28 września 2017

Dwa światy


Dwie stylizacje w jednym poście
Hejka!
Zapraszam Was na dwie stylizacje.
 
Dzisiaj  pogoda dopisała, było bardzo ciepło i słonecznie. Z tej okazji prezentuję Wam ostatnie już letnie stylizacje.

Mam na sobie różową bluzkę z krótkim rękawem. Plecy zdobi ażurowa aplikacja.

Różowa bluzka, cieliste spodenki, japonki, bransoletka, medalik

 Rękawy są szersze i kojarzą mi się ze skrzydłami motyla.

Szerszy rękaw


 Do bluzki dobrałam krótkie spodenki z podwiniętymi nogawkami (tu). Biżuterię stanowi medalik oraz bransoletka z sercem, na którym znajduje się moje imię (tu). 

Różowa bluzka, cieliste szorty, różowe japonki, biżuteria


 Na stopach znajdują się niezawodne różowe japonki.

 *

Przejdźmy do drugiej stylizacji.


 Granatową sukienkę na grubszych ramiączkach zdobi motyw kwiatów, który jest bardzo dziewczęcy.

House, Centro, CCC


 Biżuterię stanowi tylko złoty medalik.

Centro, House, CCC

 Stylizację uzupełniłam torebką w kształcie serca (tu i tu). Na stopach ponownie goszczą japonki, tym razem brązowe.

House, CCC, Centro, warkocz

 Fryzura to asymetryczny warkocz ozdobiony spinką z kokardką.

***
Co sądzicie o stylizacjach?

Która lepsza?

60 komentarzy:

  1. Jaka śliczna ta sukienka :) Mam podobną, ale jest na mnie mega szeroka, w końcu muszę poprosić babcię o zwężenie :D Jesień, a jeszcze letnie stylizacje, tu mnie zaskoczyłaś :D aaa jaka ta sukienka jest piękna, uwielbiam motywy kwiatowe wszędzie :D :o <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Super, jak babcia Ci zwęzi sukienkę to może pochwalisz się nią na blogu? Chciałabym ją zobaczyć. :)He, he, nie planowałam wstawiać już tych stylizacji, ale pod wpływem pięknej pogody stwierdziłam, że to dobry pomysł. :)

      Usuń
  2. Pierwsza taka zwykła ale przyjemna :) sukienka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie stylizacje piękne ;) Szkoda tylko, że w tym roku takich ciuszków już raczej nie założę ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Szkoda. Być może w takim zestawieniu nie, ale można przecież tak zmodyfikować stylizacje, że będzie nadawała się na jesień, tak jak pokazałaś to u siebie na blogu. :)

      Usuń
  4. Najbardziej podobają mi się szorty. Szkoda że lato się skończyło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, kolor spodenek jest uniwersalny, więc będą dobrze komponować się z różnymi ubraniami. :) Też nie chciałam, by lato odeszło, na szczęście od kilku dni utrzymuje się piękna pogoda, więc na razie nie jest tak źle. :)

      Usuń
  5. piękna sukienka :) będę tęsknić za takimi stylizacjami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Ja też, ale można przemycać niektóre letnie ubrania na jesień. :D

      Usuń
  6. Śliczna sukienka i torebka:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie sukienka wygrywa <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz
    facebook.com/roksanaryblog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna ta sukienka i bluzka. Szkoda, że lato jest dopiero za niecały rok...

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Szkoda, ale przez to, że trzeba tyle czekać na lato, gdy już nadejdzie nasza radość będzie większa. :D Gdyby trwało cały rok, to w końcu by się nam znudziło.

      Usuń
  9. Obie stylizacje mi się podobają, jednak ta druga jest bardziej w moim stylu :) Uwielbiam sukienki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że obie stylizacje Ci się spodobały. :) Ja lubię nosić sukienki, ale tylko latem i wiosną, gdy zrobi się cieplej. Podczas pozostałych pór roku jest mi za zimno i wolę chodzić w spodniach. :)

      Usuń
  10. Obie stylizacje bardzo fajne ale bardziej podoba mi się druga :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka jest śliczna, podoba mi się ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne stylizację. Zapraszam na nowy post https://klaudiaonelive.blogspot.com/2017/09/pl-perfumy.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful outfits! I really love the pink blouse)

    http://marylyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja z sukienką przypadła mi do gustu :) Jest bardzo urocza i dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że druga ze stylizacji Ci się spodobała. :)
      Dziękuję. :)

      Usuń
  15. Sukienka jest śliczna! Lubię takie delikatne i dziewczęce ubrania <3
    MÓJ KANAŁ NA YT-KLIK
    NOWY POST-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię takie sukienki, szkoda, że lato się skończyło, bo zaczyna mi brakować ciepłych promieni słońca i lekkich, zwiewnych ubrań..

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale jak na razie jesień serwuje nam ciepłe i słoneczne dni, chociaż na letnią sukienkę jest już za zimno.
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  17. Patrzę na Ciebie w tej sukience i znowu myśli krzyczą ''wow'' :)
    Świetne stylizacje. Jak Ci tak nie było zimno?;>
    Podoba mi się pierwsze zdjęcie z tym serduszkiem nad głową :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Nie było mi zimno, bo zdjęcia wykonane były latem. :D Miały już nie ujrzeć światła dziennego, ale piękna jesienna pogoda sprawiła, że jednak postanowiłam je opublikować. :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. To wiele wyjaśnia ;p. Bardzo dobrze, że je opublikowałaś :)

      Usuń
  18. Lovely dress, Dear!
    I`m following your blog with a great pleasure in Google+ and GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much, Dear! :*
      I'm so glad that you have followed my blog. :)
      xoxo

      Usuń
  19. Śliczna sukienka! Tylko kiedy znów będzie tak ciepło by mój ją założyć? ;)

    OdpowiedzUsuń