

🎀 Odważyłam się, by spełnić moje wieloletnie marzenie i zwiedzić Zamek w Malborku oraz odwiedziłam inne ciekawe miejsca. Moim największym odkryciem (po Pałacu Marianny Orańskiej w Kamieńcu Ząbkowickim z 2022 i Zamku w Mosznej z 2021)  2023 roku, był Pałac w Kopicach, o którym pojawi się osobny wpis.

🎀 Brałam udział w różnych wydarzeniach kulturalnych: spektaklach teatralnych (Rozprawa o średniowieczu była super!), koncertach, m.in. Bryskiej, Dawida Kwiatkowskiego (to kolejne spełnione marzenie, by drugi raz wybrać się na jego koncert), czy Wilków, kinie plenerowym. Po raz pierwszy wybrałam się na targi książki - Festiwal Książki w Opolu. W grudniu też udało mi się zwiedzić ciekawe miejsca, ale o tym dowiesz się już w nowym roku.

🎀 Zaczęłam regularnie chodzić na zajęcia z zumby. Daje mi to dużo radości i energii. No i latynoskie beaty. 💗

🎀 Udało mi się też ukończyć studia podyplomowe. Cieszę się, że ten etap już za mną.

🎀 Kontynuowałam swoją blogową i instagramową działalność. Co tu dużo mówić - nie wyobrażam sobie życia bez moich internetowych zakątków.

 

Powspominałam sobie, przyjemnie było przenieść się na chwilę do tamtych chwil, ale teraz, koniec tego podsumowania. Oczywiście wydarzyło się o wiele więcej, ale pewne rzeczy wolę zachować dla siebie.

 

Przejdźmy do głównej części wpisu, czyli do Świątecznych Stylizacji dnia.

 

 

Pani Mikołajowa

 

Czerwoną bluzę z napisem Santa Team Ho Ho Ho zestawiłam z granatowymi jeggisami oraz metalicznymi butami na grubszej podeszwie. Dodałam świąteczne akcenty w postaci bransoletki z dzwoneczkami i choinką oraz spinek z czapeczkami Św. Mikołaja.

 

 

Elfia moc

 

Bluzę w odcieniu butelkowej zieleni z napisem Express your elf połączyłam z czarnymi jeansami, metalicznymi butami na grubszej podeszwie oraz bransoletką z dzwoneczkami i choinką. No i jeszcze różowy plecaczek.

 

 

Wigilijny czas

 

Stylizacja na wigilię w pracy. Postawiłam na białą koszulę, w której nieco podciągnęłam rękawy. Dopełniłam ją bordową kokardką z białym puszkiem i rogami renifera. Jest to spinka do włosów, ale postanowiłam ją wykorzystać w inny sposób. Do koszuli dobrałam plisowaną spódniczkę w czerwono-czarną kratę, czarne, grubsze rajstopy oraz baleriny z kokardkami w tym samym kolorze. Całość dopełniłam bransoletką z dzwoneczkami i choinką.

 

 

Pani Ciastkowa

 

Znów bluza w odcieniu butelkowej zieleni, tylko z innym świątecznym motywem - panią Ciastek i napisem Mommy Cookie. Do tego jegginsy, metaliczne bytu na grubszej podeszwie i ponownie bransoletka z dzwoneczkami i choinką (mam takie fazy na noszenie bransoletek, teraz wypadło na tę).

 

 

Reniferek

 

Czerwona bluza z napisem Mr. i rysunkiem Rudolfa, czarne jeansy, świąteczne skarpety z napisem Merry X-mas oraz złote bransoletki z reniferem i zielono-złota z Ciastkiem, choinką i laską Candy Cane.

 

 

Frosty outside, warm inside

 

Wybrałam włochaty (bardzo ciepły, nawet za bardzo) sweter ze śnieżynkami i napisem Feelin Frosty, dobrałam czarne jeansy oraz ciemne skarpety ze śnieżynkami (ale ich nie widać). Ponownie zdecydowałam się na złote i zielono-złotą bransoletkę ze świątecznymi zawieszkami, a włosy przyozdobiłam bordową kokardą.

 

 

Świąteczny Ciastek

 

Trochę mniej świąteczna stylizacja, ale z delikatnymi akcentami. Jasnoróżowy sweterek z rozszerzanymi rękawami i baskinką u dołu zestawiłam z jaśniejszymi jegginsami oraz jasnoróżowymi traperami. Dodatki stanowią złoty naszyjnik i bransoletka z Ciastkiem oraz różowa kokarda w złote gwiazdki we włosach.


*

Życzenia noworoczne

Życzę, aby udało Ci się spędzić sylwestra w taki sposób, w jaki pragniesz i potrzebujesz. Udanej zabawy bądź relaksu w domowym zaciszu (lub jeszcze gdzieś indziej)!  🎉🎆✨ 



***

Jak wspominasz 2023 rok?

 

6 komentarzy:

  1. świetne podsumowanie, Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję. ;) Tobie życzę dużo zdrowia, wszelkiej pomyślności oraz spełnienia marzeń! :D

      Usuń
  2. Świetne podsumowanie, a zachowanie własnych granic jest bardzo potrzebne, choćby dla zdrowia psychicznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Doroto, za miłe słowa. ;) Właśnie przede wszystkim zdrowie psychiczne miałam na myśli. ;)

      Usuń
  3. Takie podsumowania to niezwykła pamiątka na lata. Oby ten 2024 był jeszcze lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą. Przygotowując ten wpis, przeglądałam sobie właśnie podsumowania poszczególnych miesięcy. ;) Dziękuję. Tobie też tego życzę. :D

      Usuń