4 lipca 2017

Baskinka i Monikorogi


Stylizacja

Hejka!

Zapraszam na nową stylizację.



Bluzka z baskinką, jeansy 7/8, tenisówki, torebka-serce


Mam na sobie brzoskwiniową bluzkę z baskinką i nadrukiem z ustami w kolorze flagi Wielkiej Brytanii (zamiast niebieskiego koloru jest szary) oraz napisem London.


Bluzka z baskinką, jeansy 7/8, tenisówki, torebka-serce

Kolejnym elementem stylizacji są granatowe jeansy 7/8.


Bluzka z baskinką, jeansy 7/8, torebka-serce

Zdecydowałam się na minimalizm - biżuterię stanowi tylko złoty medalik.


Bluzka z baskinką, jeansy 7/8, tenisówki, torebka-serce, stylizacjowe selfie

Całość dopełniają turkusowe tenisówki.


Torebka serce

Beżowa torebka w kształcie serca jest jedną z moich ulubionych.  
Jej kolor jest uniwersalny i pasuje do większości ubrań.


Monikorogi/Monirogi

Nie lubię nudy na swojej głowie, więc często decyduję się na jakieś fryzury. 
Ta inspirowana była Sarsorogami (fryzurą Sarsy). Przedstawiam Wam Monikorogi. 😇

***

Co sądzicie o stylizacji?

Jak najczęściej czeszecie włosy?

59 komentarzy:

  1. Zwykła, prosta i na luzie ;) Tak najczęściej właśnie chodzę ;) Podoba mi się ten nadruk na koszulce ;) No i torebeczka - super urocza ;) Piękny ma kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ja też lubię takie stylizacje, w których się dobrze czuję i które są wygodne. :)

      Usuń
    2. Takie są najlepsze ;) Chociaż czasami mam ochotę się odwalić, zrobić na bóstwo, to jednak przez większość czasu chodzę ubrana "na luzie" ;)

      Usuń
  2. Wow dear, post is great and photos are amazing, I'm in love :)
    I'm following you, how about to follow me back, I would be glad,and we can become good blog friends? <3

    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, dear! :*
      Thank you for following my blog. I'm also following yours. :)

      Usuń
  3. Takie koczki wielokrotnie już widziałam, no, i ładnie to wygląda. Tylko, że jak zrobię sobie takie, wyglądam jak myszka miki:D fajna i luźna stylizacja, jednak jak dla mnie takie spodnie to już nie na lato, zdecydowanie stawiam na szorty ! Widzę że często dodajesz teraz wpisy i będzie się działo u ciebie na blogu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Ja też latem preferuję szorty lub sukienki/spódnice, ale ostatnio pogoda jest niepewna raz ciepło, raz zimno, czasem spadnie deszcz. Jak dla mnie trochę zbyt zimno jak na krótkie spodenki. U Ciebie, w Chorwacji, to pewnie są upały, więc się nie dziwię, że nie chciałabyś się gotować w długich spodniach. :D
      Ta, będzie się działo, zapraszam. :)

      Usuń
    2. Wracam już w sobotę wieczorem, więc wczuję się w tą pogodę w Polsce :) no, będę wpadać, na pewno będzie ciekawie !

      Usuń
  4. Bardzo ładna stylizacja i na pewno wygodna :)

    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy zobaczyłam fryzurę to w pierwszym momencie pomyślałam o Sarsie, jak widzę nie myliłam się! :D
    Stylizacja bardzo mi się podoba. Minimalizm jest świetny. Ta torebka idealnie pasuje do koszulki, która swoją drogą ma ładny nadruk ;)
    W ostatnim czasie odkąd mam grzywkę. Włosy czeszę w kitkę wraz z rozpuszczonymi włosami albo słynnego koka samuraja.

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałaś nosa co do fryzury. :D Dziękuję za szczerą opinię. :)
      Kitka jest bardzo wygodna, a kok samuraja uwielbiam! <3
      Dziękuję,również pozdrawiam i życzę miłego wieczoru. :)

      Usuń
  6. Love the pinks! Do you want to support each other’s blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    Xx,
    Hilary
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja bardzo ładna, ta torebeczka bardzo mi się podoba! Jest urocza i ma śliczny kolor, pasowałaby również do moich stylizacji skąd ją masz? :) Może kiedyś znajdę podobną. Bardzo podoba mi się twoja fryzura, świetnie wyglądają te różki, zresztą takie upięcie jest bardzo modne :) ja rzadko mam coś na głowie, najczęściej chodzę w rozpuszczonych włosach ponieważ nie potrafię sama siebie uczesać :D ale bardzo bym chciała. Czasem mam tylko kucyka :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebkę mam z Centro, kupiłam ją parę lat temu. Niestety nie ma już tego sklepu. Szkoda, bo miał ciekawy asortyment.
      Dziękuję Ci bardzo za komentarz. Również pozdrawiam. :*

      Usuń
  8. Nice foto https://bysinkj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja bardzo fajnie się prezentuje ^^ Świetna jest ta bluzeczka :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosta, luzacka stylizacja :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zawsze mam problem z fryzurą. Mam długie, ale dość cienkie włosy i nic specjalnego nie mogę z nimi zrobić. Zazwyczaj noszę rozpuszczone lub spinam je w kucyk :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też często decyduję się na związanie włosów w kucyk, bo jest to szybka i praktyczna fryzura. Rozpuszczone włosy wyglądają bardzo ładnie, ale latem, jak dla mnie, jest na nie za gorąco.
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam. :)

      Usuń
  12. Zwykła i na luzie stylizacja to jest to :)
    Torebka jest urocza :)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna stylizacja, taka na luzie :) Bardzo lubię takie <3 Torebka jest urocza :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. :) Również serdecznie pozdrawiam. :*

      Usuń
  14. Torebka i Twoje koczki to rewelacja <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/czarny-dresowy-komplecik.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Cool outfit, love that bag! PS: Do you want to follow each other? Let me know on my blog! :)

    The Fashion Spell | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wyglądasz! Świetna torebka!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny kolor koszulki :) Całość wygląda bardzo fajnie :) Super masz tą fryzurkę :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie wygodne stylizacje :) Jak ja dawno nosiłam bluzki z nadrukami! :D Wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygodne stylizacje są bardzo praktyczne. :D Dziękuję. :)

      Usuń
  19. your post very good and very nice. See Every Dress on the Red Carpet and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się torebka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moja torebka Ci się spodobała. :)

      Usuń
  21. Ta torebka jest fajna, w kształcie serduszka, bardzo mi się spodobała :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Such a cute simple outfit!! I love your blog <3

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank your dear for visiting and following my blog. <3
      I wil visit yours. :)

      Usuń
  23. Bardzo fajna stylizacja! :) Prosta i stylowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialna torebka. Mi się akurat takie włosy nie podobają. Może dlatego, że nie przepadam za muzyką Sarsya, z głównie z nią mi się kojarzą.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładna torebeczka :) Uwielbiam motyw serca :D

    OdpowiedzUsuń